Så lite har Mokkelbost forstått........
Opprinnelig postet av Patrioten
Kan Markus ha blitt straffet for at han gikk til media og sa at det var ikke spilleglede blant spillerne
Det er akkurat det han har blitt. Det er jeg ikke i tvil om!
Da er det litt underlig at Mokkelbost får det til å være at Ringberg har gått ut i media og sagt han vil skifte klubb, og at det skal være årsaken til at de selger ham.
Klønete.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Olavesen
Peters uttalte seg vel ikke før han fikk beskjed om at han ikke blir satsa på. Virker litt bittert
Han var vel redd for å bli skviset ut - noe som tydeligvis er en yndet reaksjon hos dagens FFK-regime/styre
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Sensuren til admin er `bra`
(Vet jeg overdriver nå, men det føles så jævlig)
Opprinnelig postet av StianLarsen
Min mening er at bare mokkeldust sitt hode burde rulle!
Hør hør!
Opprinnelig postet av Fjedjik
Det ligger en personkonflikt i FFK. Hvor mange hoder skal rulle ? Når begynte dette ? Hva er årsaken ?
Konflikter har det vel alltid vært i denne klubben her. Att konfliktnivået har blusset opp igjen kan bare ha sammenheng med annsettelsen av to personer, sånn jeg ser det, siden ting virket ganske gemyttelig før sesongstart. Det er vel bare å håpe att nyervervelsene nå innfrir, ellers frykter jeg en skikkelig krise.
Men jeg er rett å slett redd for at den organisatoriske jobben Eggen har gjort siden hans inntreden, snart blåser bort. Det kan være noe av grunnen til at han setter ut jobb søknader i media. Eggen er en ærlig person som tufter sine uttalelser på realiteter. Det inntrykket har jeg ikke av Mokkelbust. desverre.
Synes han hittil har gjort en svak figur i sin opptreden.
Det var med stor sorg at jeg så overskriften i en av Oslo-avisene i
dag om at Markus var solgt til Kamma.
Det har vært stunder hvor man har vært fortvilet over at han ikke scorer, men Markus har ofret seg for klubben.
Mitt fotballhjerte gråter hvis Markus må forsvinne!!!!
De gangene FFK har spilt 4-4-2 har de vært bedre enn ved det lite offensive 4-5-1.
IKKE GÅ TIL KAMMA, MARKUS!!!!!
Nå som Håkan er borte kan vel en årslønn på en mill. brukes fornuftig og skrive en lengre kontrakt med MR.
Skal vel også nevnes at jobben mokkelbost gjorde rundt sponsorer før sesongen heller ikke imponerte noen..
"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Han håper vi respekterer Ringberg for alt han har gjort og viser det når Ringberg kommer til stadion i en annen drakt........ Trukke det er noe stort problem Mokkelbost. Han kommer garantert til å få en varm velkomst. Tror du skal være mer bekymret for din egen velkomst........
For å ta Mokkelbost litt i forsvar så er han ansatt for å utføre de oppgavene han blir tillagt, i tillegg til de fullmakter han har. Å selge spillere er vel neppe hans fullmakt. Hans rolle i det hele har vært å gjøre det hovedtreneren har bedt ham om, nemlig å akseptere budet på Ringberg.
Vil jeg tro, da. Tar jeg feil, så korriger meg gjerne
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914