Christiano Petersiho!
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 07 jul 05, 21:56
Endret: 07 jul 05, 22:05
Noen som husker fra i fjor da Peters spilte en del kamper som midtstopper? Husker dere hvordan han dribla rundt og dro av folk som bakerste mann? hehe, jeg holdte på å dævve der jeg satt som spent tilskuer.
Men det gikk alltid bra, han mista den aldri, merkelig nok.. Syns det var litt moro og i ettertid.
I forbindelse med "vårrengjøringa" er det mange som ønsker Peters vekk, men jeg syns han er en artig spillertype med "guts" og han trives godt her i byen, jeg håper vi beholder ham!
Noen tanker om vår iskalde "trixy" spiller?
---------------------------
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Ble medlem: 08 aug 04
Lagt til: 07 jul 05, 22:04
jeg er enig.. fin potet!!!
Ble medlem: 17 mar 04
Lagt til: 07 jul 05, 22:10
Viktig fyr for rekruttlaget, kjefter på juniorspillerne og lærer dem opp litt. Syns han er såpass bra i forhold til stallen også at han bør bli foreløpig.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Lagt til: 07 jul 05, 22:14
Han lærer opp "smågutta" og ja. En slags nanny.. Syns ikke at han er så merkbart dårlig at han trekker nivået ned. Enig planken, han burde vel få bli foreløpig.
Ble medlem: 29 apr 03
Lagt til: 07 jul 05, 22:28
Det mest irriterende er at dersom han hadde hatt _litt_ bedre overblikk og ro i avleveringsøyeblikket, så hadde han vært en knallbra spiller. Håper han blir og at det løsner litt.
Mye bedre med spillere som kjemper seg til plass på laget med innsats og tæl enn spillere som klarer seg såvidt på talent....
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Lagt til: 07 jul 05, 22:55
Jeg har troa på ham jeg. Han er jo ennå ganske ung da. Kunne vært verre.
Men kan han steppe inn som midtstopper igjen tro, om helland eller bora blir skadd? Eller blir det for spennende?
Ble medlem: 01 jul 04
Lagt til: 08 jul 05, 09:14
Petersen har vel ingen utpreget spisskompetanse(bortsett fra å drible som bakerste mann), men han har vel snart spillt alle plasser bortsett fra keeper. Nettopp derfor er han konstant i oppvarming i tilfelle skader. Vil nok tro at treneren heller ønsker å ha dobbeldekning på alle plasser.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 08 jul 05, 19:41
Syns Peters som regel er god når han kommer inn...det var dessverre ikke tilfelle mot Start hvor han gjorde mye rart...men totalt sett syns jeg Peters bør bli
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Ble medlem: 24 feb 04
Lagt til: 08 jul 05, 19:49
Peters virker som en sympatisk fyr og han er en type som kan være sjef på midtbanen, litt keane type, morsk og avslappet. Men han er ikke typen spiller som hever laget. Tror ikke FFK ville merket om han hadde blitt solgt.
06/10/2024 22:02 | 2001f914