trenger svar
inngang ph fletet ?
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
men tror de fleste er veeeeeeeldig skuffa da Eggen henta 3 stoler å tok med alle spillerne ned i klokkersvingen å der sitter dem enda(30 min minst)
er nok pep tåk, og hva som skjer framover som det snakkes om
NB virker ikke som det er tatt fram noen baller til dagens trening, drar tilbake for å se om det er noe som skjer:)
spillerne virker i godt humør men er fortsatt litt i ferie modus, god stemning.
gutta trena litt på passninger noe kremt hehe som var litt rusten etter ferien....
nå spellær dem 6-7 manns fotball
Enerly har noen bra skudd:)
må sies at det var noen par journalister også tilstede 5-6 stk faktisk.
ikke galt til æ være trening
ble forøvrig imponert av bjørkøy..jobba bra
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
og ikke klipt helt ned pga den ikke skal få alt formange sår før kamp
forresten hehe fuck lyn da eller A9$h ? hehe cool trøye forresten
Opprinnelig postet av mr_max
forresten hehe fuck lyn da eller A9$h ? hehe cool trøye forresten
hehe..takk!
jaaaa:D,måtte jo kjøre på med den
hvem var du egentlig?
Drillo
Enerly ble litt piss of og irritert på peters som ikke kunne sentre til han i 2 mot en sitvaskjon. enerly gikk til og med etter peters og snakka til han. jeg prata men enerly etter treningen som han sa: han kunne jo gitt meg ballen, men det var vist vanskelig. jeg snakka også med bjørkøy som sa at han hadde funnet seg til rette her og bare gledet seg til serie start.
Drillo
først hadde de møte nede ved klokkesvingen hvor drillo sa en hel masse. så var det oppvarmingsøvelser med eggen som sjef. deretter var det pasningsøvelser som gikk heller dårlig. spesielt peters og bora slet der. så gikk man over på spilledelen, der man delte inn i 3 lag og spilte 6 mot 6 på halve matta. Mishy scora dagens første mål da han var på rett plass til rett tid. alle de tre nye viste seg fram fra en positiv side. spesielt raymond sto for mange fine kombinasjoner. ringberg bomma på alle sjansene sine, mens hoås var dødelig effektiv i dag. ellers er brian west på vei mot storformen, han løp inn flere mål. avslutningsvis tøyde spillerne ut. var morro å se det gode humøret spillerne hadde på treninga. alle var tilstede unntatt juniorene, søderstjerna, hornseth, piiroja og tor. risholt trente alternativt.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914