eggen jr vil bli hovedtrener igjen
leser i f-b,vg,tv2 og andre aviser at KTE ønsker seg tilbake som hovedtrener neste år.snakker om en 3-årig avtale.men om det blir FFK er ikke sikkert.FFK har opsjon på drillo 1år til.håper inderlig eggen tar over skuta til året igjen igjen.hvis jeg setter opp eggen jr vs drillo blir det klar hjemmeseier.
eggen blir i hvertfall 3år.drillo maks 1år til.bra med ansinitet på trenerplass. 1-0.
eggen virker å yte større respekt i spillergruppen etter 2opprykk og overlevelse i TL 2004. 2-0.
eggen har gitt oss champagne fotball,det kan vel ikke sies om drillo. 3-0.
samt reklame for klubben,gir KTE fler positive virkninger enn drillo.samt langt bedre med media.4-0.
erfaring.der går nok drillo seirende ut etter lang trenerkarriere.4-1.
sluttresultat 4-1!jeg ønsker KTE i 3 nye år!med det mannskapet vi vil besitte neste år kan vi kjempe om medalje.(kvisvik,piiroja,kanskje west,++nye spillere)
eggen blir i hvertfall 3år.drillo maks 1år til.bra med ansinitet på trenerplass. 1-0.
eggen virker å yte større respekt i spillergruppen etter 2opprykk og overlevelse i TL 2004. 2-0.
eggen har gitt oss champagne fotball,det kan vel ikke sies om drillo. 3-0.
samt reklame for klubben,gir KTE fler positive virkninger enn drillo.samt langt bedre med media.4-0.
erfaring.der går nok drillo seirende ut etter lang trenerkarriere.4-1.
sluttresultat 4-1!jeg ønsker KTE i 3 nye år!med det mannskapet vi vil besitte neste år kan vi kjempe om medalje.(kvisvik,piiroja,kanskje west,++nye spillere)
---------------------------
savner "svensk magi" allerede
Øhm, du leste alle avisene og alt det andre, men ikke tråden som ble laget for nesten ti minutter siden? Litt annen vinkling, men kunne fint ha godt inn i den andre tråden? :)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
hehe.SKREV denne menst patrioten la ut link.så den andre linken etter at jeg postet denne...:o
savner "svensk magi" allerede
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914