Se her!
gå inn her:
http://www.opprop.no/opprop.php?id=drillo
:ffk:
---------------------------
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Heia FFK
Litt moro med litt reaksjoner da :):ffk:
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Vi trenger Markus Ringberg!
Trener debatten burde egentlig vært et mye større tema her på forumet enn Ringberg. Drillo vil uansett holde på maks en sesong til (hvis helsa holder). Da måtte det vært bedre å få Eggen til å bli 3-4 sesonger til i stedet. Jeg hadde gjerne sett at Eggen hadde vært hovedtrener og drillo hjelpetrener/rådgiver jeg.
Opprinnelig postet av JipJap
har nesten lyst til å lage et opprop mot elendige trådoverskrifter
DEN ville jeg skrevet under på :D
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av SirLion
Nå har man jaguu begynt en kampanje på opprop.no om at Drillo skal gå av :rolleyes::rolleyes: støttter dere det? eller ikke?
gå inn her:
http://www.opprop.no/opprop.php?id=drillo
Dette må være startet av en nisse som støtter en annen klubb enn FFK. Ikke la disse komme inn å starte tråder hos oss da? Drillo blir nok hvor han er, og bra er det...
:ffk:
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Opprinnelig postet av JipJap
hvem skrev du det til egentlig? :o
til den som starte kampanjen mot drillo på opprop vel:cool:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914