Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg klar for Ham-Kam

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 05, 08:19

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 jul 05, 08:20
Endret: 14 jul 05, 08:23
Leste akkurat det samme selv, det kan jo ikke være mulig? Dette er jo utrolig synd!

Klubben kunne selvfølgelig takket nei, men det synes jo nesten ut som Ringberg faktisk har lyst til å spille for Hamkam. Ligger det noe ugler i mosen som vi ikke vet om? Knisninger mellom Ringberg og Drillo eller stilen?

Vi burde gjøre et eller annet for at Ringberg takket nei til HamKam!

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 14 jul 05, 08:21
NEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spilleren Ringberg er fullt mulig å erstatte,men personen Ringberg er en del av FFK-sjela jeg hadde håpet på å ikke miste..............:mad::mad:

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 14 jul 05, 08:22
Fy faen, dette er faen i meg helt tragisk.
Vel Styre og stell nå kan dere brenne i helvete.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 14 jul 05, 08:22
Endret: 14 jul 05, 08:24
Bekreftelsen

Skjønner ikke at Ringberg vil til en sånn drittklubb........
Hadde Ringberg dratt til Sverige hadde jeg ønsket ham lykke til, men nå...............................

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 14 jul 05, 08:29
Opprinnelig postet av knut
for meg er det helt greit at han stikker til sverige nå med flagget til topps. så kan vi takke for 3 1/2 flotte sesonger av en flott mann. et symbol for oppturen vår.

det siste jeg vil se, og det er noe vi faktisk risikerer: drilloyndlingen hoås skal sette markus ut av laget, og markus vil få en avslutning i ffk på tomgang.

til markus: uansett hva du velger, skal jeg aldri glemme hva du har gitt oss. lykke til videre, og husk: kamma spiller møkkafotball og byen har jo for f*** ikke brygge engang.


er du ikke inne og leser i forumet eller marcus?!?!?!?

---------------------------

med ffk til champions league!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 14 jul 05, 08:30
Nå forutsetter jo dette at Marcus vil selv da, er jo ikke sikkert han ønsker å flytte opp til Hedemarken, ingen ved sine fulle fem flytter jo dit frivillig...

Men skal FFK få noen kroner for Marcus så må de jo agere nå, kan ikke vente til han går gratis til høsten...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 05, 08:37
Dette sa Ringberg til FB mandag.

Ifølge Ringberg ønsket Ham-Kam at svensken skulle gjøre et klubbytte allerede i sommer. Det blir ikke aktuelt. FFK vil ikke slippe Ringberg. Og Ringberg vil spille i FFK ut sesongen.
– Jeg kan garantere at jeg blir ut sesongen, sier Ringberg, som er Bosman-spiller.
Kontrakten går ut etter ved årsskiftet. Da kan Ringberg gå til en ny klubb, hvis han ønsker det.
– Jeg om familien trives bra i Fredrikstad, og jeg skal ha en prat med FFK. Vi får se hva fremtiden bringer, sier Ringberg.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 05, 08:38
Vi må ha erstatter til Ringberg, tipper de har fått 3-4 millioner for han.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 jul 05, 08:40
3-4 mill for Ringberg? Si meg, har du våknet? Kontrakten går jo ut snart...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 05, 08:46
FFK skal ikke han noen erstatter, si i hvertfall 1-2 millioner

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 14 jul 05, 08:50
Fyfaen, kjøpe Hoås også selge Ringberg.. Kunne heller behildt Ringberg og solgt Hoås..

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 05, 08:53
Ifølge Mokkelbost foreligger det ingen konkrete planer om å styrke stallen ytterligere i løpet av sommerens overgangsvindu.

- Jeg tror vi har gjort det meste, men jeg kan selvfølgelig ikke utelukke at det kommer inn flere, sier han.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 14 jul 05, 09:09
tviler på at vi snakker om et syvsiffra beløp her

---------------------------

med ffk til champions league!


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 14 jul 05, 09:26
Veldig synd!
Ringberg er ikke bare en veldig sympatisk og hyggelig kar, men en veldig god fotballspiller. Når hadde vi sist en spiss som scora så mange mål? Han jobber knallhardt hver kamp, og er en skikkelig lagspiller. Bare synd at han har blitt brukt feil og fått veldig lite hjelp fra medspillerne i 4-5-1 systemet i år. Og enda mer synd at han nå forsvinner.

Men sånn er fotball. Noen kommer og noen går. Det er ikke alltid vi blir "kvitt" de vi vil, eller får beholde de vi vil.

Hvis Ringberg blir enig med HamKam er det bare å ønske lykke til med nye utfordringer i ny klubb, og samtidig si takk for alt han har gjort for FFK de årene han har vært her. Med Ringberg forsvinner litt av sjela i nye FFK.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 14 jul 05, 09:31
Skandale. Vi selger lederen, den mest lojale og fortsatt den klart beste spissen i klubben. Ringberg hadde helt sikkert blitt hvis FFK hadde verdsatt han like mye som Ham Kam. Er dette Drillo og Mokkelbost sitt verk, så ut med dem begge....

Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 14 jul 05, 09:32
Endret: 14 jul 05, 09:35
Sikkert snakk om et beløp mellom 5 hundre tusen og 1 million.
Tviler på at Ringberg selv vil gå til Hamkam, hva i all verden skal det gjøre for hans karriere, hvis han har uenigheter med Drillo om spillesystem, så er vel ikke hamkam så veldig forskjellig, han har jo hintet frempå med å reise hjem til Sverige etterhvert, etter flere år i Norge. Hamar er vel ikke akkurat nærmere sverige, i hvertfall ikke sør sverige som Ringberg kommer fra.

Det er for meg helt utenkelig at han kommer til å bli enig med hamkam, skulle han finne på å signere for hamkam kan han i hvertfall ikke være helt god i hodet.

Tror Ringberg blir i FFK,
Håper i hvertfall det.

Fotball dreier seg om å score flest mål ikke om å slippe inn minst.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 14 jul 05, 09:36
Nå skjønner jeg hvordan Brann supporterne hadde det..

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 14 jul 05, 09:37
Selge Ringberg uten at han erstattes? Hvis dette er riktig begynner jeg virkelig å lure på vurderingsevnen til styret. Blir Toth skadet, så står vi der. West hinker jo rundt i max 15 minutter og Hoås er ubrukelig.
Hent inn en ny spiss pronto.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jul 05, 09:45
Opprinnelig postet av seal_dm
Selge Ringberg uten at han erstattes? Hvis dette er riktig begynner jeg virkelig å lure på vurderingsevnen til styret. Blir Toth skadet, så står vi der. West hinker jo rundt i max 15 minutter og Hoås er ubrukelig.
Hent inn en ny spiss pronto.
hoås har ikke fått lov å spilt så mye på sin rette plass til at du kan si noe slik.. vi har mange spisser.
wiig,toht,west,macki,Tarik og hoås som jeg nevnte da

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340