Ny spiss klar?
Det ryktes at en meget erfaren spiss skal være tilnærmet klar for klubben. Trorlig blir han presentert på en pressekonferanse førstekommende tirsdag. Spilleren skal ha erfaring fra høyt europeisk nivå, så det er bare å glede seg!
Du Mokkelbost, du Mokkelbost... Du overrasker stadig! Godt å se at FFK vil bli betydelig forsterket før høstsesongen starter!
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Kanskje Mokkelbost fikk Start til å hive seg på Todi, slik at de ikke kunne fange denne spilleren? Lurt Mokkelbost, meget lurt :D
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Det jeg frykter litt er at Harald Brattbakk passer til den beskrivelsen.....
Ja, det står jo erfaring fra høyt europeisk nivå, ikke prestert på høyt europeisk nivå :)
Men har ikke han uttalt at det var uaktuelt å reise fra Trondheim, eller var det kun fordi klubben som ønsket han var Bodø/Glimt? Det er i hvert fall ikke Litmanen, han gikk til Malmø.
Det kan være mange som passer til slik en beskrivelse... Alan Shearer, Henke Larsson, Batigol :D
Det jeg frykter litt er at Harald Brattbakk passer til den beskrivelsen.....håper du tar feil og at det er helstad :D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
– Jeg kan ikke lyve, det er ting på gang. Men mer kan jeg ikke si på nåværende tidspunkt. Jeg har ikke mandat til det.
Mye tyder på at det meste rundt overgangen, som blir karaktisert som betydelig for FFK som klubb, blir offentliggjort på en pressekonferanse førstkommende tirsdag.
– Vi jobber med flere prosesser parallelt. Jeg føler meg trygg på at FFK skal ha sikret seg svært gode forsterkninger når høstsesongen starter, sier Mokkelbost.
f-b.no, som nok engang kliner til med at en spiller er klar!
Ansvarlig redaktør
Ny Spiss Til FFK
Kamper nevnt først
2005 Rosenborg 8 2
2004 Rosenborg 25 4
2003 Rosenborg 25 17
2002 Rosenborg 25 17
2001 Rosenborg 25 15
Kom vel til Landskrona i 04.. Tidligere spilt i FC København, Kaiserslautern og Borussia Mönchengladbach etc..
179 cm høy.. 80 kilo.
F-b sier spilleren er 30.. Petterson fyller 30 i september, så det kan vel kanskje stemme.. Hvorvidt han har vært toppscorer siste 5 år, har jeg ikke kjennskap til, men tviler egentlig litt.
Powell er også 30, som Constanza sier.
Utelukker absolutt ikke at det kan være Magnus Powell (selv om han ikke akkurat har erfaring fra høyt europeisk nivå...). Ellers funderer jeg litt på Jørgen Pettersson i Landskrona. Har på følelsen av at det er en svenske, og at det kanskje ikke er tilfeldig at Mokkelbost akkurat nå er på "ferie" i nabolandet vårt!bare husk at han som det snakkes om har vært: toppscorer i klubben sin de siste fem sesongene.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko
bare husk at han som det snakkes om har vært: toppscorer i klubben sin de siste fem sesongene.
Du skal nå ikke ta absolutt alt ordrett... ;)
Ansvarlig redaktør
Utelukker absolutt ikke at det kan være Magnus Powell (selv om han ikke akkurat har erfaring fra høyt europeisk nivå...). Ellers funderer jeg litt på Jørgen Pettersson i Landskrona. Har på følelsen av at det er en svenske, og at det kanskje ikke er tilfeldig at Mokkelbost akkurat nå er på "ferie" i nabolandet vårt!
Men hvordan stemmer "dreier det seg om en spiss som skal ha vært toppscorer i klubben sin de siste fem sesongene..." på Powell? Jørgen Petterson hadde vært no....
Opprinnelig postet av Patrioten
Mener Jørgen har gått til Stabæk
Nesten patrioten, Joakim Persson (30).
Ansvarlig redaktør
Jeg tar de opplysningene FB kommer med, bl.a. det med at han har vært toppscorer i en klubb de siste fem årene, med en stor klype salt. Ser det heller på som veiledende informasjon... Ikke som noen absolutt sannhet.skjønner det, men en skal aldri si aldri :D
Håper alt går etter planen, og at vi blir positivt overrasket.
Henke var jo ganske nær Tippeligaspill i vår, var han ikke? :p
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
FFK i tykt og tynt, på FMV!
hmm...mokklebost sier tirsdag og du mandag...Sikker på at det er mangag ffkfmv?
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Opprinnelig postet av Olavesen
Hva med Rush!?
Han sa vel at Tromsø er det eneste alternativet hvis han returnerer til Norge. Men det er selvfølgelig lov å håpe ;)
www.trylleblyant.com
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Dvs er fhv rask, med spilleforståelse, kan dette med løp og ikke bare avslutte sjøl. men også se andre spillere.
Mener vel at Rushfeidt IKKE hadde vært noen spesiell forsterkning.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Får håpe det er en spiss passer godt i spann med Marcus.lett å se at du ikke har greie på fotball spillere. Jeg vil at spissen som kommer setter Ringberg på benk. å det er helt klart at en som Rushfeidt er av meget bra forsterkning.
Dvs er fhv rask, med spilleforståelse, kan dette med løp og ikke bare avslutte sjøl. men også se andre spillere.
Jeg tar de opplysningene FB kommer med, bl.a. det med at han har vært toppscorer i en klubb de siste fem årene, med en stor klype salt. Ser det heller på som veiledende informasjon... Ikke som noen absolutt sannhet.
de nevnte faktisk at denne spilleren hadde vært toppscorer de seneste årene..
Opprinnelig postet av ffkfmv
Jeg tar de opplysningene FB kommer med, bl.a. det med at han har vært toppscorer i en klubb de siste fem årene, med en stor klype salt. Ser det heller på som veiledende informasjon... Ikke som noen absolutt sannhet.
de nevnte faktisk at denne spilleren hadde vært toppscorer de seneste årene..
Har du noe navn? Tar gjerne imot tips... Ring/send meg en sms på 95 40 50 60.
Ansvarlig redaktør
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Heia FFK
Jörgen Pettersson, 29, Landskrona
Landskamper: 27.
Klubbar: Dösjebro IF, Kävlinge GIF, Malmö FF, Borussia Mönchengladbach, FC Kaiserslautern, FC Köpenhamn.
Stod på topp: Innan han skrev på för Mönchengladbach 1995 ville halva Europa ha Jörgen. Däribland klubbar som Ajax, Milan och Inter. ”Den bäste 21-åringen i Europa”, sa Mönchengladbach-tränaren Bernd Krauss ett år senare.
Bänkstatus innan allsvenskan: Tog inte en ordinarie plats i FC Köpenhamn. Det ska Landskrona vara glada för.
Allsvenska matcher sedan återkomsten: 31.
Plus: 82.
Snitt: 2,6.
Kommentar: När Jörgen är på spelhumör tillhör han den absoluta allsvenska toppen. Tyvärr är humöret inte alltid det bästa.
Opprinnelig postet av Patrioten
Tvilsomt om det er hander hjelper ett klubb sifte igjen :D
til ffkfmv
du sier at han presenteres på mandag og pressen vil sikkert være til stedet.. har du noe tids punkt eller ?
Opprinnelig postet av dracula
Får håpe det er en spiss passer godt i spann med Marcus.
Dere må da snart forstå at en ny superspiss ikke skal spille sammen med Markus, men isteden for.
Markus er på vei bort allerede i sommer.
FFK på toppen i 2005
Den nye, Brian West, Øyvind Hoås, det blir for tynt
Kunne det ikke bare bli tirsdag og fått en bekreftelse da? *legge seg til å sove lenge*
FFK til Royal League
Men jeg tror nok innerst inne ikke det er ham...
Og en del av meg frykter fortsatt at det er snakk om Harald Brattbakk.
Velger å IKKE stole blindt på de opplysningene som er kommet ut.
Jeg kan selvsagt ha oversett noe, men tror ikke det. Men kan jo også være en danske, finne eller noe annet rart også. Klarer ikke serøst å håpe på Sigurd Rushfeldt heller. Er vel ganske naturlig at denne spilleren lå under Todi Jónsson på FFKs prioriteringsliste for ny spiss som de har jobbet etter hele veien...
Men vi får håpe det ikke lekker ut noe navn før kontrakten er underskrevet og alt er i boks denne gang. Men det er likevel gøy å spekulere litt....
Han er lagets toppscorer i år, samt har vært det siden han kom til klubben fra Haugesund i 2002. Han scoret også 11 av Haugesunds 33 mål i Eliteserien 2000, noe som holdt til en 8. plass på toppscorerlista.
I 2001 scoret han 14 mål i 1.divisjon, når Bala Garba ble toppscorer med 18 mål.
Men som sagt, vet ikke om vi bør henge oss for mye opp i påstandene om at spilleren er svensk...
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Et annet alternativ kan være Magnus Arvidsson. Svensk spiss på godt over 30 år som har spilt for tyske Hansa Rostock en del år. De rykket jo ned fra Bundesliga og Stabæk snappet nylig opp en annen svenske derfra. Men scoringsstatistikken til Arvidsson er jo ikke all verden da. For å si det mildt (selv om det er for et bunnlag i Bundesliga):
2004/05: 20 kamper og 2 mål
2003/04: 24 kamper og 6 mål
2002/03: 21 kamper og 1 mål
2001/02: 27 kamper og 5 mål
2000/01: 29 kamper og 4 mål
Men jeg ser ikke helt bort i fra at det kan være han likevel.
Og så er jeg usikker på hvordan man skal tolke ordlyden: "skal ha vært toppscorer i klubben sin de siste fem årene". Kan være en feilsitert Mokkelbost som mener han har vært toppscorer i LØPET AV de siste fem årene, totalt de siste 5 årene o.s.v.
Dersom vi fortsatt ser til Sverige og legger bort scoringskravet, og heller ser på internasjonal erfaring, så har vi jo Ibrahim Ba i Djurgården... hehe...;):D
EDIT: Kan fort være Arvidsson, heller det enn Brattbakk. Akkurat som deg så frykter jeg at det er Brattbakk.
Jeg tror også det kan være noe muffens med "toppscorer for en klubb de siste fem årene". Og jeg er enda mer skeptisk til det at spilleren er svensk, siden det ikke ser ut som om Nettavisen (som bringer det med at han er svensk på bane) ikke har andre kilder enn FB. Og der står det bare at Mokkelbost er på ferie i Sverige...
Derfor har jeg fremdeles en reell frykt om at det faktisk kan være Harald Brattbakk. Han har jo vært toppscorer i Rosenborg i mange, mange år - sikkert hvert fall 5 tilsammen - og har også erfaring fra "høyt europeisk nivå" (Celtic), selv om han selvsagt aldri holdt noe slikt nivå selv. Og gjør det hvert fall ikke nå...
Nå skal det sies at jeg har hørt Mokkelbost fnyse av Brattbakk-ryktene og uttalt at han absolutt ikke var en spiller de ønsket seg for en stund siden, men likevel... Han sa da at de ikke ønsket seg en spiss som var så gammel, men nå gjør de jo det tydeligvis likevel, så jeg vet nesten ikke...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Det hadde vært noe.....eller kanskje Romario.....
også litt seriøst....Zuma, kan han passe til beskrivelsen??
Lenge leve hjørnet
Vi kommer sikkert til å bli skuffet....
Lenge leve hjørnet
Oppdatert artikkel på Nettavisen.
Bams-fia, Jack og sang!
www.trylleblyant.com
hehe.. prøver å komme med mulige forklaring for at han skal kunne komme:rolleyes:
Nyheten om at det kommer en spiss har også vekket interessen til FFK-supporterne. På deres hjemmeside har det kommet inn 13 debattinlegg på en time, og mange spekulerer i at det er Harald Martin Brattbakk som er spissen det snakkes om.
Daglig leder i Rosenborg, Nils Skutle, vil verken bekrefte eller avkrefte dette.
- Dette er nytt for meg. Men jeg hadde sannsynligvis visst det dersom det faktisk var Brattbakk, sier han til TV 2 Nettavisen.
Fredrikstads administrerende direktør vil heller ikke kommentere Brattbakk.
- Jasså du, så du sier at Brattbakk er på vei. Vi har spilleprosesser på gang og alle mulige navn og forslag som diskuteres, sier Arve Mokkelbost.
Alan Shearer
Henrik Larsson
Guilly
Solskjær
Jon Dahl Tomasson
Figo
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
http://www.aik.se/fotboll/aikindex.html?/fotboll/laget/presentation.html
Først blir Kong Markus solgt, så gir du bort Roger! Hva blir det neste, hr. Mokkelbost? Kvisvik på utlån til Moss?!?!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Først blir Kong Markus solgt, så gir du bort Roger! Hva blir det neste, hr. Mokkelbost? Kvisvik på utlån til Moss?!?!
dersom sistnevnte ikke har signalisert et sterkt ønske om klubbskifte.
Det har jo gått en del rykter og spekulasjoner en god stund nå da om att Marcus ønsker seg hjem til Sverige. Spørs hvor sterkt ønsket er.
Jeg syns ringberg bør finne seg ny klubb. Den nye spissen vil gjøre til at Ringberg kun blir benk spiller noe han ikke ønsker
Totalt uenig. Får virkelig håpe han blir. Med en ny spillestil, vil Marcus slå til igjen. Det har ikke vært lett for ham denne sesongen. Sympatisk er han og.
Opprinnelig postet av seal_dm
I og med att Landskrona er interresert i Ringberg, kan det muligens bli inngått en byttehandel (eller delbetaling) her med Jørgen Petterson. Ørgryte skal visst også ha Marcus på blokka.
Jørgen Petterson er bosmanspiller 20. juli og er dessuten FC københavnspiller, utleid til Landskrona.
Det vil si at man ikke behøver å tenke på noen byttehandel, men bare bli enig med spilleren.
Personlig tror jeg spilleren FFK skriver avtale med heter Jørgen Petterson.
FFK på toppen i 2005
Men jeg tror nok innerst inne ikke det er ham...
Og en del av meg frykter fortsatt at det er snakk om Harald Brattbakk.
Velger å IKKE stole blindt på de opplysningene som er kommet ut.[/quote
totalt enig.. håper inderlig ikke det er brattbakk ass!!
Dalen
Totalt uenig. Får virkelig håpe han blir. Med en ny spillestil, vil Marcus slå til igjen. Det har ikke vært lett for ham denne sesongen. Sympatisk er han og.
Bare vi ikke faller i den fellen å signere/beholde spillere "fordi de er sympatiske"....
Da går det nemlig dit hesten sparker
Var absolutt ikke ment mot Marcus forresten.....
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
kilden sa også at vi(altså supporterne) vil bli positivt overrasket
håper det stemmer da
(Folk i FFK systemet har fått munnkurv delux) å røpe navnet før evt alt er i box
kan jo også nevnes at
Raymond og Chess grunder Vollevik var i Fredrikstad i helga(hankø)
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Jeg syns ringberg bør finne seg ny klubb. Den nye spissen vil gjøre til at Ringberg kun blir benk spiller noe han ikke ønsker
Nå er vel Ringberg kaptein, og FFKs toppscorer de siste 3-4 årene. Tror vel ikke han blir satt ut til fordel for 1 ny spiss derimot. Hoås derimot bør bli henvist til benken, og West kan være en joker.
Laget bør da bli:
1. Lund-Hansen/Sørlie
2. Cwartek/Blixt
3. Bertelsen/Elyounoussi
4. Piroja/T:ffk:rondsen
5. Bora/Helland
6. Brenne/Bjørkøy/Røn
7. Enerly/Wiig
8. Risholt/Ramberg
11. Kvisvik/McDonald
9. Ringberg/West
10. Ny Spiss/Hoås
Det mener nå jeg
link
Han sier der:
"még pontosabbá tenni a játékomat a helyzetek"
og det betyr vel
"jeg pussa tenna med en kjempetomat fra helvete"
Virker ikke helt god han fyren der :D
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
2005. július 09. 19:23:53
Amint arról beszámoltunk, a hét elején szerződést bontott a Sopron labdarúgócsapatával Tóth Mihály (képünkön), aki már meg is találta új csapatát. A válogatott támadó, aki a soproniaknál kupagyőzelemig és gólkirályi címig vitte, a norvég első vonalban szereplő Fredrikstad gárdájához igazol. Tóth három és fél esztendőre kötelezte el magát a
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Ansvarlig redaktør
savner "svensk magi" allerede
Man vel håpe?!?
HOLYGANS
FFK til Royal League
Opprinnelig postet av Hubro7
Kan dette være spiller nr 3??
Det er ihvertfall lov å håpe. Har gått og dagdrømt om en meritert spiss i hele dag, og så ender vi opp med denne karen? Herregud, se å få hit Brattbakk a get. :mad:
Opprinnelig postet av bateman
ut ifra hva mokkelbost har sagt,kan ikke det her stemme.INGEN av oss har jo hørt en skarve ord om fyren engang...nei,håper noen har planta det ryktet her!
Ikke?
Metz er en bra fransk klubb og dermed er "erfaring fra høyt europeisk nivå" sikret.
Han er toppscorer i klubben sin nå som ligger som nr. 8 i Ungarn. Dermed er det også sikret.
Jaggu er han over 30 år også...
Noe mer vi da mangler?
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Hubro7
Kan dette være spiller nr 3??
Det er ihvertfall lov å håpe. Har gått og dagdrømt om en meritert spiss i hele dag, og så ender vi opp med denne karen? Herregud, se å få hit Brattbakk a get. :mad:
så så,ikke døm før du har sett....visste du om West kanskje?
kan fort bli det vi trenger,hvem vet...gi han en sjanse så bedøm
Drillo
HOLYGANS
Opprinnelig postet av Holters
ut ifra hva mokkelbost har sagt,kan ikke det her stemme.INGEN av oss har jo hørt en skarve ord om fyren engang...nei,håper noen har planta det ryktet her!
Ikke?
Metz er en bra fransk klubb og dermed er "erfaring fra høyt europeisk nivå" sikret.
Han er toppscorer i klubben sin nå som ligger som nr. 8 i Ungarn. Dermed er det også sikret.
Jaggu er han over 30 år også...
Noe mer vi da mangler?
at vi da faktisk har hørt om denne karen.hadde han vært knallgod hadde han vel ikke spilt i ungarsk fotball.tipper det er her en som har hacket seg inn for moroskyld og endret på profilen...tiden vil vise
at vi da faktisk har hørt om denne karen.hadde han vært knallgod hadde han vel ikke spilt i ungarsk fotball.tipper det er her en som har hacket seg inn for moroskyld og endret på profilen...tiden vil vise
Mokkelbost har da ikke sagt noe om at vi skulle ha hørt om mannen...
Har du sett denne linken?
En svak oversettelse fra VGD:
As soon as arról beszámoltunk , the week at the start of treaty bontott the Sopron labdarúgócsapatával Tóth Michael képünkön aki already plus also found new team. THE selected attacker aki the soproniaknál kupagyőzelemig and gólkirályi címig led , the Norwegian first on-line starring Fredrikstad gárdájához certify. Tóth three and it`s afraid year oblige off magát the fourteen troops Norwegian championship eighth place stand-up joint.
--
Ser ut som om han har signert for tre år.
Ansvarlig redaktør
Ansvarlig redaktør
Litt merkelig at PlayerHistory vet at denne fyren skal spille for FFK, men vet ikke hva hjemmebanen våres heter, men telefonnummer, ja det har de funnet frem til... (Og ikke engang jeg visste at Brian West het Christopher til mellomnavn)
Det finnes mange gode spillere man ikke hører om, dog, jeg trodde det skulle være en jeg i hvert fall hadde hørt om, all den tid jeg har spilt mine omganger CM i løpet av årene, og kan vel omtrent de fleste gode spillere på rams, he he :)
FFKSupporter.net er selvsagt først ute med nyheten i Norge her :)
Flink du. Trond! :p
Ansvarlig redaktør
Det ser ut som vår nye spiss bare står bokført med 1 landskamp (81 minutter i 2004). Mulig jeg har oversett noe. På den annen side har en spiller som Peter Kovacs vært et fast innslag på landslaget de siste årene. Vi må vel med andre ord anta at Toth ikke holder samme nivå som Kovacs. En spiller som har slitt med å få spilletid i Tippeligaen... Selv om han riktignok er en god spiller og nå er ute pga skade.
Ok,nå ble jeg skeptisk her...
Drillo
Opprinnelig postet av A9$h
Ingen grunn til det da A9$h.Opprinnelig postet av Costanza
Det ser ut som vår nye spiss bare står bokført med 1 landskamp (81 minutter i 2004). Mulig jeg har oversett noe. På den annen side har en spiller som Peter Kovacs vært et fast innslag på landslaget de siste årene. Vi må vel med andre ord anta at Toth ikke holder samme nivå som Kovacs. En spiller som har slitt med å få spilletid i Tippeligaen... Selv om han riktignok er en god spiller og nå er ute pga skade.
Ok,nå ble jeg skeptisk her...
tørr ikke å tenke på hva han er hvis han er hakke dårligere da
så da er det vel grunn til det egentlig
Drillo
jo,for hvis han hadde vært like god som kovack hadde han vært dårlig
tørr ikke å tenke på hva han er hvis han er hakke dårligere da
så da er det vel grunn til det egentlig
Herre Gud!! ta dere sammen folkens. Tror det er mange her som slenger ut påstander uten å ha den minste peiling.
Dersom denne ungareren virkelig er den store forsterkningen som Arve Mokkelbost snakker om, så må man vel gå ut fra at man har sjekket opp spilleren grundig før man går bort å skriver en avtale på 3 år.
Husk at i Ungarn finnes det 10-15 ganger flere fotballspillere enn i Norge, og det vil si at like mange flere gode spillere kjemper om å få lov til å spille på det Ungarske landslaget.
Så vi gjør nok lurt i å vente å se. Kanskje vi blir like overrasket som vi ble av Brian West.
FFK på toppen i 2005
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Fredd
Hva betyr det?
At han går gratis til FFK?
Eller er dette VG`s måte å si at han har blitt kjøpt på?
Uttalsen til Mokkelbost var vel siste biten vi trengte for å være helt sikker på at dette er spilleren som kommer.
Opprinnelig postet av JJunior
Ifølge VG har han har brutt kontrakten med sin gamle klubb, i forståelse med denne klubben.
Hva betyr det?
At han går gratis til FFK?
Eller er dette VG`s måte å si at han har blitt kjøpt på?
Han er bosmann spiller etter å ha blitt frigit av sin gamle klubb og kommer dermed gratis til FFK, det er jo bra da
Grunnen til at folk inkuludert meg ble så skuffet er nok fordi folk begynte å fable om Rush og andre kjente navn. Er lov å bli skuffet da. Gleder meg til å se han spille.
Fredd
Tromsø, som jo hentet Kovacs til Norge med brukbar suksess, har også hentet en ny spiller fra Ungarn nå i sommer. 32 år gamle Tamas Szekeres, venstreback med 6 a-landskamper.... Tror det har blitt litt "in" å se mot Øst-Europa. Prisnivået er nok gunstig sett i forhold til kvalitet - men det er klart, det vil alltid være et sjansespill å hente inn "ukjente" utenlandske spillere.
Internasjonalt har man de seneste årene gått vekk fra å hente spillere fra Afrika til fordel for Øst-Europa. Dette fordi man der finner kvalitet til en billig penge, slik man gjorde i Afrika før.
Hvem hadde ærlig talt særlig kjennskap til Bora, Raio eller West da de kom til Norge? Tror denne spilleren har mye som Hoås og McDonald mangler, og er derfor et bra alternativ til Ringberg og west, alt ettersom skader og spill dikterer.
Men folk her inne må også forstå at FFK ikke akkurat er noen attraktiv klubb på det europeiske markedet. Ja, vi har et rykte for et bra publikum, men det er det andre klubber her i landet som har og. Skal vi se store navn rekende på ei fjøl oppover Glomma må vi prestere på et skikkelig nivå i flere år. Aldri i verden om Enga hadde fått Iversen, Johnsen og Flo for fem år siden.
Vår tid vil også komme!
Bams-fia, Jack og sang!
Tror ikke du vet hva du prater om hvis du sier at peter kovacs er dårlig. Han er en meget farlig spiss. Om han ikke er like god som Kovacs, så er det ikke sikkert han ikke er noe god!
Det er en grunn til at viking kjøpte kovacs fra tromsø! Fordi han er god.
Og du må da også ha fått med deg noen av målene han har dundra inn!
Opprinnelig postet av Shadar
A9$h:
Tror ikke du vet hva du prater om hvis du sier at peter kovacs er dårlig. Han er en meget farlig spiss. Om han ikke er like god som Kovacs, så er det ikke sikkert han ikke er noe god!
Det er en grunn til at viking kjøpte kovacs fra tromsø! Fordi han er god.
Og du må da også ha fått med deg noen av målene han har dundra inn!
Han er ute med skade nå...Men sitter jo stort sett limt fast på inbytterbenken til Viking,sliter med å få spilletid der..Kanskje en grunn til det også?
2005:3 mål for viking (Halvspilt serie)
2004:5 mål for viking
2003:8 mål for tromsø
Konklusjon:
Ganske lik Ringberg når det gjelder å score mål i tippeligaen..Ergo: Ikke bra nok
Trenger folk som kan score stabilt mye mål
så tror jeg vet hva jeg prater om:rolleyes:
Drillo
Er ikke inærheten av enig
er ikke FB jeg har snakka med, fikk dessverre ikke noe navn, men at den spillern det gjelder enten er klar ikveld/løpet av mandagen
kilden sa også at vi(altså supporterne) vil bli positivt overrasket
håper det stemmer da
(Folk i FFK systemet har fått munnkurv delux) å røpe navnet før evt alt er i box
kan jo også nevnes at
Raymond og Chess grunder Vollevik var i Fredrikstad i helga(hankø)
Dette stemt vel ikke helt, han ble klar fredag og vi ble vel heller ikke positivt overasket. Var det som kanskje lurte deg Mr Max
i start:D
Opprinnelig postet av Husgutt
vi får håpe han lever opp til navnet sitt. vi vet alle hva tot betyr på tysk:D
Hmm.. Tot betyr vel død.. er det noe å leve opp til?
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
Opprinnelig postet av Husgutt
han kan jo være dødelig effektiv.. eller "drepe forsvarerne".. altså ikke bokstavelig lissom:)
Gerd Müller som senket Nederland i Vm-finalen -74 hadde tilnavnet Der Bomber. Ikke særlig bedre det? :-)
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Konklusjon:
Ganske lik Ringberg når det gjelder å score mål i tippeligaen..Ergo: Ikke bra nok
Trenger folk som kan score stabilt mye mål
Du kunne jo godt tatt med antall kamper han har spilt da hvis du først skulle sammenligne han med Ringberg. Ringberg har 13 kamper fra start (1135 min) og Kovacs 6 kamper fra start og spilt i 567 minutter. Og at han ikke spiller fast på Viking trenger ikke å si så mye om han, men mer om hvilke spisser som faktisk spiller for Viking. Sigurdsson og Østenstad er veldig gode, og Østenstad har vel omtrent gudestatus i Stavanger, så at han blir benket skjer vel omtrent ikke...
Opprinnelig postet av Holters
Du Mokkelbost, du Mokkelbost... Du overrasker stadig! Godt å se at FFK vil bli betydelig forsterket før høstsesongen starter!
Du Mokkelbost, du Mokkelbost... Du overrasker stadig! Fra helt til idiot på 4 dager. Ikke værst.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914