Husk meg
Brukernavn
Passord

Kommer det flere forsterkninger

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 11 jul 05, 19:44
Nå har vi skaffet oss tre spillere, men Drillo ville også ha midtstoffer, tror dere vi får det også

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 11 jul 05, 19:45
Det avhenger kanskje litt av hvor mange de klarer å "kvitte" seg med også. Kan virke som de sliter litt med det...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 11 jul 05, 19:53
Du har rett, dette sier Arve til Dagbladet.
I tillegg til disse to spillerne sikret FFK seg Raymond Kvisvik tidligere i sommer. Mokkelbost sier at klubben fortsatt har noen prosjekter.

- Disse avhenger litt av om vi mister noen spillere, sier han.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 11 jul 05, 19:58
Tror veldig mye avhenger av når Raio evt blir spilleklar igjen...

Når har de kjøpt tre spillere pluss at Jørgen Magnussen og Tarik er blitt tatt opp i A-stallen. Hvis det ikke drøyer for lenge før Raio er klar, tviler jeg på at det kommer flere. Med den stallen som er nå bør ihvertfall eventuelle nye spillere forsterke startelleveren vesentlig (ikke troppen).

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04

Lagt til: 11 jul 05, 20:23
Etter å ha snakket med Arni, sier han(er 2 uker sia ca) at det gror bra i junior avdelinga nå, at det er flere spillere som kan bli noe:)

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 11 jul 05, 21:08
Sparta er interssert i Martin Wiig og Dag Frode Hornseth får håpe de blir leid ut de, slik at vi får flere forsterkninger

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 11 jul 05, 21:11
Kan aldri i verden skjønne hvorfor Wiig skal gå til en 2. divisjonsklubb. Det er han ALTFOR god til, og med Hornseth tror jeg FFK heller vi gi ham bort/selge ham, fremfor å låne ham ut... Selv om de leier ut en spiller, så vil han jo fortsatt være klubbens eiendom, så det blir bare å "utsette problemene" siden han fortsatt er under kontrakt når han kommer tilbake fra lånet...

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til: 11 jul 05, 21:34
Det vi trenger nå er en høyreback - helst en som også kan brukes i midtforsvaret. Mao en anvendelig forsvarsspiller.
Hadde heller ikke hatt noe imot en høyre midtbanespiller som kan utfordre plassen til Enerly - som har vært skuffende denne sesongen.

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 11 jul 05, 21:49
Opprinnelig postet av Costanza
Kan aldri i verden skjønne hvorfor Wiig skal gå til en 2. divisjonsklubb. Det er han ALTFOR god til,

Er mulig han er for god for 2 div., men jeg kan aldri i verden skjønne hva FFK skal med han, for han er hvertfall ikke god nok for TL. Klarer heller ikke å se utviklingspotensiale i han. Han har ok spilleforståelse, ok teknikk, ok tæl, og ok fysikk, men ser aldri for meg at han vil bli noe mer enn ok og sånne spillere har vi nok av!

Lenge leve "hjørnet"!

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 11 jul 05, 21:55
Hvorfor skal Martin bli leid ut til en "divisjons klubb. Gutten er 22 år, har U-landslagskamper og er regnet som ett stort tallent. FFK vil vel ikke bryte ned selvtiliten hans noe mer, han trenger å spille for FFK for å bli en klasse spiller og dette vet FFK.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 11 jul 05, 23:15
Opprinnelig postet av Patrioten
Nå har vi skaffet oss tre spillere, men Drillo ville også ha midtstoffer, tror dere vi får det også

Er det en sånn som stoffer båter?

Nei, fra spøk til side, håper virkelig det kommer en stopper, vi kan få skikkelig trøbbel til høsten dersom skadeproblemene tårner seg opp igjen...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 11 jul 05, 23:31
hvor mange kamper har wiig spilt som spiss da?? hvis en kokk leker rørlegger, så er det ikke rart at en proff rørlegger kan gjøre jobben bedre..

wiig er ingen ving. blir han brukt riktig har jeg trua på han. trenger bare å bli brukt på riktig plass og få selvtillit..

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 12 jul 05, 02:24
Opprinnelig postet av Husgutt
hvor mange kamper har wiig spilt som spiss da?? hvis en kokk leker rørlegger, så er det ikke rart at en proff rørlegger kan gjøre jobben bedre..

wiig er ingen ving. blir han brukt riktig har jeg trua på han. trenger bare å bli brukt på riktig plass og få selvtillit..

Helt enig med deg, Husgutt.

Hvis de spillerne vi har nå, blir brukt på de riktige plassene, så burde vi ihvertfall ha nok av spisser.

Vi har West, Tóth, Hoås, Wiig, Mc Donald og Ringberg. Eller har jeg glemt noen?
Jeg tror fortsatt Ringberg forsvinner i sommer, selv om Mokkelbost sier det er helt utenkelig. Dette er sikkert noe som blir sagt for at de klubbene som er interessert i ham ikke skal tro at de får ham for glansbilder.

Slik jeg ser det så konkurrerer Hoås og Ringberg om en spiss plass. Hoås ble hentet av Drillo og blir nok satset på fordi Drillo hele tiden har ønsket å bruke hans ekstreme spisskompetanser.
Dersom West finner tilbake til gammel form og samtidig holder i 90 minutter, er han selvskreven på den ene plassen og da er det vel veldig sannsynlig at både Ringberg og Hoås må vike den andre plassen til Tóth.
Men jeg har nok en følelse av at Tóth tar plassen til West, og at West blir kastet inn som en virvelvind i 2. omgang, slik det ofte har vært sucess med tidligere.

Dersom Ringberg blir, så blir det vel heller liten spilletid på både Wiig og Mc Donald er jeg redd for.

FFK på toppen i 2005

Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til: 12 jul 05, 03:17
Har West fått fornyet kontrakten sin?

..::FFK::..

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jul 05, 11:55
Opprinnelig postet av Dj Charlie

Nei. FFK vil avvente til han blir frisk og klarer å prestere noe i 90 minutter.... En feilvurdering, spør du meg.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 12 jul 05, 12:18

Nei. FFK vil avvente til han blir frisk og klarer å prestere noe i 90 minutter.... En feilvurdering, spør du meg.
feil vurdering.. west er mer en god ja, men skal vi skriver den super kontrakten da med en som halter. Nei han må da bevise noe mener jeg. i 2004 så vi jo det, men det var i 2004 og ikke i 2005 da ;)

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 12 jul 05, 12:31

Tror nok FFK etterhvert vil revurdere dette standpunktet.
Med Tóth vil man ikke lenger være avhengig av at West holder i 90 minutter. Kanskje man vil vurdere ham heller som en super innbytter i 2. omgang.

FFK på toppen i 2005

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 12 jul 05, 12:32
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Tror nok FFK etterhvert vil revurdere dette standpunktet.
Med Tóth vil man ikke lenger være avhengig av at West holder i 90 minutter. Kanskje man vil vurdere ham heller som en super innbytter i 2. omgang.

Kommer vel helt an på hva West krever? Kan ikke gi han en meget lukrativ avtale for å være superinnbytter! West krever nok sitt av kaka...

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 12 jul 05, 12:36
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Slik jeg ser det så konkurrerer Hoås og Ringberg om en spiss plass. Hoås ble hentet av Drillo og blir nok satset på fordi Drillo hele tiden har ønsket å bruke hans ekstreme spisskompetanser.

Pr i dag rekker ikke Hoås, Ringberg til knea engang, og da tenker jeg ikke på høyden. Ringberg er en mye viktigere spiller for laget enn Hoås. Men som du sier, han ble henta av Drillo, og Ringberg har uttrykt litt misnøye med spillestilen så.... Vet ikke så mye om Tóth enda, men håper han kan gå inn i spann med Ringberg, med West som supersub. Hvis West får ny kontrakt da. West er god når han er skadefri og i form. Så langt i år har han vært langt unna begge deler, og han har fungert best i de kampene han har kommet inn i 2. omgang. Blir interessant å se Tóth. Det er jo skrevet en del positivt om ham. Håper han har et skikkelig skuddbein. Savner noen i laget som kan skyte hardt og godt fra distanse.

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 12 jul 05, 14:51
Opprinnelig postet av Patrioten
Sparta er interssert i Martin Wiig og Dag Frode Hornseth får håpe de blir leid ut de, slik at vi får flere forsterkninger

Håper inderlig Wiig blir i klubben. Syns det virker som om han har et stort potensial...han gjør tidvis meget gode ting på banen...

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914