Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg ba om ny vurdering av bud

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04

Lagt til: 14 jul 05, 16:19
Fikk nettop vite, via min kilde i nær kontakt med styret i Ham Kam at Ringberg i går kveld hadde bedt FFK styret om å revurdere budet fra HamKam. Derfor kom denne "helomvendingen" fra styret i dag.
Leser man litt mellom linjene, så får denne saken en litt annen vinkling? Kanskje Ringberg selv vil vekk? Vet ikke ...

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 14 jul 05, 16:24
Han sier jo i avisa idag at han ikke har lyst til å dra...jeg tror på Ringberg inntil det motsatte er bevist

Uansett skulle ikke FFK godtatt at han gikk til en rival

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til: 14 jul 05, 16:30
Var ikke veldig overbevisende i sportn nettopp. Men det er nok pga evt uoverenstemmelser mellom han og Drillo.

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04

Lagt til: 14 jul 05, 16:31
Endret: 14 jul 05, 16:32
Siterer bare hva jeg får høre ..tenkte det kan være av interesse. Syns også det står i kontrast til hva han har sagt til FB.

En liten oppdatering forresten:
Når Ringberg henvendte seg til styret for å få snakke med Kamma, og tenke over budet på nytt hadde FFK styret blitt så misfornøyd med at Ringberg gjorde dette, at de hadde godtatt budet nærmest umiddelbart. Styret har på en måte gitt fra seg Ringberg p.g.a misnøye med ytringene hans ..ihvertfall virker det sånn..
Igjen, siterer bare hva jeg hører ...og for all del, jeg håper dette ikke stemmer. Ringberg må bli!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 14 jul 05, 16:34
Hmm, f-b sier jo:

"At FFKs ledelse nå vile selge ham til Ståle Solbakkens klubb, kom bardus på 29-åringen.

Ringberg legger ikke skjul på at han går motvillig."

Noe som ikke stemmer her?

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 14 jul 05, 16:36
Endret: 14 jul 05, 16:37
Håper at klubben gjør som de sier, og at de skal bli en mer åpen klubb. Men jeg tviler.

En ting er sikkert, når partene nesten beskylder hverandre for at Kamma får spilleren, så er det vel lite som tyder på at Ringberg kommer tilbake til klubben igjen. Jo mer de er uenig i hvem sin "skyld" dette er, desto mer kronglete er veien for Ringberg til å bli i FFK.

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 14 jul 05, 16:37
Poenget er at Ringberg bør tilbys ny kontrakt. Hvis han vet at ikke det skjer så må han jo se seg om etter ny klubb....... Derfor bør ledelsen slaktes........

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 14 jul 05, 16:40
Endret: 14 jul 05, 16:43
Opprinnelig postet av JonFT

Når Ringberg henvendte seg til styret for å få snakke med Kamma, og tenke over budet på nytt hadde FFK styret blitt så misfornøyd med at Ringberg gjorde dette, at de hadde godtatt budet nærmest umiddelbart. Styret har på en måte gitt fra seg Ringberg p.g.a misnøye med ytringene hans ..ihvertfall virker det sånn..
Igjen, siterer bare hva jeg hører ...og for all del, jeg håper dette ikke stemmer. Ringberg må bli!

Jeg vil herved gi fra meg styret p.g.a. misnøye med dets handlinger.

Men akkurat som at jeg vet at verden ikke fungerer på denne måten, burde også styret skjønt det igår. AT MArkus ville snakke med HamKam bør jo ingen skyte ham for. Han skulle jo mest sannsynlig i kontraktsforhandlinger med FFK, og det hadde vært et greit sammenligningsgrunnlag for å se hva han kan forvente i en ny kontrakt.

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 14 jul 05, 16:42
Ringberg har jo hele tiden sagt at han i utgangspunktet vil bli i FFK og at han kom til å lytte til deres kontraktsforslag først. Men det har kanskje aldri kommet noe nytt kontraktsforslag fra FFK?

Nå mister vi vel sikkert Brian West også...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914