Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen er tapt?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 12 jul 05, 10:58
Rune Bratseth skal etter hva Adresseavisen erfarer nylig ha værti Østfold for å diskutere Knut Torbjørn Eggens fotballfremtid.
Les her

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 12 jul 05, 11:04
Vil kanskje tro det ja... Veldig synd, for hvis/når Drillo gir seg etter neste sesong, så står vi brått uten hovedtrener, nå har vi to... Håper liksom Eggen overtar etter neste sesong, ikke fordi jeg har noe i mot Drillo, men for at Eggen kan bli lengre. Men kanskje det er på tide med noe friske impulser? Får vi en god trener i erstatning så kan det jo være greit med litt utskiftninger.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til: 12 jul 05, 11:09
Endret: 12 jul 05, 11:10
Jeg tror ikke Eggen blir trener i Rosenborg, i hvert fall ikke hovedtrener. Min favoritt er Tom Nordli. Hvis Eggen fikk prestasjonsangst i Fredrikstad hva vil han da få i Rosenborg? Panikk hvis det ikke går som forventet? Tror heller ikke Rosenborg anser Eggen som kompetent nok til å være hovetrener. I hvert fall ikke på nåværende tidspunkt.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 12 jul 05, 11:27
Opprinnelig postet av jashin
Jeg tror ikke Eggen blir trener i Rosenborg, i hvert fall ikke hovedtrener. Min favoritt er Tom Nordli. Hvis Eggen fikk prestasjonsangst i Fredrikstad hva vil han da få i Rosenborg? Panikk hvis det ikke går som forventet? Tror heller ikke Rosenborg anser Eggen som kompetent nok til å være hovetrener. I hvert fall ikke på nåværende tidspunkt.

Enig i det siste du skriver der, jeg tror heller ikke RBK anser KTE for å være kompetent nok. KTE har aldri blitt bedre enn nr. 7 i TL med noe lag. Han har selvfølgelig ikke hatt mye ressurser å jobbe med heller, men det har heller ikke Nordlie i Start hatt. Jeg tror RBK vil ha en trener som har vunnet noe, en som har prestert med andre klubber på det nivået RBK ønsker å være. Mao. tror jeg de vil gå for folk av Hareide og Sollied sitt kaliber, tviler på om de tar sjansen på KTE på nåværende tidspunkt. Nå er det riktignok ting som tyder på at de lukter på KTE, men jeg velger å tro at det er spekulasjoner fra pressen sin side.

Lenge leve "hjørnet"!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 12 jul 05, 11:41
Endret: 12 jul 05, 11:41
Folk må forstå at det ikke var lett for KTE å leve opp til videre forventninger i Fredrikstad etter at han hadde rykket opp med oss 2 år på rad og på mirakuløs måte klarte å holde oss i tippeligaen det første året.
Når ting til de grader kun hadde gått rett til værs i 3 år, så sier det seg selv at vendepunktet høyst sannsynlig er nær.

I Rosenborg, slik klubben fremstår nå, så kan det nesten bare gå en vei, og vil være en drøm å ta over som trener, både for KTE og en hvilken som helst trener.

FFK på toppen i 2005

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 12 jul 05, 11:49
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

I Rosenborg, slik klubben fremstår nå, så kan det nesten bare gå en vei, og vil være en drøm å ta over som trener, både for KTE og en hvilken som helst trener.

Ja, det skal vel mye til for at det ikke går bedre med RBK framover, men er ikke så sikker på at det blir noe mindre press på en eventuelt ny trener av den grunn, for ambisjonene til RBK er jo de samme. Dem har kanskje begynt å tvile litt på gull i år, men RBK vil alltid ha ambisjoner om å være best i landet, kanskje norden, og det presset må den nye treneren leve med. For ikke snakke om hvordan pressen reagerer når RBK taper, da flyr de rundt lerkendal som gripper!! Skal KTE ta over RBK så er jeg forøvrig enig i at det er en fordel å komme inn nå, som en slags redningsmann som skal snu den dårlige trenden denne sesongen. På lang sikt derimot, så spiller det lite rolle når man tar over RBK, presset vil være det samme uansett!

Lenge leve "hjørnet"!

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 12 jul 05, 12:44
Opprinnelig postet av jashin
.......Tror heller ikke Rosenborg anser Eggen som kompetent nok til å være hovetrener. I hvert fall ikke på nåværende tidspunkt.

Hva er det for en uttalelse? KTE som har vært hovedtrener i mange år, og levert varene så og si bestandig. Jeg mener når RBK mener Perry er kompetent før denne sesongen, så hvorfor ikke?

:ffk::ffk::ffk:

Elleve røe og vite kællær

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 12 jul 05, 19:01
Jeg mener KTE er mer enn god nok for RBK.
Om RBK vil ha ham så har FFK ingenting å stille opp med.
Da tror jeg at han reiser.

jashin

A-lagspiller

Lagt til: 13 jul 05, 00:10
Endret: 13 jul 05, 00:10
Eggen har kontrakt ut 2006 så hvis dette skjer, så må FFK i hvert fall sørge for å få godt betalt for ham. Her er det ingen vits å være snill.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 13 jul 05, 00:12
Eggen har vel en klausul om at han skal kunne få gå, etter et gitt tidspunkt, hvilket vel er passert!

Macka fra start!

jashin

A-lagspiller

Lagt til: 13 jul 05, 00:13
Tror den falt ut når de skrev ny kontrakt men er ikke helt sikker.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914