Eggen må bli hovedtrener nå.....
Men for all del Drillo har ikke gjort bort seg på resultater. Men med sin alder og helse er han ikke FFKs sin fremtid. Og for å få en rød tråd i spillestil og spillekjøp bør Eggen bli hovedtrener nå, senest fra 2006 sesongen.
Det kan selvfølgelig brukes mot Eggen at han allerede har vært mange år i klubben og at man trenger nye impulser. Det tror jeg ikke noe på. Eggens kaliber finns det få av, og dem som er på samme nivå er stort sett opptatt. En annen ting er at FFK idag på mange måter er en annen klubb enn den han kom til........
---------------------------
11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet
Foreløpig disser vi ikke Drillo.
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Hvis Eggen skal bli, så må det være pga av familien. Men jeg tror hele familien er fullverdige trøndere innerst inne selv om de har bodd i østfold en stund nå.
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
savner "svensk magi" allerede
Er i utgangspunktet fan av Drillo, men Eggen er jo en spesiell man for oss med hjertet i FFK. Håper Eggen blir i mange år til.
FFk klarte å hente en trenerkapasitet som KTE mens de var i 2. div. Tror nok de vil klare å finne dyktige trenere også til tippeligalaget FFK.
Husk at spillere og trener kommer og går. Klubben består!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
En annen ting er at de har ikke forandret spillestil. Selvfølgelig er det smånyanser, men det er, i det store og hele, stort sett det samme som ifjor. Forskjellen går mer på at ifjor høst lyktes vi med det, mens vi i år har slitt med å finne tilbake til formen. Hva som er grunn til det er en annen diskusjon.
Formasjonen er litt forandret i det at vi spiller 4-5-1 på en litt annen måte nå, enn i fjor. Men den vanlige 4-4-2 spiller vi på samme måten.
Skulle veldig gjerne sett eggen som hovedtrener i FFK igjen til neste år, men han har jo egentlig sagt at han skal finne seg en ny klubb nå, helt siden han kom. Så han forsvinner nok uansett om drillo er der eller ikke. Og om han forsvinner, så er det ikke så veldig mange trenere som er ledige jeg heller ville hatt i klubben enn Drillo.
Sitter egentlig og håper at Per Mathias Høgmo kommer inn i trenerteamet om Eggen forsvinner jeg. Sammens med drillo, også tar Høgmo over alene når drillo gir seg etter neste sesong.
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av bateman
ikke troa på eggen?vendepunktet kom idet vi hentet eggen.han har på 3år ført oss fra 2div til 1div,1div til TL,og overlevelse det første vanskelige året.og det han klarte med moss i flere år viser at kte er en av de beste i landet,med fremtiden framfor seg.surt er det hvis han forsvinner neste sesong fordi drillo har opsjon på 1år til.da sitter vi brått med skjegget i postkassa.håper inderlig drillo gir seg enten nå i sommer eller ved sesongslutt.det er alle parter tjent med.merkelig å tenke på i ettertid hvorfor eggen og styret gikk for drillo.det her viste de ville bli en løsning på kort sikt,men uansett gjør drillo våårengjøring i klubben,forandrer spillestil,formasjon etc.arbeidet han gjør nå tilsier at han blir i flere sesonger,men det vet vi han ikke blir.derfor blir det et uferdig prosjekt når drillo er ferdig å leke med ffk.og når en ny trener er på plass vil alt gjøres om igjen...uheldig situasjon klubben har havnet i,men det burde de ha tenkt på den dagen de ansatte en 60åring på tur ned...
Tror du missforsto meg bateman:rolleyes:
Jeg mente ikke at jeg ikke hadde troa på hans ferdigheter. Det jeg mente var at jeg ikke har troa på at noen av dem kommer til å være i klubben så mye lenger.. Jeg syns Eggen er dødsbra, bare så det er sagt..
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Jeg tror ikke det kommer til å skje.
Med tanke på at de bruker nye spillere på nye plasser så kan vi ikke regne med all verdens godspill..men det vil bli bedre å bedre for vær kamp. det så vi senest mot start... så folkens...slutt og disse drillo
:ffk:
Heia FFK
Og etter dette tar Ahlsen over og styrer FFK skuta med stor suksess i en 5-6 år med medaljer i serien og nye cuptriumfer.
Bare en liten tanke.
hehe
Heia FFK
1.KTE
2.tom nordlie aka keiko
3.høgmo
savner "svensk magi" allerede
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914