Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen må bli hovedtrener nå.....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 08 jul 05, 00:07
Man hører litt rykter her og der, og vet man skal være litt forsiktig å basere seg på rykter. Dem forteller om en spillegruppe som har økende mistillit til hovedtrener. Dette er også noe som man kan lese mellom linjene på uttaleser fra spillerene den siste tiden. Ryktene forteller også om mye stillestående taktiske treninger uten mye ballberørelse. Med andre ord minner treningene om typiske landslagtreninger. Noe som over tid er lite innspirerende og som nedbryter entusiasme, noe vi alle har sett har vært nedatgående............
Men for all del Drillo har ikke gjort bort seg på resultater. Men med sin alder og helse er han ikke FFKs sin fremtid. Og for å få en rød tråd i spillestil og spillekjøp bør Eggen bli hovedtrener nå, senest fra 2006 sesongen.
Det kan selvfølgelig brukes mot Eggen at han allerede har vært mange år i klubben og at man trenger nye impulser. Det tror jeg ikke noe på. Eggens kaliber finns det få av, og dem som er på samme nivå er stort sett opptatt. En annen ting er at FFK idag på mange måter er en annen klubb enn den han kom til........

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 08 jul 05, 00:28
Hadde faktisk vært helt konge om KTE tok over laget nå i ferien. Tror laget kunne fått et voldsomt oppsving med han som trener nå. Den destruktive dødgraverfotballen vi for det meste har sett i våres er jo i ferd med å bryte ned hele laget.

Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 08 jul 05, 03:03
kunne ikke vært mer enig, drillo bør tenke helse og det beste for ffk.

---------------------------

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 08 jul 05, 03:54
Eggen jr hinta allerede før han trappa ned at han kom til å skifte klubb i relativt nær fremtid. Tviler på om han blir sjef hos oss igjen.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 08 jul 05, 07:05
Go-foten er velkommen som hovedtrener ETTER at kontrakten til Drillo er over.
Foreløpig disser vi ikke Drillo.

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 08 jul 05, 07:34
Endret: 08 jul 05, 07:35
Hva skjer med Jørn Andersen a? Sitter liksom og venter på ham jeg. Har ikke troa på verken Eggen eller Drillo jeg på lengre sikt..

Hvis Eggen skal bli, så må det være pga av familien. Men jeg tror hele familien er fullverdige trøndere innerst inne selv om de har bodd i østfold en stund nå.

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 08 jul 05, 08:06
ikke troa på eggen?vendepunktet kom idet vi hentet eggen.han har på 3år ført oss fra 2div til 1div,1div til TL,og overlevelse det første vanskelige året.og det han klarte med moss i flere år viser at kte er en av de beste i landet,med fremtiden framfor seg.surt er det hvis han forsvinner neste sesong fordi drillo har opsjon på 1år til.da sitter vi brått med skjegget i postkassa.håper inderlig drillo gir seg enten nå i sommer eller ved sesongslutt.det er alle parter tjent med.merkelig å tenke på i ettertid hvorfor eggen og styret gikk for drillo.det her viste de ville bli en løsning på kort sikt,men uansett gjør drillo våårengjøring i klubben,forandrer spillestil,formasjon etc.arbeidet han gjør nå tilsier at han blir i flere sesonger,men det vet vi han ikke blir.derfor blir det et uferdig prosjekt når drillo er ferdig å leke med ffk.og når en ny trener er på plass vil alt gjøres om igjen...uheldig situasjon klubben har havnet i,men det burde de ha tenkt på den dagen de ansatte en 60åring på tur ned...

savner "svensk magi" allerede

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 08 jul 05, 08:22
Nå begynner det å skje ting

Er i utgangspunktet fan av Drillo, men Eggen er jo en spesiell man for oss med hjertet i FFK. Håper Eggen blir i mange år til.

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 08 jul 05, 08:28
Eggen er åpen for Tromsø . Kan jo være et taktisk utspill fra hans side, men her bør noe gjøres fort, før han eventuelt forsvinner.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 08 jul 05, 09:05
Her må det skje noe ja....vær snill mot Drillo og gi han en slags konsulentrolle og ansett Eggen som hovedtrener nå!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 08 jul 05, 09:09
Hvis det er slik at Eggen ønsker å overta som hovedtrener i FFK etter denne sesongen, blir nok han og Drillo enige om det. Det kan jo hende at Eggen ønsker andre utfordringer, men han ønsker visstnok å bo i Østfold noe år til. Derfor blir han ikke RBK trener. Husker jeg ikke feil, trente Høgmo Til mens han bodde på Jeløya. Dette burde dermed være mulig også for Eggen.

FFk klarte å hente en trenerkapasitet som KTE mens de var i 2. div. Tror nok de vil klare å finne dyktige trenere også til tippeligalaget FFK.

Husk at spillere og trener kommer og går. Klubben består!

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 08 jul 05, 10:06
bateman:tror du at det er drillo som bestemmer hvem spillere som kommer og går til klubben? Han forteller kanskje styret hvem han ønsker ut og inn av stallen, men det er styret som bestemmer det. Dessuten er hele trenerteamet med på å vurdere om de enkelte spillerne er gode nok for å være med videre eller ikke.

En annen ting er at de har ikke forandret spillestil. Selvfølgelig er det smånyanser, men det er, i det store og hele, stort sett det samme som ifjor. Forskjellen går mer på at ifjor høst lyktes vi med det, mens vi i år har slitt med å finne tilbake til formen. Hva som er grunn til det er en annen diskusjon.

Formasjonen er litt forandret i det at vi spiller 4-5-1 på en litt annen måte nå, enn i fjor. Men den vanlige 4-4-2 spiller vi på samme måten.

Skulle veldig gjerne sett eggen som hovedtrener i FFK igjen til neste år, men han har jo egentlig sagt at han skal finne seg en ny klubb nå, helt siden han kom. Så han forsvinner nok uansett om drillo er der eller ikke. Og om han forsvinner, så er det ikke så veldig mange trenere som er ledige jeg heller ville hatt i klubben enn Drillo.

Sitter egentlig og håper at Per Mathias Høgmo kommer inn i trenerteamet om Eggen forsvinner jeg. Sammens med drillo, også tar Høgmo over alene når drillo gir seg etter neste sesong.

Engasjert hovedtribunist!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 08 jul 05, 10:18
Opprinnelig postet av bateman
ikke troa på eggen?vendepunktet kom idet vi hentet eggen.han har på 3år ført oss fra 2div til 1div,1div til TL,og overlevelse det første vanskelige året.og det han klarte med moss i flere år viser at kte er en av de beste i landet,med fremtiden framfor seg.surt er det hvis han forsvinner neste sesong fordi drillo har opsjon på 1år til.da sitter vi brått med skjegget i postkassa.håper inderlig drillo gir seg enten nå i sommer eller ved sesongslutt.det er alle parter tjent med.merkelig å tenke på i ettertid hvorfor eggen og styret gikk for drillo.det her viste de ville bli en løsning på kort sikt,men uansett gjør drillo våårengjøring i klubben,forandrer spillestil,formasjon etc.arbeidet han gjør nå tilsier at han blir i flere sesonger,men det vet vi han ikke blir.derfor blir det et uferdig prosjekt når drillo er ferdig å leke med ffk.og når en ny trener er på plass vil alt gjøres om igjen...uheldig situasjon klubben har havnet i,men det burde de ha tenkt på den dagen de ansatte en 60åring på tur ned...

Tror du missforsto meg bateman:rolleyes:
Jeg mente ikke at jeg ikke hadde troa på hans ferdigheter. Det jeg mente var at jeg ikke har troa på at noen av dem kommer til å være i klubben så mye lenger.. Jeg syns Eggen er dødsbra, bare så det er sagt..

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 08 jul 05, 10:51
Under en avstemming på Dagbladet.no var KTE favoritt til å bli ny RBK trener med 38,8%.
Jeg tror ikke det kommer til å skje.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 08 jul 05, 12:10
Håper eggen blir og tror også han skal slite en del med å få med seg familien sin til trondheim eller tromsø, han har vel et par barn som er tenåringer også om jeg ikke tar helt feil...Men jeg tror det vil hjelpe med tanke på spillestilen til drillo, å få igjen de skada spillerne. da kommer det nok seier på seier selv med drillo som trener...

Med tanke på at de bruker nye spillere på nye plasser så kan vi ikke regne med all verdens godspill..men det vil bli bedre å bedre for vær kamp. det så vi senest mot start... så folkens...slutt og disse drillo
:ffk:

Heia FFK

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 08 jul 05, 12:31
Tenk dere Drillos renome som klubbtrener krones med seriegull til neste sesong :) og så setter dem Drillo på sokkel utenfor den nye stadion..

Og etter dette tar Ahlsen over og styrer FFK skuta med stor suksess i en 5-6 år med medaljer i serien og nye cuptriumfer.

Bare en liten tanke.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 08 jul 05, 12:38
Ahlsen har jeg ikke trua på gett..sorry..
hehe

Heia FFK

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 08 jul 05, 12:40
Ahlsen har nok kompetansen, men det spørs om han har den autoriteten som skal til i motgang.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 08 jul 05, 12:45
Vel, etter å ha vært assistent for norges beste trenere i 5-6 år tror jeg Ahlsen skal klare det greit, selvfølgelig med prøvetid det første året for å se hvordan det går.. Vis ikke Eggen eller Ahlsen er aktuelle kunne jeg tenke meg Benny Lenartson eller Sture Fladmark som trenere

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 08 jul 05, 12:59
hvis jeg kunne velge og vrake ville prioriteringslista vært slik:

1.KTE
2.tom nordlie aka keiko
3.høgmo

savner "svensk magi" allerede

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914