Husk meg
Brukernavn
Passord

Dette er bare et rykte, men jeg mener det bør nevnes.

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 14 jul 05, 18:28
Dette har jeg hørt via en mellommann som etter sigende skulle ha snakka med Steinar Sørlie. Ifølge ham skal selv spillergruppa ha reagert på dette her, og det er til og med snakk om mulige tiltak fra spillergruppa for å få Markus til å bli. Jeg kan ikke bekrefte dette 100% sikkert, men dersom det er noe hold i dette, så synes jeg det sier ganske så mye.

A.Scheie som nå må "ta kvelden".

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04

Lagt til: 14 jul 05, 18:31
Overrasker meg ikke, håper de sier klart i fra at de ikke aksepterer dette. Hvis både fansen og spillere protesterer, og det finnes et snev av fornuft igjen i styret, så må de da innse hva slags feil de er i ferd med å gjøre?

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 14 jul 05, 18:33
Hva hjelper det overfor Drillo og Arve Mokkeldust? Da blir de vel satt på transfer-lista alle mann...
:rolleyes:

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04

Lagt til: 14 jul 05, 18:36
Sette dem på transfer lista alle mann ja, det er jo lurt, selge hele stallen ? :p Da har de ikke noen igjen å styre ..:D

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 14 jul 05, 19:42
Sett Arve & Drillo på tranferlista, bare synd ingen vil ha de.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 14 jul 05, 19:50
Opprinnelig postet av dracula
Sett Arve & Drillo på tranferlista, bare synd ingen vil ha de.

Har ikke Drillo sagt at Ringberg er en av FFK`s viktigste spillere?
Hvorfor er det så mange som mener at dette er Drillo sin skyld?
Drillo har også lagt opp til at FFK skal spille 4-4-2 når de har hatt mannskap til det, men desverre så har skademarerittet vært verre enn ventet iår....

Tilbake til tråden...
Håper virkelig at spillergruppa får Marcus til å bli!!!!!
Ringberg er en del av FFK!!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 14 jul 05, 19:55
Det hjelper vel ikke så mye om Drillo og Co har bestemt at de vil satse på yngre spillere og at det vil bli mindre spilletid for Markus.
Da er det game over dessverre.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 14 jul 05, 20:26
Yngre spillere? Ringberg er 28 og har en kroppsbyggning som burde tåle 5-6 år til på toppnivå.

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04

Lagt til: 14 jul 05, 20:33
Hvis FFK skal satse på yngre spillere, hvorfor hentet dem Toth da?

FFK til Royal League

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 14 jul 05, 20:45
HVis de skal satse på yngre spillere så bør dem sette han Enerly på benken og la en av unggutta få prøve seg. Makan til klippekort Enerly har hatt i år er en skam!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 14 jul 05, 20:59
De tenker vel på Martin Wiig og Øyvind Hoås

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 15 jul 05, 00:03
Sett det för. Tause spillere som ikke sier ifra, men bare nikker med hodet og slikker treneren i r...a.

Mens andre mer erfarne spillere med pondus, blir tvunget ut av klubben, fordi de ikke kjörer etter trenerens pipe.

Sett det för?

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 15 jul 05, 00:15
Jeg bare minnes Vålerenga og Wimbeldon jeg ....
Satser på yngre... kjøper en 30 år gammel spiss og selger en på 28...
Klubben er i krice p.g.a. skader .. ja vi selger Ringberg som har vært skadet kun en gang i 3,5 år...

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 15 jul 05, 00:16
Endret: 15 jul 05, 00:17
Du husker vel en Mr. Martinsen på andre sia glomma for noen år sia Klokan??

Minner sterkt om han.

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 15 jul 05, 00:29
Opprinnelig postet av Klokan
Jeg bare minnes Vålerenga og Wimbeldon jeg ....
Satser på yngre... kjøper en 30 år gammel spiss og selger en på 28...
Klubben er i krice p.g.a. skader .. ja vi selger Ringberg som har vært skadet kun en gang i 3,5 år...

Som du ganske riktig sier, sier Drillo til FB at en av grunnene til at de selger Markus er alderen hans.
"Han er ingen ungdom lenger, og vi har spillere i bakhånda", sier Drillo. Da kan man spørre seg hvorfor - hvis de mener Markus er for gammel - kjøper en enda eldre ungarer?!? Og hvem er spillerne de har i bakhånd?

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 15 jul 05, 00:33
Jeg mener at man ikke kan sammenligne handlene med ringberg og toth. De var tilltenkt forskjellige roller i laget. AT Marcus selges for alderen sin er et klart signal fra klubben at de vil satse på hoås. det er ikke at toth som kommer inn for ringberg.

Engasjert hovedtribunist!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 15 jul 05, 07:54
La meg si det sånn, Hoås skal putte MANGE mål, og legge ned mange km med løping, med og uten ball, for å oppveie tapet av Ringberg.

Hoås på sitt beste er nok bedre enn Ringberg, men han er altfor ustabil og på sitt jevne er han en dårligere spiller enn Ringberg... Hvordan Drillo da kan velge å satse på Hoåa på bekostning av Ringberg i den viktigste høst-sesongen på lenge, det er for meg ufattelig, men så er det ikke jeg som bestemmer heller da...

Nei, er skeptisk til hvordan denne saken er kommet opp i media, hvorfor ingen sitter med ærlige svar etc...

Kommer til å savne Markus på banen, kommer til å savne kapteinen vår, jeg lurer faktisk på om jeg orker å dra på stadion på mandag, tror jeg trenger noen dager lengre før jeg makter å være innenfor 100 meter av enkelte i FFK`s styre og stell...

Faen ta dem. (unnskyld utrykket)

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 15 jul 05, 08:03
Endret: 15 jul 05, 08:06
Enkelte og greit KeJ Hoås er Drillo sin "gullkalv", mens Marcus har vel sagt enkelte ting om spillestilen.
Det tåles ikke, derfor uttttttttttttttt.
Jeg blir bestandig redd når "små" mennesker kaster lange skygger". og her bør en ikke snakke i overført betydning.:cool:

Skal derfor ikke forundre meg om Hoås starter som enslig spiss og Toth går inn for Enerly. ( Enerly kan jo også "slenge" med leppa").
Risholt har "sutra" Jonna B inn.
Føler mønsteret, ¨år frysninger.

Derfor Raymond trå varsomt!!!!!!

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 15 jul 05, 08:28
Endret: 15 jul 05, 08:28
Opprinnelig postet av dracula
Skal derfor ikke forundre meg om Hoås starter som enslig spiss og Toth går inn for Enerly

nei, det skal du faktisk ikke se bort i fra. for så å legge om til 4-4-2 når west har varma opp i pausa.

tror jeg skal begynne å møte opp på stadion til andreomganger framover.

med ffk til champions league!

McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05

Lagt til: 15 jul 05, 08:28
Dere er jo veldig søte da, som tenker så mye på "stakkars" Ringberg. Samtidig er jeg er veldig glad dere ikke styrer FFK eller en annen TL-klubb for den saks skyld. Det hadde blitt mye intriger og konspirasjonsteorier.

Det er veldig vanskelig å beholde en spiller i TL fordi de er kjekke og greie eller for det de har prestert tidligere i lavere divisjoner. Da har jeg ikke glemt at han scoret 11 mål i fjor.

Jeg tror det er så enkelt at Ringberg ikke er med i framtidsplanene fordi han har nådd sitt potensiale som spiss. Dvs at han er god nok på et middels TL-lag. Skal vi derimot helt til topps er jeg redd for at Ringberg ikke strekker til. Da må det prøves andre alternativer.

Til sist vil jeg si at jeg er Ringberg evig takknemlig for innsatsen han har gjort i FFK fram til nå og lykke til på ferden videre

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03

Lagt til: 15 jul 05, 08:52
Opprinnelig postet av McPhisto
Det er veldig vanskelig å beholde en spiller i TL fordi de er kjekke og greie eller for det de har prestert tidligere i lavere divisjoner. Da har jeg ikke glemt at han scoret 11 mål i fjor.

Personlig synes jeg Ringberg svært sjelden leverer en svak kamp. Hans oppofrende spill overalt på banen er en fryd å se. Skulle ønske at andre i laget kunne opptrått på samme måte.

Ringberg er for meg selve symbolet for oppturen til FFK, at han blir solgt på denne måten, mot sin egen vilje (ingen tvil i mitt sinn at han ville fortsette) er helt tragisk! Tror nok flere er av samme oppfatning og at det er dette som opprører fansen.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 15 jul 05, 08:57
bare for å prøve å få en positiv vinkling på saken:

det er i hvert fall bra at symbolet på oppturen vår gir seg når han er på topp. det hadde faktisk vært mer stusselig å se ringberg gretten på benken mot hamkam, enn å se han bli kledd av hamkamdrakta av bora.

med ffk til champions league!

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03

Lagt til: 15 jul 05, 09:15
Opprinnelig postet av knut
bare for å prøve å få en positiv vinkling på saken:

det er i hvert fall bra at symbolet på oppturen vår gir seg når han er på topp. det hadde faktisk vært mer stusselig å se ringberg gretten på benken mot hamkam, enn å se han bli kledd av hamkamdrakta av bora.

Jeg skulle så gjerne sett ham spille ut sesongen, for deretter å gå til en svensk klubb. Ikke Ham-Kam!

Kan ikke tenke meg at det er mye penger involvert i denne overgangen og Ringberg hadde vært god å ha utover høsten. Jeg klarer ikke å se noe positivt med overgangen.

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914