Risholt til Start?
---------------------------
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av A9$h
helt på tryne av risholt hvis han går ditt...ble behandla som dritt der å så og si sparka ut fra laget,ffk tok han inn i varmen..Og nå vil han tilbake igjen???huff
Det ryktet jeg har hørt er at Kai Risholt er på vei bort fra Start, pga. for lite spilletid.
Jeg har ikke noe tro på at Start bytter ut den ene tvillingbroren med den andre.
Grunnen til at ryktet om Roger Risholt startet var at han fikk fri av Drillo til å reise hjem på noe familiegreier og deretter ble sett på tribunen i Kristiansand på Start sin hjemmekamp.
FFK på toppen i 2005
Hvorfor? Fordi han er ønsket i Start, og ikke i FFK.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg tror, og er faktisk temmelig sikker på, at Risholt går til Start nå i sommer.
Hvorfor? Fordi han er ønsket i Start, og ikke i FFK.
At han er ønsket i Start kan jeg gå med på, men hva mener du med at han ikke er ønsket i FFK?
Det trengs nærmere forklaring på det punktet for min del ihvertfall..........
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Kan jo bare årsaken til at FFK leter etter en annen midtbanekriger.Jonna B, må jo konkurrere med Risholt evt Ramberg.
Tror faktisk at R.R i form er bedre enn Jonna B.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Fredd
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Brenne, Ramberg, Røn og evt han fra Hønefoss vil nok stå foran Risholt i køen om en plass på sentral midtbane.
Hvorfor det? Brenne er den som er den som burde spille uansett. Synes ikke Røn har gjort det så bra i år. Ramberg synes jeg fortsatt er litt for ustabil. Men han er jo helt sinnsyk når han er på sitt beste.
Husk at Risholt var innom lanadslaget en tur i fjor. Riktignok C-landslaget men. Han er en meget god spiller når han er i form.
Fredd
Et typisk scenario:
Risholt vinner ballen, tar en 2-3 piruetter til øredøvende jubel og slår så ut med armene fordi han ikke har noen å spille til. Det siste fører ofte til mishagsytringer fra tribunen mot de øvrige spillerene. Noen som kjenner seg igjen?
Hadde Risholt spilt den ballen fremover med en gang, ville han hatt oppspillspunkter. Når han ikke gjør det går jo alle løpene i offside før han for rotet seg ferdig.
Min påstand er at Risholt er mer en publikumsspiller enn en lagspiller.
Takket være landslagspillet i vinter vil det også være mulig å få litt penger for ham, i motsetning til mange av de andre som ikke er tiltenkt en plass i 1. elveren.
Men det er helt greit å holde på ballen, ta en pølse i brød på Rudi og smelle den i krysset. Glemmer ikke det med det første.
Fredd
Og kanogvetalt, du er den første til å begynne å kritisere spillere helt uten grunn merkelig? men dette er ikke første gang jeg leser negative innlegg fra deg.
Grunnen til at jeg ytrer mine meninger om Risholt nå er fordi:
1 han er på vei bort
2 jeg synes han er sterkt overvurdert av FFK publikumet
Tror fortsatt han han i form og med spillerglede er bedre en både Ramberg & Jonna B.
Ser derfor på kjøp av Jonna B som et av 1 alternativ.
1: Roger R på vei ut.
(hvorfor)
2: Drillo tenker videre 4-5-1 uten kreativ midtbane.
::(:(:mad:(
Det jeg skulle ønske var heller en kreavtiv midtbanespiller med lavere tenningsnivå enn Brenne.
Brenne er god han, men er fortsatt for uferdig.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Det eneste litt kjipe er å få ham i mot seg neste gang vi møter start. Han er jo god...
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Engasjert hovedtribunist!
Veldig enig!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914