Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny spiss klar?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 8 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 09 jul 05, 23:21
Endret: 09 jul 05, 23:21
Noen som har hørt noe om dette?

Det ryktes at en meget erfaren spiss skal være tilnærmet klar for klubben. Trorlig blir han presentert på en pressekonferanse førstekommende tirsdag. Spilleren skal ha erfaring fra høyt europeisk nivå, så det er bare å glede seg!

Du Mokkelbost, du Mokkelbost... Du overrasker stadig! Godt å se at FFK vil bli betydelig forsterket før høstsesongen starter!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 jul 05, 23:23
Ååååh, dette hørtes spennende ut! Og du farer sjeldent med løgn Holters, så dette velger jeg å ha en god følelse for :)

Kanskje Mokkelbost fikk Start til å hive seg på Todi, slik at de ikke kunne fange denne spilleren? Lurt Mokkelbost, meget lurt :D

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6581

Lagt til: 09 jul 05, 23:25
Det jeg frykter litt er at Harald Brattbakk passer til den beskrivelsen.....

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 jul 05, 23:33
Endret: 09 jul 05, 23:35
Opprinnelig postet av Costanza
Det jeg frykter litt er at Harald Brattbakk passer til den beskrivelsen.....


Ja, det står jo erfaring fra høyt europeisk nivå, ikke prestert på høyt europeisk nivå :)

Men har ikke han uttalt at det var uaktuelt å reise fra Trondheim, eller var det kun fordi klubben som ønsket han var Bodø/Glimt? Det er i hvert fall ikke Litmanen, han gikk til Malmø.

Det kan være mange som passer til slik en beskrivelse... Alan Shearer, Henke Larsson, Batigol :D

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 jul 05, 23:34
Opprinnelig postet av Costanza
Det jeg frykter litt er at Harald Brattbakk passer til den beskrivelsen.....
håper du tar feil og at det er helstad :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 jul 05, 23:45
I følge VGD`s linkdronning Ranveig så skal spilleren være toppscorer for sin nåværende klubb de siste fem årene. Typisk nok hadde ho ikke link denne gangen... Da er det vel Shearer likevel da... Lov å håpe, er det ikke?

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 10 jul 05, 00:03
Etter det Fredriksstad Blad erfarer, dreier det seg om en spiss som skal ha vært toppscorer i klubben sin de siste fem sesongene. Spilleren skal være over 30 år og ha lang erfaring fra spill på høyt europeisk nivå. På spørsmål om disse opplysningene stemmer, svarer Mokkelbost.

– Jeg kan ikke lyve, det er ting på gang. Men mer kan jeg ikke si på nåværende tidspunkt. Jeg har ikke mandat til det.
Mye tyder på at det meste rundt overgangen, som blir karaktisert som betydelig for FFK som klubb, blir offentliggjort på en pressekonferanse førstkommende tirsdag.

– Vi jobber med flere prosesser parallelt. Jeg føler meg trygg på at FFK skal ha sikret seg svært gode forsterkninger når høstsesongen starter, sier Mokkelbost.

f-b.no, som nok engang kliner til med at en spiller er klar!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 10 jul 05, 00:12
Kanskje noe her:
Ny Spiss Til FFK

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 10 jul 05, 00:13
Mitt tips er Rush!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jul 05, 00:14
Endret: 10 jul 05, 00:15
Her er målene for han de sitse fem årene.
Kamper nevnt først
2005 Rosenborg 8 2
2004 Rosenborg 25 4
2003 Rosenborg 25 17
2002 Rosenborg 25 17
2001 Rosenborg 25 15

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6581

Lagt til: 10 jul 05, 00:16
Endret: 10 jul 05, 00:17
Utelukker absolutt ikke at det kan være Magnus Powell (selv om han ikke akkurat har erfaring fra høyt europeisk nivå...). Ellers funderer jeg litt på Jørgen Pettersson i Landskrona. Har på følelsen av at det er en svenske, og at det kanskje ikke er tilfeldig at Mokkelbost akkurat nå er på "ferie" i nabolandet vårt!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 10 jul 05, 00:26
Endret: 10 jul 05, 00:27
Petterson kan det kanskje være ja, selv om jeg har mine tvil.

Kom vel til Landskrona i 04.. Tidligere spilt i FC København, Kaiserslautern og Borussia Mönchengladbach etc..

179 cm høy.. 80 kilo.

F-b sier spilleren er 30.. Petterson fyller 30 i september, så det kan vel kanskje stemme.. Hvorvidt han har vært toppscorer siste 5 år, har jeg ikke kjennskap til, men tviler egentlig litt.

Powell er også 30, som Constanza sier.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jul 05, 00:26
Opprinnelig postet av Costanza
Utelukker absolutt ikke at det kan være Magnus Powell (selv om han ikke akkurat har erfaring fra høyt europeisk nivå...). Ellers funderer jeg litt på Jørgen Pettersson i Landskrona. Har på følelsen av at det er en svenske, og at det kanskje ikke er tilfeldig at Mokkelbost akkurat nå er på "ferie" i nabolandet vårt!
bare husk at han som det snakkes om har vært: toppscorer i klubben sin de siste fem sesongene.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 10 jul 05, 00:27
Opprinnelig postet av keiko
bare husk at han som det snakkes om har vært: toppscorer i klubben sin de siste fem sesongene.

Du skal nå ikke ta absolutt alt ordrett... ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 10 jul 05, 00:28
Opprinnelig postet av Costanza
Utelukker absolutt ikke at det kan være Magnus Powell (selv om han ikke akkurat har erfaring fra høyt europeisk nivå...). Ellers funderer jeg litt på Jørgen Pettersson i Landskrona. Har på følelsen av at det er en svenske, og at det kanskje ikke er tilfeldig at Mokkelbost akkurat nå er på "ferie" i nabolandet vårt!

Men hvordan stemmer "dreier det seg om en spiss som skal ha vært toppscorer i klubben sin de siste fem sesongene..." på Powell? Jørgen Petterson hadde vært no....

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6581

Lagt til: 10 jul 05, 00:28
Endret: 10 jul 05, 00:31
Jeg tar de opplysningene FB kommer med, bl.a. det med at han har vært toppscorer i en klubb de siste fem årene, med en stor klype salt. Ser det heller på som veiledende informasjon... Ikke som noen absolutt sannhet.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jul 05, 00:29
Mener Jørgen har gått til Stabæk

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6581

Lagt til: 10 jul 05, 00:30
Det tror ikke jeg, Patrioten. Jeg tror du blander med en annen svenske, nemlig Joakim Persson (tidligere Hansa Rostock) som gikk til Stabæk denne uka... Imponerende signing forresten.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jul 05, 00:31
Ok

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 10 jul 05, 00:32
Opprinnelig postet av Patrioten
Mener Jørgen har gått til Stabæk

Nesten patrioten, Joakim Persson (30).

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 8 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340