Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen må bli hovedtrener nå.....

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 09 jul 05, 00:59
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ja, du må gjerne tro at Jørn Andersen kan bli en topptrener..... Tiden vil vise den.......

Jeg har da ikke sagt noe om hva jeg personlig tror om Jørn Andersen og hans fremtid som topptrener.

Jeg prøvde kun å komme med noen få fakta vedr. hans siste trenerjobb i Oberhaussen.
Men jeg mener at med hans bakgrunn som trener i et par klubber i Schweiz og som mangeårig spiller i bundesliga under flere dyktige trenere, så burde han ha ganske gode forutsettninger for å bli en bra trener.

Og jeg forstår ikke hvorfor noen av debattantene her så kategorisk mener at han nærmest er udugelig.

---------------------------

FFK på toppen i 2005

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 09 jul 05, 01:38
schweiz? hehe:D

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 09 jul 05, 09:21
Endret: 09 jul 05, 09:21
FFKs hjelpetrener Knut Torbjørn Eggen bekrefter at han føler seg både motivert og kompetent til å ta en hovedtrenerjobb i Rosenborg. Men flere faktorer spiller innLes mer her

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 09 jul 05, 12:32
Opprinnelig postet av Patrioten
Er nesten 100% sikker på at Eggen blir tilbudt ny kontrakt og at Drillo gir seg, eller blir tilbudt en hjelpetrenerjobb/ rådgiver som en komensjon, hvorfor er det ingen som har lansert den tanken?

.

Dette sier Eggen selv, "Jeg forholder meg til at jeg har en kontrakt med Fredrikstad Fotballklubb som hovedtrener, som løper ut etter neste sesong, og som begge parter kan si opp. I år har jeg permisjon fra hovedtrenerjobben for å være hjelpetrener, redegjør Knut Torbjørn Eggen."

Ergo, Eggen forsvinner enten fra 01.01.06, eller han er tilbake i trenerstolen, Drillo`s videre engasjement avhenger av hva KTE velger å gjøre, enkelt og (u)greit

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 09 jul 05, 13:12
og ettersom drillo tar maks 1år til sitter vi igjen uten trener i utgangen av 2006.hvem skal lede FFK ut på nye stadion?tror eggen har lyst til det.styret bør verdsette hva kte har gjort for klubben,og tenke på sikt.kte BØR væære hovedtrener fra neste sesong av.

savner "svensk magi" allerede

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 10 jul 05, 00:10
Eggen sitt utspill betyr bare en ting...... I 2006 er han eller Drillo hovedtrener. Den som ikke blir valgt forsvinner fra FFK........ Ett tøft valg av Eggen som nesten alene ansatte Drillo........ Men det sier også en del om hvor viktig for Eggen det betyr det han har bygd opp ikke blir ødelagt.......

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 14 jul 05, 16:45
En uke siden jeg startet denne tråden....... Tror ennå flere skjønner hvorfor idag......

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914