Husk meg
Brukernavn
Passord

31 spillere i a-stallen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 13 jul 05, 15:35
Er det noen klubb i Tippeligaen som har en så stor stall?
Det er ikke lite lønnsutgifter de må ut med.

Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04

Lagt til: 13 jul 05, 15:39
Så mange? Hørte at Rosenborg skulle kutte ned til 20 mann eller noe deromkring. 31 høres forferdelig ut, bedre blir det jo ikke når noen av de spillerne som ikke er gode nok, nekter å forlate klubben.

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 13 jul 05, 15:49
rbk ønsker en stall på 20 utespillere + 3 keepere

med ffk til champions league!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 13 jul 05, 16:02
1 Lund Hansen
2 Czwartek
3 Risholt
4 Bertelsen
5 Helland
6 Petersen
7 Brenne
8 Enerly
9 Raio
10 Hoås
11 West
12
13 Koskela
14 Kvisvik (Stjerna)
15 Ramberg
16 Blixt
17 Hornseth
18 Trondsen
19 Ringberg
20 Røn
21 Mihàly Tòth
22 Wiig
23 John Anders Bjørkøy (Tarik) (Viikmae)
24 Bora
25 Sørlie
26 Garro
27
28 McDonald
29
30 Lasse Staw

Tarik El Younoussi og Jørgen Magnussen er tatt opp i A-troppen.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 13 jul 05, 16:04
Endret: 13 jul 05, 16:04
Håper på ut med kvantitet, inn med kvalitet, da hadde vi fått en finfin stall.

Men det er ennå langt igjen til Tottenham som klaget over at de hadde over 80 spillere for en stund siden (sikkert mange lag som har flere også), DET blir mye utbetalt i lønn det :)

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 13 jul 05, 16:34
Her er den troppen jeg ønsker at FFK har neste sesong:

Kee:
- Sørlie
- Per Morten Kristiansen

Forsvar:
- Bertelsen
- Blixt
- Zivkovic
- Piiroya
- Helland
- Vidar Martinsen
- Nytt førstevalg på høyrebacken.

Midtbane:
- Kvisvik
- Macdonald
- Brenne
- Ramberg
- Risholt
- Røn
- Bjørkøy
- Enerly
- Ny høyrekant. Kjapp, gjennombruddshissig og løpssterk. Noe a’la F. Ljungberg. Om Bjørkøy fungerer i denne rolla, så trengs det selvfølgelig ikke.

Spiss:
- Ringberg
- Tóth
- Hoås
- West
- M.Wiig

I tillegg kommer disse i en slags Lærlingskontraktperiode neste år:
- Staw
- Garro
- Tarik
- J. Martinsen
- Noen jeg har glemt?

Ut av klubben:
- Lund Hansen
- PAC
- Trondsen
- Peters
- Koskela
- Hornseth
- Søderstjerna

Tror ikke vi bør ha en mindre stall en dette, om vi skal ha ambisjoner om å gjøre en god innsats også i andre divisjon. Om vi rykker opp med andre laget da.

Engasjert hovedtribunist!

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 13 jul 05, 16:39
Høres veldig fornuftig ut og en helt naturlig utvikling. Noen vil alltid forlate klubben samtidig som juniorer flyttes opp og "storfisker" kommer. Støtter forslaget ditt.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 13 jul 05, 16:44
Ser bra ut den der. Men vil gjerne beholde PAC syns ikke Blixt har vært bedre, vis Tor kan fortsette så hadde det vært kjempemoro også.

Julekake

A-lagspiller

Lagt til: 13 jul 05, 16:56
Endret: 13 jul 05, 16:56
Blixt er en mye bedre høyreback enn PAC! Er egentlig Fornøyd med det Blixt har prestert i år, men jeg synes vi bør bytte ut PAC med en bedre back og da er det jo naturlig å forsterke førsteellveren på den plassen. Dessuten kan Blixt spille både på høyre og venstrebacken og er dermed en mye finere backup enn PAC.

Trondsen har jeg gitt opp...

Om stallen skal bli enda mindre hadde jeg kvittet meg med en spiss eller midtbanespiller. Alternativene da er West, Wiig (på lån), Røn (på lån), Den nye Høyrekanten jeg synes vi bør hente, om Bjørkøy fungerer i den rolla.

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 13 jul 05, 17:00
Det har vært en solid strøm av våre eks-spillere til Sarpsborg og jeg regner med at de som fortsatt vil prestere noe på banen velger Sparta. Regner med å se i hvert fall Czwartek der og et par til neste sesong.
HVIS det skjer, bør PAC få en skikkelig avskjed. En mer pålitelig og trofast høyreback (og god!!!) kan jeg ikke huske at vi har hatt i moderne tid.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 13 jul 05, 18:56
Opprinnelig postet av Julekake
Blixt er en mye bedre høyreback enn PAC! Er egentlig Fornøyd med det Blixt har prestert i år, men jeg synes vi bør bytte ut PAC med en bedre back og da er det jo naturlig å forsterke førsteellveren på den plassen. Dessuten kan Blixt spille både på høyre og venstrebacken og er dermed en mye finere backup enn PAC.

Trondsen har jeg gitt opp...

Om stallen skal bli enda mindre hadde jeg kvittet meg med en spiss eller midtbanespiller. Alternativene da er West, Wiig (på lån), Røn (på lån), Den nye Høyrekanten jeg synes vi bør hente, om Bjørkøy fungerer i den rolla.

Totalt uenig!!!

Cwartek har vært veldig god de foregående sesongene, og i fjor synes jeg han var den jevneste i forsvaret. Han ble nevnt rundt omkring på flere forum som et godt høyreback alternativ for kjøpelystne klubber (VIF, Brann mm).

Så kom Drillo og plasserte Pål på benken, og satte Blixt med klippekort på den plassen. Synes ikke Blixt har levert noe bedre der enn det Pål gjorde i fjor. Dessuten synes jeg Pål er bedre offensivt, har bedre teknikk og bedre pasninger enn Blixt.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 13 jul 05, 19:01
Blir jo en smakssak, men må si meg uenig med Oleberg. Synes Blixt har levert varene. Mener han er klart bedre defensivt enn PAC.

Julekake

A-lagspiller

Lagt til: 13 jul 05, 19:11
Endret: 13 jul 05, 19:13
Blixt er bedre både offensivt og defensivt. PAC er kanskje flinkere til å komme på offensive utflukter, men det blir jo aldri noe ut av det. Når først Blixt kommer offensivt viser han bl.a. en mye bedre innleggsfot enn PAC, men jeg kan være enig i at han gjerne kunne kommet oftere.

Defensivt har vel ikke PAC blitt avdriblet siden han kom til klubben, men det er jo ikke så rart når han aldri kommer opp i motspilleren sin. Selv inne i boksen er jo dette fraværende. Dessuten er PAC usikker og gjør ofte grusomme valg med ballen i eget forsvar. Blixt derimot, synes jeg virker som en meget solid defensiv spiller. kontant i stilen og gjør sjeldent feil. (Om man ser bort ifra kampen han spilte stopper da, mot brann). Og det at han ikke alltid er med frem er egentlig greit, så lenge vi har en offensiv back på den andre siden.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 13 jul 05, 21:08
har ikke helt sansen for store staller.blir veldig mye stallfyll,flere spillere som ikke blir tilfredstilt med nok spilletid,høyere lønnsutgifter etc. nesten dobbeltdekning bør holde massevis i norsk toppserie.sesongen er særdeles kort,og behovet for større tropp kommer når sesongen strekker seg over en lengre periode.ønsker denne troppen i 2006:

Keeper:
-Klassekeeper
-Sørlie
-Staw

ALH forsvinner,sørlie variabel,en keeper betyr en god del poeng i løpet av en sesong(f.eks ALH ifjor)

Forsvar:
-Bertelsen
-Bora
-Piiroja
-Ny stopper
-Ny høyreback
-Blixt

øsnker å erstatte helland og PAC med to solide spillere.med en ny kvalitetsstopper vil vi ha 3spillere på den plassen.ser j.magnusson som et 4valg.PAC bør erstattes med en høyreback som går rett inn på laget.blixt blir god backup på begge sider.trondsen også ferdig.

Midtbane:
-Kvisvik
-Mackie
-Brenne
-Røn
-Risholt
-Bjørkøy
-Enerly
-Tarik

dobbeldekning på hele midtbanen,eventuelt ny høyreving hvis enerly ikke finner tilbake til godt gammelt slag.samt garro i backup.peters,koskela,stjerna og ramberg er stallfyll vi bør kvitte oss med.sikkert uenighet rundt ramberg,men holder med 4sentrale midtbanespillere.risholt,brenne og bjørkøy er greie.synes røn har tatt et stort steg i år,mens ramberg kun er OK.derfor han ut.

Angrep:
-Ringberg
-West
-Toth
-Hoås

her er det mye usikkerhet.toth og hoås er 2 av 4 spisser neste sesong,men ringberg/west usikkert.blir de 2,ser jeg helst at wiig og hornseth finner seg ny klubb.ønsker en solid forsterkning hvis ringberg eller west forsvinner.forlater begge FFK øsnker jeg å få inn 1klasseangriper,samt at wiig blir værende.

prioriteringsliste når det gjelder innkjøp til neste sesong:

1.Midtstopper
2.Keeper
3.Høyreback

eventuelt høyreving og spiss/er

disse 9 vil da forlate oss:
-Peters
-Koskela
-Søderstjerna
-Hornseth
-Trondsen
-Helland
-Ramberg
-Wiig
-PAC

savner "svensk magi" allerede

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 13 jul 05, 22:52
seriøst.. blixt er myye bedre enn pac....

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 13 jul 05, 23:02
er nok en grunn til at han er førstevalg ja...

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 14 jul 05, 01:13
Opprinnelig postet av bateman
har ikke helt sansen for store staller.blir veldig mye stallfyll,flere spillere som ikke blir tilfredstilt med nok spilletid,høyere lønnsutgifter etc. nesten dobbeltdekning bør holde massevis i norsk toppserie.sesongen er særdeles kort,og behovet for større tropp kommer når sesongen strekker seg over en lengre periode.ønsker denne troppen i 2006:

Keeper:
-Klassekeeper
-Sørlie
-Staw

ALH forsvinner,sørlie variabel,en keeper betyr en god del poeng i løpet av en sesong(f.eks ALH ifjor)

Forsvar:
-Bertelsen
-Bora
-Piiroja
-Ny stopper
-Ny høyreback
-Blixt

øsnker å erstatte helland og PAC med to solide spillere.med en ny kvalitetsstopper vil vi ha 3spillere på den plassen.ser j.magnusson som et 4valg.PAC bør erstattes med en høyreback som går rett inn på laget.blixt blir god backup på begge sider.trondsen også ferdig.

Midtbane:
-Kvisvik
-Mackie
-Brenne
-Røn
-Risholt
-Bjørkøy
-Enerly
-Tarik

dobbeldekning på hele midtbanen,eventuelt ny høyreving hvis enerly ikke finner tilbake til godt gammelt slag.samt garro i backup.peters,koskela,stjerna og ramberg er stallfyll vi bør kvitte oss med.sikkert uenighet rundt ramberg,men holder med 4sentrale midtbanespillere.risholt,brenne og bjørkøy er greie.synes røn har tatt et stort steg i år,mens ramberg kun er OK.derfor han ut.

Angrep:
-Ringberg
-West
-Toth
-Hoås

her er det mye usikkerhet.toth og hoås er 2 av 4 spisser neste sesong,men ringberg/west usikkert.blir de 2,ser jeg helst at wiig og hornseth finner seg ny klubb.ønsker en solid forsterkning hvis ringberg eller west forsvinner.forlater begge FFK øsnker jeg å få inn 1klasseangriper,samt at wiig blir værende.

prioriteringsliste når det gjelder innkjøp til neste sesong:

1.Midtstopper
2.Keeper
3.Høyreback

eventuelt høyreving og spiss/er

disse 9 vil da forlate oss:
-Peters
-Koskela
-Søderstjerna
-Hornseth
-Trondsen
-Helland
-Ramberg
-Wiig
-PAC
du tar grundig feil på en del ting wiig og ramberg blir nok en stund til skal du se

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914