Send mail til Mokkelbost og Gi deres støtte til Ringberg
Dette er hva jeg skrev:
Tør jeg spørre hva i hete helvete Adm. dir og styret har røyka for noe i det siste.
Man går ikke av gårde og selger en av de meget få spillerne som representerer sjela til klubben på den måten, bare for å tjene noen skarve overgangspenger på han før han blir Bosman spiller.
Ser på dette som et MEGET beklagelig feilskjær man ikke skulle gjort. Har dere som har tatt denne avgjørelsen i det hele tatt EN god grunn til å gjøre dette. Dette er mot enhver fornuft.
MEGET oppgitt over hva dere her har prestert.....
---------------------------
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
arve.mokkelbost@fredrikstadfk.no
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Mobil 909 24 665
men bruk hue ;)
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Førsteinnlegget er er bare pinlig. Greit å sende mail, men ikke på den måten. Det virker nesten mot sin hensikt.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
det er argumenter som sikkert overtaler mokkelbost. neppe.
Men når det er sagt så bør Lars Thoresen ellernoen fra plankehaugen som kan representere supporterne komme på banen!!
www.carlberner.no
Jeg har sendt mail til Mokkelbost og mld til Ringberg....oppfordrer alle til å gjøre det samme
EDIT: Man bør selvfølgelig begrense seg litt og ligge unna trusler osv
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Maken til tullete opptreden!!!
Ringberg er selve årsaken til at FFK er i TL
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Nå skal det jo sies at de to i klubben som sikkert har hatt mest å si i forhold til denne avgjørelsen begge er nye av året (Mokkelbost og Drillo) og har derfor et begrenset inntrykk og erfaringer rundt hvor mye Ringberg betyr for klubben.
Påpekte dette ganske tydelig i mailen jeg sente til mokkledust nå...De har jo ikke hjerte i klubben og vet ikke hvilke spillere som har det heller
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914