Så lite har Mokkelbost forstått........
---------------------------
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Det er nå man må bruke sin rett som medlem i FFk og aksje eier vis noen er det og bruke stemmen og vise de mishagsytringene som er beretiga under disse omstendigheten.
Seriøst? Går det ann at mange medlemmer møter opp på årsmøte og krever at Mokklebost går? Vet ikke åssen det greine der funker...jeg mener seriøst at Mokklebost er for dårlig, og jeg tror FFK tjener på å fjerne han så fort som mulig, ikke bare pga Ringberg-saken men generelt...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Alle forstår vel at FFK har et begrenset lønnsbudsjett, og at noen må ut når andre kommer inn. Kunsten er jo å få inn folk som gir et reelt løft, plass for plass. Det gjenstår å se hva Toth og Bjørkøy bidrar med da. Hvis noen av de flopper ser det jo merkelig ut å selge Ringberg nå. Det kan jo tenkes at ved å selge Ringberg, så gir lønnsbudsjettet rom for enda en fra en av de øverste hyllene? Forøvrig hadde jeg helst sett at han gikk nesten hvor som helst bortsett fra til møkkalaget HamKam.
Kanskje noen burde fortelle Ringberg om følgende historie: (Er ikke helt sikker på sifrene eller årstallet, men historien er autentisk).
Det sto om opprykk eller kvalikplass fra datidens 2 div (som nå er 1. div) og HamKam kunne ta fra FFK plassen hvis de slo et av nabolagene sine (Grue?)med 9 mål eller mer i siste serierunde. Tilfeldigvis vant Hamkam 11-1 (eller noe sånt) gitt! Kanskje svogeren til Hamkamtreneren sto i mål for Grue, hva vet jeg? Noen som kan presisere årstall, soifre og slikt her? Noen som sitter på hele historikken?
Dette bør være grunn god nok til å ønske HK lykke til der de er om et par år, nemlig midt i 1. div!
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Ringberg VET vi kan score drøssevis av mål når han kommer i flytsonen. Dessuten er han kaptein for laget og en stor ressurs og ambassadør for klubben både på og utenfor banen. For ikke å glemme at han er en bærebjelke som bidrar til at laget har en viss grad av kontinuitet.
I sum er det en ganske hårreisende avgjørelse å gi slipp på ham nå.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Men når han går til det møkalaget der oppe. Jævla inavls-bøgær alle sammen!!! Jeg er så vanvittig skuffa. Dere selger ikke bare en av våre viktigste spillere. dere selger sjela til det moderne ffk. Brenn inne alle sammen!!!
PS! Marcus fortjener bedre enn ham-kam når han først er på vei vekk. Er det NOEN her som unner marcus og familien hans en tilværelse på det jævla bondelandet med spill i 1.div (neste år) og med den sinnsyke cone-head`en av en drillo-kopi som trener. Marcus: Ta til vettet!!!
Sørg for å skrive under oppropet som A9$h startet. (Eller lynsj arve, whatever comes first)
La oss selge hele laget!!
Som svoren Marcus tilhenger, har vel gitt uttrykk for det til det kjedsommelige, mener jeg at de som nå bør gå er .
!1: Arve " Flåkjeft" Mokkelbost
2: DErsom Drillo har velsigna dette, send han med enveis billett på toget , ikke til Oslo men til Hell ( på utsiden av Trondheim).
Ser også et annet scenario det har var spekulert i.
1. Solbakken til FCK
2: KTE til Kamma
3: Ringberg har fått nyssen i dette, og ser fram til gammeltreneren.
Mao kanskje en følge av spærk & mæl fotballen.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Han uttaler til FB at markus selv har villet dette med sine uttalelser i media. Men kjære Mokkelbost en arbeidsgiver får ikke sine opplysninger om sine egene ansatte fra media. Hvis man skal kunne respekteres som leder MÅ du skjønne at vi alle forventer at du kommuniserer med spillerne via interne møter, og samtaler face to face. Hva er dette for slags håndtering av arbeidstakere? Er det for å statuere et eksempel ovenfor andre spillere? Nei, dette er et skole eksempel på dårlig ledelse. Kanskje du helst vil betale dine spillere med bananer i stedet for penger også? da går det ikke lenge til det spiller elleve apekatter på banen heller.......
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Vi trenger Markus Ringberg!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914