Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen til Tromsø!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 08 jul 05, 09:55
Tromsø er inerissert i ny trener ettersom otto ulseth skal tilbake til den gamle kommentatorjobben igjen. De er ikke avvisende til Knut T. Eggen.

Les mer her

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 08 jul 05, 10:05
Kunne jo slengt på et spørsmålstegn da... Skulle nesten tro han var klar.

Eggen har vel selv uttalt at fem år i en og samme klubb er det beste, da trenger klubben nye impulser, det samme gjør treneren. Om vi får Eggen som hovedtrener til neste år, så har vi vel han ikke lenge uansett, ettersom han sikkert har høyere ambisjoner, som RBK? Kanskje det da er riktig å slippe han nå?

Spørsmålet er vel hvem som da skal overta FFK når Drillo gir seg. Vi har ikke akkurat hatt suksess med trenere i denne klubben...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 08 jul 05, 10:10
Det eneste Eggen sa til spørsmålet om han var interessert var vel egentlig - Alt er mulig. At de klarer å lage en sak om at eggen er aktuell for tromsø på det grunnlaget, kaller jeg stor journalistisk kreativitet!

Engasjert hovedtribunist!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 08 jul 05, 10:12
Jeg vet. Og jeg kunne ha slengt på et spørsmålstegn FFK1903, det kunne jeg. Det var et skittent journalistisk triks ;)

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 08 jul 05, 16:42
Klubben Eggen kom til og FFK idag er to forskjellige klubber på alle mulige måter, så 3-4 år til for Eggen her er ingen problem i så måte........ Dessuten tror jeg ikke Far Eggen og Ferguson er enig i at 4-5 år i en klubb er nok......

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914