Høstelaget
Sørlie
blixt - bora - piroija - berthelsen
enerly - brenne - ramberg - kvisvik
Toth - West
innbyttere: Wiig,Hoås, McDonald, Helland, Bjørkøy, Risholt, Røn
Vanskelig å si hvem som får spille. Nå har konkurranse på alle plasser nesten. Det er bakover det skranter nå hvis noen blir skadd. Denne benken er god, hvis det er disse som benker framover..
blixt - bora - piroija - berthelsen
enerly - brenne - ramberg - kvisvik
Toth - West
innbyttere: Wiig,Hoås, McDonald, Helland, Bjørkøy, Risholt, Røn
Vanskelig å si hvem som får spille. Nå har konkurranse på alle plasser nesten. Det er bakover det skranter nå hvis noen blir skadd. Denne benken er god, hvis det er disse som benker framover..
---------------------------
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Risholt, Brenne og Bjørkøy kjemper om de 2 midtbane sentral plassene. Og ALH i mål.
FFK til Royal League
tror heller ramberg risholt og bjørkøy kjemper om dene ene plassen, mens brenne er mer eller mindre sikker.
Enig i at ALH burde stå i mål.
Enig i at ALH burde stå i mål.
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
jeg tror nok du må belage deg på å se hoås i en del kamper fra start som spiss.
ellers er jeg enig i at det er veldig tynt bakover. helland blir for treg for en backplass, så vi bør nok ha med pål andrè på benken også.
ellers håper jeg at mackie kan være et alternativ på høyrekant. er det noen som vet om han har blitt brukt der noen gang på junior/b-lag?
ramberg møter også stor konkurranse på sin plass. håper på at bjørkøy blir en hit!
ellers er jeg enig i at det er veldig tynt bakover. helland blir for treg for en backplass, så vi bør nok ha med pål andrè på benken også.
ellers håper jeg at mackie kan være et alternativ på høyrekant. er det noen som vet om han har blitt brukt der noen gang på junior/b-lag?
ramberg møter også stor konkurranse på sin plass. håper på at bjørkøy blir en hit!
med ffk til champions league!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914