Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg klar for Ham-Kam

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 14 jul 05, 12:21
Det går faen ikke ann å selge Ringberg, vår kaptein og toppscorer i en årrekke, til en rivaliserende klubb i tippeligaen! Faen i meg helt utrolig! Til hælvete med Mokkelbost

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 jul 05, 12:22
Hm. Har akkurat stått opp. Ikke orket å lese gjennom alle innleggene her. Er egentlig bare sjokkert over ledelsen i FFK som faktisk selger Ringberg til Ham-Kam. Det trodde jeg aldri ville se. Nå har jeg en vond følelse i meg. Har også vært helt sikker på at Ringberg aldri vil finne på å takke ja til Ham-Kam, men nå skulle nesten ikke det forundre meg heller... Nå ser han jo også at han ikke lenger har den store tilliten i FFK. En spiller som Ringberg bør ikke selges. Han bør være i klubben ut kontraktstiden!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Klokkesvingen

Knøttespiller
Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 25

Lagt til: 14 jul 05, 12:23
Enig at Ringberg er en av våre viktigste spillere, men ikke bare som spiller, også som person.Er en positiv mann å ha i klubben både som leder og venn. Dette må jeg si var skuffende, og jeg skjønner ikke at han kan velge et lag som Ham- Kam. må jo være det kjedeligste laget i tippeligaen! Skuffende av klubbledesen

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jul 05, 12:25
Opprinnelig postet av Costanza
Hm. Har akkurat stått opp. Ikke orket å lese gjennom alle innleggene her. Er egentlig bare sjokkert over ledelsen i FFK som faktisk selger Ringberg til Ham-Kam. Det trodde jeg aldri ville se. Nå har jeg en vond følelse i meg. Har også vært helt sikker på at Ringberg aldri vil finne på å takke ja til Ham-Kam, men nå skulle nesten ikke det forundre meg heller... Nå ser han jo også at han ikke lenger har den store tilliten i FFK. En spiller som Ringberg bør ikke selges. Han bør være i klubben ut kontraktstiden!
salget kom på rett tids punkt. vi trenger penger.. er ikke bare å ha en spiller ut tiden og miste dem panga vi kan få :)

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 jul 05, 12:26
oppfordrer ALLE som ønsker mer svensk magi fra marcus ringberg om å gå innpå tråden under.-marcus må bli.hvis han hvor stor stjerne han har i klubben!!!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jul 05, 12:29
Jeg har full forståelse over at ringberg har satt spor i oss supportere. Jo da jeg må si at ringberg har vel også satt spor hos meg selv, men ikke så mye at jeg griner eller drikker meg stup full og tror at ffk selger seg ned til 1 div. Ringberg er flink til å binde opp laget, men kan klarer ikke å løpe. bare se nå som han har godt bort.. skal nok se at andre navn vil flyte på våres lepper. Lykke til ringerg

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 jul 05, 12:33
Altså, keiko. Du har selv sagt at du ikke satte dine bein på Stadion i 2. divisjon eller fulgte FFK, og med respekt å melde, da har du neppe det samme forholdet til Markus Ringberg og innser hva han har betydd for FFK som klubb. Han er utvilsomt den viktigste spilleren FFK har hatt på et par tiår.

Jeg blir bare kvalm av denne nyheten.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


katta

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04
Innlegg: 39

Lagt til: 14 jul 05, 12:34
Drillo har uttalt flere ganger at han anser Marcus som en av FFK`s desidert viktigste spillere.
Han har vært i startoppstillingen i alle kamper, til og med mot stabæk hvor han ble flyttet ned som midtbanemann.
Jeg tror Drillo absolutt hadde sett at denne karen hadde fortsatt i rødt og hvitt.
Men det er noe som bekymrer meg.
Vi supportere mener jo at dette er "verdens beste" klubb og by, men det er etter hvert mange som vil vekk,og som har fremtid i klubben. Marcus, Risholt, Eggen, Alex, Helland
Jeg oppfatter det Marcus gjorde for noen uker siden, ved å si at det kanskje er på tide å avslutte sitt engasjement i FFK,da datteren begynner å snakke norsk etc. er å fri til andre klubber om at han nå er ledig på markedet. Det samme gjør Eggen, og til dels Risholt. Men hvorfor vil de vekk.

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 14 jul 05, 12:35
Endret: 14 jul 05, 12:36
Hva er det dere maser om?

Ringberg solgt til en konkurrent i nedrykkstriden?
Hvor negativ går det ann å bli æ? Aldri i verden om FFK kjemper i nedrykkstriden i år! La Hamkam få en spiss som ikke scorer så er de garantert nedrykk!!

Marcus er sikkert en ok fyr, men prestasjonene hans på banen i år må være fult mulig å ersatte. Nå har jeg hørt sinnsykt mye negativt fra tribunen mot marcus om at han bør byttes ut etc. Nå er`n vekk og vi har fått penger for`n. HVa klager vi for da æ?

Vi kan takke Ringberg og Biffen for at vi kom ut av 2 divisjon, gjennom 1 div og nå tippeliga. Ringberg er, med all respekt, ikke mer enn en habil tippeligaspiller. Nå har vi fått han hottentoth. La han få sjansen, hvis ikke så bør jo han donald få prøve seg litt mer.

Kamma nedrykk. FFK Royal league!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jul 05, 12:38
Opprinnelig postet av Costanza
Altså, keiko. Du har selv sagt at du ikke satte dine bein på Stadion i 2. divisjon eller fulgte FFK, og med respekt å melde, da har du neppe det samme forholdet til Markus Ringberg og innser hva han har betydd for FFK som klubb. Han er utvilsomt den viktigste spilleren FFK har hatt på et par tiår.

Jeg blir bare kvalm av denne nyheten.
det du tar opp er lattelig..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 14 jul 05, 12:42
Opprinnelig postet av keiko
det du tar opp er lattelig..


Tett eller? Selvfølgelig har du ikke det samme forholdet til Markus hvis du ikke opplevde han i 2.div.
Før han var det jo knapt en FFK spiss som scora 10 mål i løpet av et år. Når han kom ble det plutselig to som scora over 30 hver.

Sånn setter spor.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 jul 05, 12:45
enig med keiko.skal man ikke kunne ha meninger om ringberg fordi man ikke fulgte hver hjemmekamp i 2 divisjon??

jeez..

trist at ringberg drar, men katastrofe?? langt der ifra..

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jul 05, 12:45
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Opprinnelig postet av keiko
det du tar opp er lattelig..


Tett eller? Selvfølgelig har du ikke det samme forholdet til Markus hvis du ikke opplevde han i 2.div.
Før han var det jo knapt en FFK spiss som scora 10 mål i løpet av et år. Når han kom ble det plutselig to som scora over 30 hver.

Sånn setter spor.
som jeg har sagt: Ringberg er ett arbeids jern og alt det dere, men å skåre på 110 % sjangser teller en del faktisk. om han så har vært en av dem som har fått ffk opp så handler det bare ikke om at han gir alt og er skade fri. gutten putter ikke lenger

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 jul 05, 12:48
keiko,er du ikke villig til å se bak antall skåringer??hvorfor har ikke markus puttet like bra i år?er det pga spillestilen?har han fått lite hjelp i form av en sisspartner og offensive kanter som kan slå innlegg i boksen?tenk før du spytter ut svada.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 jul 05, 12:50
Alle spisser, selv verdensd beste, går gjennom faser med måltørke. Det er så utrolig snevert å legge så stor vekt på én vårsesong hvor laget som helhet har slitt.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 jul 05, 12:53
Endret: 14 jul 05, 12:53
76 mål på 102 kamper sier vel det meste over betydningen Ringberg har hatt i klubben på litt over tre år.

Det finnes ikke mange spillere som kan vise til tilsvarende statestikk. Toppscorer i 2. divisjon, rett til toppscorer i 1. divisjon og putter så 11 mål for et bunnlag det meste av sesongen.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 14 jul 05, 13:01
Skjønner ingenting av dette, her må det ligge noe bak som vi ikke kjenner til! Enten så har FFK en storfisk på vei inn som de vil satse på for framtida, eller så er Markus misfornøyd og har bedt om å bli solgt, eller så er de som har tatt den avgjørelsen her helt korka i hodet!!!

Jeg skjønner ikke helt dette, har lissom vanskelig for å tro at Markus vil gå fra en by og klubb som har betydd så mye for han og hans fotball-karrierer til en så kjedelig by og klubb som Ham-Kam!! Det bare må være noe vi ikke har fått greie på her. :mad::mad:

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 14 jul 05, 13:10
får håpe Toht er så god som det sies da.. minnes en annen spiller som scoret i bøtter og spann i østeuropa, ble kjøpt for noen millioner,og floppet totalt..les Hamre... så det å bytte ut ringberg for denne ungareren ser jeg på som et lite sjansespill

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 14 jul 05, 13:13
Opprinnelig postet av Costanza
Alle spisser, selv verdensd beste, går gjennom faser med måltørke. Det er så utrolig snevert å legge så stor vekt på én vårsesong hvor laget som helhet har slitt.


Veldig enig Costanza! Og, man kan selvsagt legitimt mene mye om Ringberg selv om man ikke var der i 2 divisjon, men for oss som var der så betyr han en god del ekstra. Ringberg er på en måte fra Fredrikstad, han er en av oss.

Dersom Drillo har gitt Ringberg signaler om mindre spilletid og derved mindre tillitt så må jaggu Toth slå til. Hvis ikke blir dette like dumt som trenerskiftet til Lyn når de ledet serien for noen sesonger siden. Men jeg er positiv til Toth inntil annet er bevist.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 259

Lagt til: 14 jul 05, 13:20
Dette er en sorgens dag, skjønner faen ikke hva ledelsen har tenkt på.

Keiko: vi som fulgte med ffk i 2div. har ekstra følelser for ringberg, du ser bare på antall mål, vi andre ser helheten.

---------------------------

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340