Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK under Mokkelbost og Drillo.....Hva skjer?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 14 jul 05, 09:41
Hva skjer??? Vi leste Eliassen sitt leserbrev igår om den nedatgående holdningen til lokalpressen. Vi har sett FFK sitt spill i høst dog har vi fått ok med poeng. Og vi hører om missfornøyde spillere. Og nå selger dem noe av sjela i Ringberg. Hadde det skjedd under Eggen, hadde vi fått Kvisvik med Eggen som sportslig sjef? NEI.......

Vi har fire tap på rad..... Jeg spår en tøff høst for Mokkelbost og Drillo med et par tap nå........ Det eneste som mangler er at Ringberg redder plassen til Ham Kam og FFK må ut i kval......

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 14 jul 05, 09:59
Ja nå ble jeg virkelig bekymra. Selge spissen som har vært minst utsatt for skader som i tillegg er lagkaptein. Det er jo FFKs sjel de selger.
Burde sparket Drillo og beholdt Ringberg. Er helt sikker på att dette her har noe med Drillo og dårlig kjemi og gjøre.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 14 jul 05, 10:05
Bare rette meg selv.... Vi hadde ikke fått Kvisvik uten Eggen....

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 14 jul 05, 10:32
Nedrykk er det som skjer.

---------------------------

La oss selge hele laget!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 14 jul 05, 11:11
Forbanna pessimister er dere. Kan ikke holde på spellerær i evig tid heller. Det kommer alltid noen nye.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 14 jul 05, 11:16
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Forbanna pessimister er dere. Kan ikke holde på spellerær i evig tid heller. Det kommer alltid noen nye.
det var så bra sagt. er så enig. jeg har to spørsmål som håper noen besvarer..
1: hvem skal ringberg klare å sette ut av laget i ham-kam ?
2: hva skal vi med en som holder seg skadefri, men ikke klarer å skåre mål ennå keeperen ligger nede på bakken ?

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 14 jul 05, 11:18
spm er bare hvem som kommer og hvem som går... Med holdningen din er det jo bare å kvitte seg med Bora og Simen og hente et par fra Torp........Det er bra for klubben at folk sier fra når man mener ting blir gjort feil.....

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 14 jul 05, 11:24
Opprinnelig postet av Bedreviteren
spm er bare hvem som kommer og hvem som går... Med holdningen din er det jo bare å kvitte seg med Bora og Simen og hente et par fra Torp........Det er bra for klubben at folk sier fra når man mener ting blir gjort feil.....
det er ikke feil å selge ringberg. vi kunne ikke gitt han lenger kontrakt. Ringberg hadde vel bare ut dette året og det er jo greit å få noen kr for han da.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 14 jul 05, 11:37
Endret: 14 jul 05, 11:54
Opprinnelig postet av keiko
2: hva skal vi med en som holder seg skadefri, men ikke klarer å skåre mål ennå keeperen ligger nede på bakken ?

Du er bare så ufattelig snever, Keiko! Prøv for en gangs skyld å tenk litt lenger en til nærmeste målstolpe. Hvis du ikke klarer å se hvor viktig Marcus ER og har vært for FFK så mangler du totalt fotballforståelse.

Det må gå an å vurdere en spiller etter litt flere kriterier enn antall scorede mål, selv om han er spiss! Se på Marcus sine "arbeidsforhold" hittil i år. Marcus er best RETTVENDT og med noen som løper rundt seg. Med ryggen mot mål og ingen bevegelse rundt seg er det andre som er bedre. Likevel synes jeg Marucs til tross for sin mangel på hurtighet har skapt mer på egenhånd i år enn han har gjort før.

Som spillertype er og blir Marcus en typisk målscorer. Det har han ettertrykkelig bevist. Og at han bommer på tomt mål, det har mer med tilfeldigheter enn udyktighet.

I tillegg er det noe som kalles ledertyper og kontinuitetsbærere. Jeg foreslår at folk tenker gjennom hvor viktige slike er for en klubb. Marcus ER en slik.

I tillegg kan man se på de signalene ledelsen sender når de gir bort (jeg kaller det gi bort fordi jeg er ganske sikker på at det her er snakk om "småpenger" i overganssum) sin kaptein til HamKam midt i sesongen. Da får vi heller gi ham bort etter sesongen. Hadde det enda vært slik at Marcus ønsket seg hjemover, DA skulle jeg forstått det...

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 14 jul 05, 11:41
Opprinnelig postet av keiko
det er ikke feil å selge ringberg. vi kunne ikke gitt han lenger kontrakt. Ringberg hadde vel bare ut dette året og det er jo greit å få noen kr for han da.

Det er jo akkurat det de skulle gjort jo! De skulle tilbudt ham en ny og bedre kontrakt som overgikk det som HamKam bød ham. Lønnen fra HK var ifølge ham selv overaskende bra.
Det mest skremmende etter min mening er att Mokkelbost uttaler att Ringberg ikke erstattes, om ikke en ny spiller detter ned i fanget hans. Sommerens innkjøp er over. Hva gjør de om Toth skades, og West ikke kommer i form? Da blir det så tynt der fremme att FFK kan minne om en nedrykkskandidat.
Ellers må jeg jo gratulere Ham Kam med et knallkjøp, med en spiller som går rett inn på laget.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 14 jul 05, 11:42
Hvorfor kunne vi ikke gitt han ny kontrakt keiko? Hvis Ringberg hadde blitt verdsatt like mye i FFK som han nå blir i FFK hadde han selvfølgelig blitt.... Hvis ikke kjemien med Drillo er altfor dårlig.......

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 14 jul 05, 13:05
Men årets sesong har ikke vært noen suksess for den lange angriperen. Det gikk ni serierunder før han scoret, og Rinberg har uttalt at han var lei av trener Drillos spillestil - med kun en mann på topp.
Les her

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 14 jul 05, 13:25
Det eneste Ringberg har sagt er at han trives bedre i 4-4-2 enn i 4-5-1. Det snudde VG til at Ringberg var missfornøyd med Drillo og spillestilen hans. Og dermed har det blitt akseptert som virkeligheten i andre medier også. Tåpelig! Spesielt med tanke på at FFK ønsker å spille 4-4-2, men at skadesituasjonen ikke har tillatt det i like høy grad som ønsket.

Engasjert hovedtribunist!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 14 jul 05, 13:29
At Ringberg er misfornøyd med drillo, det vet jeg og det er flere med han.....

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 14 jul 05, 13:44
jeg tror ikke mye på at det er skadesituasjonen som har gjort at ffk har spilt lite 4-4-2. drillo har alltid hatt et romantisk forhold til 4-5-1 og det syns jeg har skint gjennom i år også. han har i hele år hatt to skadefrie spisser å bruke på topp. ja, han har jo til og med selv uttalt at det har vært uheldig å bruke wiig og hoås på kantene.

med ffk til champions league!

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 14 jul 05, 13:48
Nå ville jeg faktisk bytta TL plassen til FFK med At Ledelsen hadde rydda opp og Ringberg hadde blitt i FFK.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 14 jul 05, 13:50
Nå kommer det fram, det flere av det dere mente, at spillere var på vei ut av klubben. På grunn av missnøye med Drillo.
Lurer på hvor mange som forvinner i sommer, får håpe det ikke blir er en smitteeffekt.

Her er de første som forsvant på grunn av Drillo.
Markus og Håkan var de første, hvem tror dere følger etter?

Roger Risholt har vel ikke den beste kjemien med Drillo.

Dagfinn Enerly ser heller ikke ut til å trives for øyeblikket, hverken fotballmessig, eller humørmessig. Er han på vei ut også?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914