Dette er bare et rykte, men jeg mener det bør nevnes.
A.Scheie som nå må "ta kvelden".
---------------------------
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
:rolleyes:
Opprinnelig postet av dracula
Sett Arve & Drillo på tranferlista, bare synd ingen vil ha de.
Har ikke Drillo sagt at Ringberg er en av FFK`s viktigste spillere?
Hvorfor er det så mange som mener at dette er Drillo sin skyld?
Drillo har også lagt opp til at FFK skal spille 4-4-2 når de har hatt mannskap til det, men desverre så har skademarerittet vært verre enn ventet iår....
Tilbake til tråden...
Håper virkelig at spillergruppa får Marcus til å bli!!!!!
Ringberg er en del av FFK!!
Da er det game over dessverre.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
FFK til Royal League
Mens andre mer erfarne spillere med pondus, blir tvunget ut av klubben, fordi de ikke kjörer etter trenerens pipe.
Sett det för?
Satser på yngre... kjøper en 30 år gammel spiss og selger en på 28...
Klubben er i krice p.g.a. skader .. ja vi selger Ringberg som har vært skadet kun en gang i 3,5 år...
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Minner sterkt om han.
Opprinnelig postet av Klokan
Jeg bare minnes Vålerenga og Wimbeldon jeg ....
Satser på yngre... kjøper en 30 år gammel spiss og selger en på 28...
Klubben er i krice p.g.a. skader .. ja vi selger Ringberg som har vært skadet kun en gang i 3,5 år...
Som du ganske riktig sier, sier Drillo til FB at en av grunnene til at de selger Markus er alderen hans.
"Han er ingen ungdom lenger, og vi har spillere i bakhånda", sier Drillo. Da kan man spørre seg hvorfor - hvis de mener Markus er for gammel - kjøper en enda eldre ungarer?!? Og hvem er spillerne de har i bakhånd?
Engasjert hovedtribunist!
Hoås på sitt beste er nok bedre enn Ringberg, men han er altfor ustabil og på sitt jevne er han en dårligere spiller enn Ringberg... Hvordan Drillo da kan velge å satse på Hoåa på bekostning av Ringberg i den viktigste høst-sesongen på lenge, det er for meg ufattelig, men så er det ikke jeg som bestemmer heller da...
Nei, er skeptisk til hvordan denne saken er kommet opp i media, hvorfor ingen sitter med ærlige svar etc...
Kommer til å savne Markus på banen, kommer til å savne kapteinen vår, jeg lurer faktisk på om jeg orker å dra på stadion på mandag, tror jeg trenger noen dager lengre før jeg makter å være innenfor 100 meter av enkelte i FFK`s styre og stell...
Faen ta dem. (unnskyld utrykket)
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Det tåles ikke, derfor uttttttttttttttt.
Jeg blir bestandig redd når "små" mennesker kaster lange skygger". og her bør en ikke snakke i overført betydning.:cool:
Skal derfor ikke forundre meg om Hoås starter som enslig spiss og Toth går inn for Enerly. ( Enerly kan jo også "slenge" med leppa").
Risholt har "sutra" Jonna B inn.
Føler mønsteret, ¨år frysninger.
Derfor Raymond trå varsomt!!!!!!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Skal derfor ikke forundre meg om Hoås starter som enslig spiss og Toth går inn for Enerly
nei, det skal du faktisk ikke se bort i fra. for så å legge om til 4-4-2 når west har varma opp i pausa.
tror jeg skal begynne å møte opp på stadion til andreomganger framover.
med ffk til champions league!
Det er veldig vanskelig å beholde en spiller i TL fordi de er kjekke og greie eller for det de har prestert tidligere i lavere divisjoner. Da har jeg ikke glemt at han scoret 11 mål i fjor.
Jeg tror det er så enkelt at Ringberg ikke er med i framtidsplanene fordi han har nådd sitt potensiale som spiss. Dvs at han er god nok på et middels TL-lag. Skal vi derimot helt til topps er jeg redd for at Ringberg ikke strekker til. Da må det prøves andre alternativer.
Til sist vil jeg si at jeg er Ringberg evig takknemlig for innsatsen han har gjort i FFK fram til nå og lykke til på ferden videre
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914