Vi er dårligst og best - "Drillo vs Eggen"?
http://www.demokraten.no/lokalsport/article1661163.ece
Veldig interessant sak. jeg har bare hatt på følelsen av at dette stemte. Kan det være så banalt (og kanskje usaklig?) at dette er resultatet av "Drillo-fotballen" med baktung 4-5-1 til vi har fått baklengsmål og MÅ fram i 4-4-2 (som vi så under Eggen) etter pause?
Jeg tror ikke spillerne plutselig blir mye bedre etter trylledrikk i pausen. I så fall må de fra nå av få den FØR kampen begynner. :D
Veldig interessant sak. jeg har bare hatt på følelsen av at dette stemte. Kan det være så banalt (og kanskje usaklig?) at dette er resultatet av "Drillo-fotballen" med baktung 4-5-1 til vi har fått baklengsmål og MÅ fram i 4-4-2 (som vi så under Eggen) etter pause?
Jeg tror ikke spillerne plutselig blir mye bedre etter trylledrikk i pausen. I så fall må de fra nå av få den FØR kampen begynner. :D
Spillerene synes det utvilsomt er morsomst å spill 4-4-2 og da får man gjerne litt ekstra krefter i motsetning tik den baktunge og destruktive 4-5-1. Ikke dermed sagt at det må bli baktungt med 4-5-1, men dagens spillere i FFK evner å spille 4-4-2 atskillig bedre, og det bør treneren ta hensyn til........
At vi i år har startet med 4-5-1 har jo sammenheng med bla. at ikke West har vært tilgjengelig i 90 minutter.
Drillo har jo ofte sagt at det er utenkelig å spille noe annet enn 4-4-2 med West på banen.
Med det spillermaterielle vi nå starter høstsesongen med, så regner jeg det som ganske sikkert at vi kommer til å spille hele kampene med 4-4-2.
Drillo har jo ofte sagt at det er utenkelig å spille noe annet enn 4-4-2 med West på banen.
Med det spillermaterielle vi nå starter høstsesongen med, så regner jeg det som ganske sikkert at vi kommer til å spille hele kampene med 4-4-2.
---------------------------
FFK på toppen i 2005
Får håpe at de har rett de som spår ( f.eks Snæbbussa 1) en mer underholdende fotball til høsten.
At det kun er spillematriale som har vært årsaken til den rendyrka kick & run stilen ( velger å si det istenfor Drillo-stilen):rolleyes:.
Håper altså fortsatt på at Egil Olsen har utvikla seg videre som fotballtrener og menneskekjenner, sjøl om jeg har mine tvil.
At det kun er spillematriale som har vært årsaken til den rendyrka kick & run stilen ( velger å si det istenfor Drillo-stilen):rolleyes:.
Håper altså fortsatt på at Egil Olsen har utvikla seg videre som fotballtrener og menneskekjenner, sjøl om jeg har mine tvil.
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914