Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo vs Eggen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 jul 05, 00:02
Har faktisk selv heller ingenting imot Drillo........ Men også jeg vet om flere misfornøyde spillere og jeg vet også at i en klubb vil det alltid være noen misfornøyde. Poenget med hele tråden er at Drillo pga helse og alder ikke er en langsiktig tenking. Og når vi har en kapasitet som Eggen fortsatt i klubben bør man gjøre alt man kan for å få han med videre med en lengre kontrakt......

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 jul 05, 00:09
Skulle ønske vi fikk se en Kai Andersen gjøre suksess i klubben. Særping riktignok, men med engasjement og klare krav til spillerne. Han krever å få se sitt eget engasjement gjenspeilet i spillernes innsats.
Hadde gjerne sett han i en hjelpetrenerrolle, evt sammen med Eggen Jr (han drar vel til Lerkendal?), for så å ta over dersom han er rustet.

---------------------------

Macka fra start!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 jul 05, 01:10
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Er du ikke litt farvet av at du i utgangspunktet hater Drillo, djpete? Bare litt?


Jeg hater selvsagt ikke Drillo Snæbbus, slapp av litt nå. Jeg mener at han ikke har de egenskapene en trener for FFK bør ha. Som mange andre hadd e jeg et ørlite håp om at han skulle overraske positivt, men nei, det har han ikke gjort.


Jeg husker godt hvilke ord du brukte, djpete, når jeg snakket med deg i vinter, rett etter at Drillo var ansatt.

Det var ord som "katastrofe" og "det værste" som kunne skjedd klubben osv.

Så ikke kom her å be meg slappe av. :confused:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 jul 05, 21:02
Når du påstår at jeg "hater Drillo", så må jeg be deg slappe av. Jeg tror aldri jeg har brukt ordet katastrofe heller Snæbbus, men jeg innrømmer gladelig at jeg var langt fra fornøyd med signeringen av Drillo. Men som sagt, jeg hået på å bli gledelig overrasket. Det har jeg ikke blitt hverken spillermessig, eller utfra rapportene noen av spillerne har gitt.

---------------------------

Macka fra start!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340