Husk meg
Brukernavn
Passord

Dette hadde aldri skjedd...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 14 jul 05, 15:07
...med Eggen og Harry Hansen i førersetet. Nå har vi i lang tid fått drypp om misnøye og rør med sjefstrener og sjefsdirektør i spissen. Nå kommer altså ulmingen til overflaten og selveste kapteinen kritiserer spillestilen før han blir "tvangssolgt".

Det er til å spy av! Jeg vemmes! Jeg trodde denne amatørnisse-driften var noe vi kvittet oss helt med fra og med oppkjøringen til sesongen 2002.

Hvis det er noe tak i Plankehaugen bør det umiddelbart mobiliseres til demonstrasjon og barrikadering av klubbhus, eller er man langt på vei opptatt av å bære planker til husbygging for fotballmillionæren?

"Markus Ringberg scorer mål, scorer mål, scorer må-å-å-l!"

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 14 jul 05, 15:15
Ut med Moklekommeboost og Drillo.

Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04

Lagt til: 14 jul 05, 15:19
Endret: 14 jul 05, 15:20
Føler at Mokkelbost viser svært lite forståelse for oss som betaler for klubbens "produkt" gjentatte ganger, uten at jeg vet hele sannheten bak styrets saker.

Trenger vi heller en adm.dir. med røtter i klubben og følelse for laget? Kunne for eksempel Ahlsen gjort en jobb vi som supportere kunne vært bedre tilpass med?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 14 jul 05, 15:23
Jeg kom akkurat over denne linken på f-b.no hvor Mokkelbost sier:

"- Markus har selv ytret seg til media om at han ønsker å gå til en annen klubb, og mange klubber har også vært interessert i ham, sier FFKs klubbdirektør."

Så han baserer seg på det han har hørt Ringberg si til media??

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

ffk-thomas

A-lagspiller

Lagt til: 15 jul 05, 17:31
Rekk opp hånda de som tror at Markus ville ha blitt solgt med Eggen og Hansen i de samme rollene de hadde forrige sesong...

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 15 jul 05, 17:38
Opprinnelig postet av Costanza

Så han baserer seg på det han har hørt Ringberg si til media??

Tydeligvis, for i følge Ringberg hadde han ikke hørt noe fra verken Mokkelnepa eller Drillo.

:confused::confused:

ffk-thomas

A-lagspiller

Lagt til: 15 jul 05, 17:41
Jeg kan bare referere til saken jeg så i Demokraten, om at vi er dårligst i Tippeligaen før pause - hvor vi har spilt stort sett 4-5-1 med Markus alene på topp, og faktisk best i Tippeligaen den første halvtimen etter pause med spissmakker til Markus og høyere press. Altså tilnærmet Eggen-fotballen vi har sett de tre sesongene før det.

Markus trenger en god spissmakker. LPH var hans glimrende partner i 2. divisjon og litt i 1. divisjon. Jeg tror fortsatt at Markus kunne blitt konge hos oss med langtidskontrakt og en god spisspartner.

Nei, Drillo, dette tror jeg ikke på lenger. Beklager.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 15 jul 05, 17:46
Det gosser meg litt at dette levenet nå har starta! Og det gir seg ikke med det første, jeg tror nemlig det vil fortsette en stund, samme hva folk sier :ffk::rolleyes:

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert

ffk-thomas

A-lagspiller

Lagt til: 15 jul 05, 17:48
...helt til de som har startet det er borte. Da tviler jeg på at det er mulig å reversere det.

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 15 jul 05, 17:49
Opprinnelig postet av SirLion
Det gosser meg litt at dette levenet nå har starta! Og det gir seg ikke med det første, jeg tror nemlig det vil fortsette en stund, samme hva folk sier :ffk::rolleyes:

Ja, jeg gir meg hvertfall IKKE!! Etter å ha hørt Markus gråte på radioen, er jeg mer forbanna enn noen gang, og jeg kommer ALDRI til å glemme eller tiilgi dette!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914