Ringberg bli ut sesongen
Deilig det...har trua på at han forlenger å....han har jo sagt mange ganger at familien trives veldig godt i Fredrikstad...
Jeg kan aldri tru at han drar til kamma hvertfall...ville tro at FFK er den eneste aktuelle klubben i Norge...
Jeg kan aldri tru at han drar til kamma hvertfall...ville tro at FFK er den eneste aktuelle klubben i Norge...
---------------------------
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
hvordan i gamperæva kan han vurdere kamma??etter de flotte sesongene her i fredrikstad...forstått det hvis en svensk klubb kom på banen....må jo være en konflikt med trener/trenerne/klubb.kanskje han har fått beskjed om å se etter andre alternativer.samt spillestilen som har ødelagt mulighetene for et goalrush fra hans side i år.trist sak uansett,ringberg burde fått 2års forlengelse på den kontrakten han allerede har.blir masse synsing det her...men vi får vel fakta på bordet en dag..
savner "svensk magi" allerede
Forstår at Ringberg vil tilbake til Sverige, men om han velger å dra til HamKam blir jeg faktisk litt forbanna.
Godt å se at FFK blankt avviser bud på Ringberg.
Godt å se at FFK blankt avviser bud på Ringberg.
Håper endelig at Ringberg blir og får forlenga kontrakta.
Synes bateman stiller en del nærliggende spørsmål.
Håper bare at FFK snart igjen begynner å benytte Ringberg sin spisskompetanse inne i boksen.
Synes bateman stiller en del nærliggende spørsmål.
Håper bare at FFK snart igjen begynner å benytte Ringberg sin spisskompetanse inne i boksen.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914