Til Fredriksstad Blad!
Etter mitt inntrykk pleier dere å være flinke til å hente ting fra FFKsupporter.net. Håper derfor at det samme gjelder nå og at vi får se en saftig artikkel i morgendagens avis, der det kommer frem hva suporterne synes om det som skjer i klubben nå. Ja, jeg tenker på Ringberg-saken.
Vennlig hilsen meg.
---------------------------
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
I skrivende stund har det vært ca 14 000 sidevisninger i dag (og klokka er bare halv tre) og 225 foruminnlegg, noe som stiger for hvert minutt...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Regner med at FB klarer å formidle supporterreaksjonene i morgen. Klubben bør få høre det, selv om det etter alt å dømme er for sent å snu i denne saken nå.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Det går unna her i dag.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av Holters
28000 sidevisninger og 440 foruminnlegg kl 20:29.
Det går unna her i dag.
Ja... Fotballferie tenkte jeg, da får jeg tenke på noe annet en fotball, så ender det med at jeg er mer engasjert enn noen gang og skriver så tastene ryker her...
Men det har vært stille rundt den kanten i dag? Hadde jeg ikke visst bedre skulle jeg nesten tro det hele var en spøk iscenesatt av deg, og som du nå nyter på avstand over alle oss engasjerte tullebukker som styrer og steller her inne, men det er vel for mye å drømme om at du har vært så kreativt og fått til alt dette kaoset alene? :D
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914