Eggen må bli hovedtrener nå.....
Hvis jeg fikk velge å vrake ville prioriteringslista vært slik:
1. Drillo, Eggen, Ahlsen
2. Drillo, Ahlsen
2. Eggen, Ahlsen
4. Mourinho, Ahlsen
1. Drillo, Eggen, Ahlsen
2. Drillo, Ahlsen
2. Eggen, Ahlsen
4. Mourinho, Ahlsen
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Mourinho, aldri i verden.. J.... møkkatrener. Nei da kunne vi heller sattsa på han lasse trulsen gitt.
4. alternativet er ikke akkurat de mest språkmektige fotballtrenerene jeg vet om. Kunne blitt mye rart.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Avklares innen 1. september
Ifølge styreleder Snuruås skal trenerspørsmålet i RBK avklares tidlig i høst.
Innen 1. september er Per Joar Hansen lovet avklaring om sin fremtid på Lerkendal.
- Vi får se om det blir da, før eller etter, sier Snuruås til VG.
Ifølge styreleder Snuruås skal trenerspørsmålet i RBK avklares tidlig i høst.
Innen 1. september er Per Joar Hansen lovet avklaring om sin fremtid på Lerkendal.
- Vi får se om det blir da, før eller etter, sier Snuruås til VG.
Det jeg håper på er at Drillo blir til ut 2006.
Dersom vi får de forsterkningene han ønsker seg (innenfor de økonomiske rammene klubben har tilgjengelig) i sommer + et par til før 2006, så blir vi serie og cupmestre i 2006.
Hva som skjer etter 2006 behøver vi ikke å tenke på nå.
Da ornær det seg nok en ny topp trener fra 2007 med ny stadion og med antagelig en enda mere komplett stall.
Jeg tror vi supportere har mye å glede oss til i mange år fremover.
Vi må bare huske på at det helt sikkert kommer flere perioder med motgang og at det i disse periodene er viktig at vi supportere ikke blir for kravfulle og at vi forstsetter "å aldri svikte".
Dersom vi får de forsterkningene han ønsker seg (innenfor de økonomiske rammene klubben har tilgjengelig) i sommer + et par til før 2006, så blir vi serie og cupmestre i 2006.
Hva som skjer etter 2006 behøver vi ikke å tenke på nå.
Da ornær det seg nok en ny topp trener fra 2007 med ny stadion og med antagelig en enda mere komplett stall.
Jeg tror vi supportere har mye å glede oss til i mange år fremover.
Vi må bare huske på at det helt sikkert kommer flere perioder med motgang og at det i disse periodene er viktig at vi supportere ikke blir for kravfulle og at vi forstsetter "å aldri svikte".
FFK på toppen i 2005
Serie og cupmester i 2006? Med drillo???
Dream on.
For det første vil vi ikke ha sterk nok stall, for det andre er nok ikke Drillo den rette til å føre et lag til seriegull.
Han er rett og slett ikke dyktig nok. Og det mener jeg. En teoretiker som ikke har fulgt med i utviklingen, og som heller ikke klarer å få teori ut i praksis.
Dream on.
For det første vil vi ikke ha sterk nok stall, for det andre er nok ikke Drillo den rette til å føre et lag til seriegull.
Han er rett og slett ikke dyktig nok. Og det mener jeg. En teoretiker som ikke har fulgt med i utviklingen, og som heller ikke klarer å få teori ut i praksis.
Jeg må innrømme at jeg ikke forstår dere som er skeptiske til Drillo, gett!
Etter Startkampen: Hvem kan kritisere FFK for å ikke satse offensivt? De rundspillere jo serieleder i laaaaange perioder, for fankern! Det er bare detaljer som skal på plass før FFK slåss om de øverste fem plassene på tabellen, og så vil dere ha bort Drillo.
Hvor fort tror dere at en god trener gir resultater? 3 kamper??
Som om ikke FFKs kamp oppover i systemet ikke skulle gi nedturer en gang i blant? Hva er en opptur verdt hvis en aldri opplever nedtur?
Bah, bli voksne nå, guttær!
Etter Startkampen: Hvem kan kritisere FFK for å ikke satse offensivt? De rundspillere jo serieleder i laaaaange perioder, for fankern! Det er bare detaljer som skal på plass før FFK slåss om de øverste fem plassene på tabellen, og så vil dere ha bort Drillo.
Som om ikke FFKs kamp oppover i systemet ikke skulle gi nedturer en gang i blant? Hva er en opptur verdt hvis en aldri opplever nedtur?
Opprinnelig postet av Asgeir
Jeg må innrømme at jeg ikke forstår dere som er skeptiske til Drillo, gett!
Endelig en som har skjønnt det
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Drillo er genial, og vi er heldige hvis han fortsetter et år til
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hvis jeg fikk velge å vrake ville prioriteringslista vært slik:
1. Drillo, Eggen, Ahlsen
2. Drillo, Ahlsen
2. Eggen, Ahlsen
4. Mourinho, Ahlsen
Hva med Drillo som hovedtrener og Mourinho som assistent?
Bedreviteren
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 08 jul 05, 16:37
Endret: 08 jul 05, 16:38
Drillo er kanskje best i klassen når det gjelder teori og kunnskap, men fotball er også masse føleser. Poenget mitt med tråden er at mister vi Eggen pga at Drillo skal ta en sesong til, synes jeg det blir feil, selvom det var han som noe underlig hentet Drillo........
Dem her inne som babler om Jørn Andersen og Ahlsen som hovedtrenere ønsker seg vel tilbake til breddefotballen...... Det er hav mellom Drillo, Eggen og ned til Ahlsen, Andersen....... Og det finns mange mellom der........... Den eneste tenkbare med de samme kvaliteter som dem vi har og som er ledig må være Høgmo......
Dem her inne som babler om Jørn Andersen og Ahlsen som hovedtrenere ønsker seg vel tilbake til breddefotballen...... Det er hav mellom Drillo, Eggen og ned til Ahlsen, Andersen....... Og det finns mange mellom der........... Den eneste tenkbare med de samme kvaliteter som dem vi har og som er ledig må være Høgmo......
Jørn Andersen er vel bare nevnt med en god porsjon ironi!? Håper jeg...
Opprinnelig postet av Olavesen
Selfølgelig er det med en god porson ironi.
Jørn Andersen skal jo være assistenttrener i Borossia Monchengladbach kommende sesong, men der nede har de sikkert ikke greie på fotball. ;)
Er nesten 100% sikker på at Eggen blir tilbudt ny kontrakt og at Drillo gir seg, eller blir tilbudt en hjelpetrenerjobb/ rådgiver som en komensjon, hvorfor er det ingen som har lansert den tanken?
Istedenfor for å løse Drillo ut av kontrakten, blir han hjelpetrener/rådgiver og kan stå friere om han vil. Kanskje blir han bare med på kamper, og kutter ut reisene og treningene. Da slipper han stresset med media, togturer og ikke minst diskusjoner fra konen, er nok noen av dem tenker jeg.
Istedenfor for å løse Drillo ut av kontrakten, blir han hjelpetrener/rådgiver og kan stå friere om han vil. Kanskje blir han bare med på kamper, og kutter ut reisene og treningene. Da slipper han stresset med media, togturer og ikke minst diskusjoner fra konen, er nok noen av dem tenker jeg.
Opprinnelig postet av Olavesen
Har ikke Jørn Andersen den høyeste trener utdannelsen det går ann å få i Europa?
Dessuten har han vel tilegnet seg en ganske god erfaring både som spiller og trener etterhvert.
Spesielt det første året som trener i Oberhaussen fikk han jo oppsiktsvekkende gode resultater med et begrenset spillermateriell, som han hadde til rådighet.
At han blir ansatt som assistent trener i en tradisjonsrik og fremadstrebende Bundesligaklubb som Borrussia Mønchen Gladbach burde også borge for kvalitet.
Man må ikke bli så innsnevret i tankegangen at man tror at det kun finnes gode trenere blandt Norske Normenn i Norsk fotball.
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Patrioten
Er nesten 100% sikker på at Eggen blir tilbudt ny kontrakt og at Drillo gir seg, eller blir tilbudt en hjelpetrenerjobb/ rådgiver som en komensjon, hvorfor er det ingen som har lansert den tanken?
Istedenfor for å løse Drillo ut av
kontrakten, blir han hjelpetrener/rådgiver og kan stå friere om han vil. Kanskje blir han bare med på kamper, og kutter ut reisene og treningene. Da slipper han stresset med media, togturer og ikke minst diskusjoner fra konen, er nok noen av dem tenker jeg.
har du kilder eller er det ren synsing?siden du sier du er 100% sikker liksom...forøvrig en løsning jeg kunne sett for meg ut året.så eggen/ahlsen til året.
savner "svensk magi" allerede
Hjelper ikke bare å ha trenerutdannelse, må ha litt annet også....... Var sikkert en grunn til at han fikk sparken i Oberhausen.........
Dumt å skrive 100% sikker, 80% sikker er jeg i hvertfall.
Min begrunnelse er 50% synsing og 30 % kilder
Min begrunnelse er 50% synsing og 30 % kilder
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hjelper ikke bare å ha trenerutdannelse, må ha litt annet også....... Var sikkert en grunn til at han fikk sparken i Oberhausen.........
Når noen trenere får sparken er det ofte fordi ledelsen i klubben ikke er tålmodige nok.
Problemet til Jørn Andersen i Oberhaussen var vel at etter at klubben det ene året nesten rykket opp i Bundesliga, så solgte lederne i klubben noen av de beste spillerne + at stallen ble rammet av skader på endel andre sentrale spillerne. Når så ledelsen i klubben ikke sørget for erstatninger, så sier det seg selv at arbeidsforholdene for en trener blir helt håpløse.
Det samme problemet kan man vel si skjedde for Drillo, da han overtok Wimbledon.
Konklusjon: En god trener er også nødt til å ha kompetente ledere rundt seg i klubben for å lykkes.
Tom "Keiko" Nordli fikk sparken i Vålerenga.
Se hva han har fått til etter den tiden.
FFK på toppen i 2005
Ja, du må gjerne tro at Jørn Andersen kan bli en topptrener..... Tiden vil vise den.......
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914