Markus Ringberg: VÆR SÅ SNILL Å BLI!!
Til FB sier Ringberg dette:
- Tror familien at vi ikke vil trives i Hamar, blir det ingen Ham-Kam-kontrakt, sier Ringberg bestemt torsdag formiddag.
Selvsagt vil dere ikke trives i Hamar! Det sier seg selv.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Han er enig med meg. Jeg kom med en påstand..... Hva jeg mener kan dere lese......
Fanken, du skriver nå så mye rart, blir jo helt umulig å innhente akkurat det innlegget da... come on, help us...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Kan man bygge hus for Raymond, er det rimelig mye vi kan gjøre for Markus også! Noen forslag?
Bams-fia, Jack og sang!
FFK 4 ever!
La oss selge hele laget!!
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
savner "svensk magi" allerede
Gateadresse Jegerveien 12H
0777 Oslo
Telefon 22 49 20 30
Mobil 909 24 665
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Opprinnelig postet av bateman
mailadressen til mokkelbost er som følger....?
arve.mokkelbost@fredrikstadfk.no
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Da blir det mer morro for deg.
Please bli hos oss
Så folkens ikke fortvil..slik er fotballen, og slik stallen ser ut nå så føler jeg at markus ikke har noe mer å tilføye FFK. Men takk for alt Markus, du har vært herlig for oss=)
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Opprinnelig postet av ffkfmv
(...)
Så folkens ikke fortvil..slik er fotballen, og slik stallen ser ut nå så føler jeg at markus ikke har noe mer å tilføye FFK. Men takk for alt Markus, du har vært herlig for oss=)
Fortvil ikke, sier du. Historieløst sier jeg. Markus er selve FFK-sjela de siste tre årene. Ingen har jobba så hardt, slitt så mye, gitt så mye til klubben som han.
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av ffkfmv
og jeg tror han aldri vil komme til å score mer enn 10 mål i tippeligaen i løpet av en sesong..
Han scora jo 11 ifjor da! Og da holdt vi på å rykke ned....det er tydelig at du ikke har fulgt FFK siden 2.div, da kan jeg forstå deg...
Men for oss som har fulgt med lenge før Eggen kom vet å sette pris på Ringberg, han var goalgetter`n FFK hadde savna i en årrekke...Klubben mister en stor bit av sjela hvis han går.....jeg lever enda i håpet
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Da bli alle glade:D
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914