Vil JONNA forsterke FFK?
Tror vel han er 1. divisjons beste spiller, ser da bort fra talentløse børser av diverse slag.
---------------------------
Hjerte i Hønefoss BK
Fredd
Opprinnelig postet av Fredd
Vanskelig å si. Er han er typisk ballvinner, eller er han en offensiv midtbanespiller? Tror uansett han havner på benken. Men kommer nok inn i de fleste kampene.
Vil vel si han er lik Tom Gulbrandsen ex lsk,HBK nå spillende trener i Mjøndalen. Til ditt spørsmål, typisk ballvinner henger på som en klegg. Ulempen med det er at han ofte får gult kort fortjent eller ikke. Har 4 stk av det slaget. Nå vet jeg ikke om disse vil trekkes med til evt tippeligaen?
Hjerte i Hønefoss BK
:ffk:
Heia FFK
Tror han blir en nyttig forsterkning..
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Har han skudda til "Bukken" også?:D
Høres ut som en spiller ala Roger R.
Er litt redd for en ny stall spiller, det er det nok av.
Ingen god kriterie dersom han "får spille pga skadesituasjon".
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Dette går nok bra skal dere se...
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
– Det blir et klart tap for oss dersom "Jonna" forsvinner. Han har vært vår beste spiller i år. Synd, men slik er fotballen. Klubben må virkelig gjøre et grep for å erstatte ham, sier Zanetti med klar adresse til HBK-administrasjonen.
Les mer her
... hvis det ikke blir grisepent vær som i dag da, da blir det strandliv på meg hele dagen :)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Han virker som en sterk ballvinner som også slår mange bra pasninger.
..la også merke til Kamal Saaliti, han er defintivt en av de beste spissene jeg har sett i 1. divisjon i år..
Opprinnelig postet av dracula
Brito:
Har han skudda til "Bukken" også?:D
Høres ut som en spiller ala Roger R.
Er litt redd for en ny stall spiller, det er det nok av.
Ingen god kriterie dersom han "får spille pga skadesituasjon".
Skuddfoten er nok ikke like bra, men slett ikke dårlig
Hjerte i Hønefoss BK
Opprinnelig postet av algern0n
..la også merke til Kamal Saaliti, han er defintivt en av de beste spissene jeg har sett i 1. divisjon i år..
Bortsett fra at Kamal aldri vil bli en skikkelig målscorer, så er jeg utvilsomt enig..Det meste andre er på plass hos han!
*The Worlds Most Promising Cowboy*
Opprinnelig postet av Jotjar
Bortsett fra at Kamal aldri vil bli en skikkelig målscorer, så er jeg utvilsomt enig..Det meste andre er på plass hos han!
Mangla litt på avslutnings-egenskapene, ja, men fysikken hans var meget imponerende..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914