FFK under Mokkelbost og Drillo.....Hva skjer?
Vi har fire tap på rad..... Jeg spår en tøff høst for Mokkelbost og Drillo med et par tap nå........ Det eneste som mangler er at Ringberg redder plassen til Ham Kam og FFK må ut i kval......
Burde sparket Drillo og beholdt Ringberg. Er helt sikker på att dette her har noe med Drillo og dårlig kjemi og gjøre.
---------------------------
La oss selge hele laget!!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Forbanna pessimister er dere. Kan ikke holde på spellerær i evig tid heller. Det kommer alltid noen nye.det var så bra sagt. er så enig. jeg har to spørsmål som håper noen besvarer..
1: hvem skal ringberg klare å sette ut av laget i ham-kam ?
2: hva skal vi med en som holder seg skadefri, men ikke klarer å skåre mål ennå keeperen ligger nede på bakken ?
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Bedreviteren
spm er bare hvem som kommer og hvem som går... Med holdningen din er det jo bare å kvitte seg med Bora og Simen og hente et par fra Torp........Det er bra for klubben at folk sier fra når man mener ting blir gjort feil.....det er ikke feil å selge ringberg. vi kunne ikke gitt han lenger kontrakt. Ringberg hadde vel bare ut dette året og det er jo greit å få noen kr for han da.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko
2: hva skal vi med en som holder seg skadefri, men ikke klarer å skåre mål ennå keeperen ligger nede på bakken ?
Du er bare så ufattelig snever, Keiko! Prøv for en gangs skyld å tenk litt lenger en til nærmeste målstolpe. Hvis du ikke klarer å se hvor viktig Marcus ER og har vært for FFK så mangler du totalt fotballforståelse.
Det må gå an å vurdere en spiller etter litt flere kriterier enn antall scorede mål, selv om han er spiss! Se på Marcus sine "arbeidsforhold" hittil i år. Marcus er best RETTVENDT og med noen som løper rundt seg. Med ryggen mot mål og ingen bevegelse rundt seg er det andre som er bedre. Likevel synes jeg Marucs til tross for sin mangel på hurtighet har skapt mer på egenhånd i år enn han har gjort før.
Som spillertype er og blir Marcus en typisk målscorer. Det har han ettertrykkelig bevist. Og at han bommer på tomt mål, det har mer med tilfeldigheter enn udyktighet.
I tillegg er det noe som kalles ledertyper og kontinuitetsbærere. Jeg foreslår at folk tenker gjennom hvor viktige slike er for en klubb. Marcus ER en slik.
I tillegg kan man se på de signalene ledelsen sender når de gir bort (jeg kaller det gi bort fordi jeg er ganske sikker på at det her er snakk om "småpenger" i overganssum) sin kaptein til HamKam midt i sesongen. Da får vi heller gi ham bort etter sesongen. Hadde det enda vært slik at Marcus ønsket seg hjemover, DA skulle jeg forstått det...
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Opprinnelig postet av keiko
det er ikke feil å selge ringberg. vi kunne ikke gitt han lenger kontrakt. Ringberg hadde vel bare ut dette året og det er jo greit å få noen kr for han da.
Det er jo akkurat det de skulle gjort jo! De skulle tilbudt ham en ny og bedre kontrakt som overgikk det som HamKam bød ham. Lønnen fra HK var ifølge ham selv overaskende bra.
Det mest skremmende etter min mening er att Mokkelbost uttaler att Ringberg ikke erstattes, om ikke en ny spiller detter ned i fanget hans. Sommerens innkjøp er over. Hva gjør de om Toth skades, og West ikke kommer i form? Da blir det så tynt der fremme att FFK kan minne om en nedrykkskandidat.
Ellers må jeg jo gratulere Ham Kam med et knallkjøp, med en spiller som går rett inn på laget.
Les her
Engasjert hovedtribunist!
med ffk til champions league!
Lurer på hvor mange som forvinner i sommer, får håpe det ikke blir er en smitteeffekt.
Her er de første som forsvant på grunn av Drillo.
Markus og Håkan var de første, hvem tror dere følger etter?
Roger Risholt har vel ikke den beste kjemien med Drillo.
Dagfinn Enerly ser heller ikke ut til å trives for øyeblikket, hverken fotballmessig, eller humørmessig. Er han på vei ut også?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914