Markus Ringberg: VÆR SÅ SNILL Å BLI!!
Markus: Selv om styret i FFK har akspetert budet på deg, så betyr det ikke at vi som betyr noe ønsker deg bort fra FFK (og ihvertfall ikke til HamKam). Vis at du har mer vett enn FFKs styre! Man selger ikke kapteinen
Styret: Man selger ikke kapteinen sin mitt i sesongen. Man får ikke så mye penger for en spiller med en halv sesong igjen av kotrakten at det er verdt dettet. Faen jeg som VAR i godt humør idag! :mad:
PS! Moderatorer: Beklager store bokstaver i topic, men denne gang følte jeg at det var på sin plass. Dere får heller rette det opp...
---------------------------
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Kjære Ringberg, du kan forlate FFK til fordel for en svensk klubb som en alle tiders helt i byen, eller du kan oppleve å spille på nye Fredrikstad Stadion om noen år. Vil du virkelig ofre dette på grunn av en litt større lønnsslipp i måneden? Prisen for det er at du spiller på et dårligere lag, med mindre tilskuere og en by som ligger midt i ingenmannsland...
Bli Markus, bli!
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Når Solbakken forsvinner til Danmark etter sesongen, blir det en kald vinter og spillerflukt der oppe. HamKam kommer til å rakne den dagen Solbakken forsvinner!
Si NEI, vent til sesongen er slutt, få et tårevått farvel med Fredrikstad, skaff deg en bra kontrakt med en svensk klubb og vis Allsvenskan hvem som er SJEF!
*tørke tårer*....orker ikke dra på jobben.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
La oss selge hele laget!!
Kronerulling for å kompensere Hamkams lønnstilbud!
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
er det seriøst noen som har nummeret til ringberg??kan absolutt være avgjørende hvis han ser pågangen fra supporterne.se på gerrars f.eks..dog sitter vi alle hjemme og trykker på pcn,kommer dette ut til marcus og co????
savner "svensk magi" allerede
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Opprinnelig postet av A.Scheie
PS! Moderatorer: Beklager store bokstaver i topic, men denne gang følte jeg at det var på sin plass. Dere får heller rette det opp...
Det går greit for denne gang :) Men du bør kanskje heller beklage at du har skrevet fornavnet hans feil. Det er Markus, ikke Marcus... Akkurat det er jo litt synd i en tråd som appellerer til ham :)
Men jeg er veldig, veldig enig med deg i at FFK MÅ beholde Markus Ringberg!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Setter det på kontoen for at jeg var særdeles opprørt, og tar umiddelbart 20 pushups i straff.
*flau*
Håper folket kan tilgi meg iog se på budskapet:)
EDIT: Rettet opp.
Bateman: Sendt.
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914