Husk meg
Brukernavn
Passord

Risholt til Start?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 06 jul 05, 18:57
Vet ikke om dette er nevnt i en annen tråd...men gjennom en kamerat, som kjenner flere i FFK, har jeg hørt at Risholt er aktuell for Start...Håper inderlig dette er tomme rykter...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 06 jul 05, 19:27
helt på tryne av risholt hvis han går ditt...ble behandla som dritt der å så og si sparka ut fra laget,ffk tok han inn i varmen..Og nå vil han tilbake igjen???huff

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 06 jul 05, 21:06
Opprinnelig postet av A9$h
helt på tryne av risholt hvis han går ditt...ble behandla som dritt der å så og si sparka ut fra laget,ffk tok han inn i varmen..Og nå vil han tilbake igjen???huff

Det ryktet jeg har hørt er at Kai Risholt er på vei bort fra Start, pga. for lite spilletid.
Jeg har ikke noe tro på at Start bytter ut den ene tvillingbroren med den andre.
Grunnen til at ryktet om Roger Risholt startet var at han fikk fri av Drillo til å reise hjem på noe familiegreier og deretter ble sett på tribunen i Kristiansand på Start sin hjemmekamp.

FFK på toppen i 2005

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 06 jul 05, 21:45
Jeg tror, og er faktisk temmelig sikker på, at Risholt går til Start nå i sommer.
Hvorfor? Fordi han er ønsket i Start, og ikke i FFK.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 06 jul 05, 21:46
Er vel ingen grunn til at Risholt ikke skulle gå til Start fordi styret behandla han dårlig. Vil tro han fremdeles har følelser for klubben, og de som sparket han har selv forlatt klubben nå. Det samme gjelder vel for våres del angående Per Morten Kristiansen. De som ikke ga han sjansen er ferdig i klubben, men han er vel likevel glad i klubben vil jeg tro...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 06 jul 05, 22:12
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg tror, og er faktisk temmelig sikker på, at Risholt går til Start nå i sommer.
Hvorfor? Fordi han er ønsket i Start, og ikke i FFK.

At han er ønsket i Start kan jeg gå med på, men hva mener du med at han ikke er ønsket i FFK?
Det trengs nærmere forklaring på det punktet for min del ihvertfall..........

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 07 jul 05, 00:50
roger er vår,og sånn skal det bli

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 07 jul 05, 02:12
Ser også muligheten for at R.Risholt blir Nordlie disipell sammen med tvillingen sin.
Kan jo bare årsaken til at FFK leter etter en annen midtbanekriger.Jonna B, må jo konkurrere med Risholt evt Ramberg.
Tror faktisk at R.R i form er bedre enn Jonna B.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 07 jul 05, 08:33
Tror ikke Risholt forsvinner nå. Kanskje etter sesongen. Start har jo sikret seg Aarsheim. En midtbanespiller. Nordlie sa før overgangsvinduet åpnet at han ønsket seg en midtbanespiller og en spiss. Dette tyder på at Roger blir.:ffk:

Fredd

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 07 jul 05, 08:48
Brenne, Ramberg, Røn og evt han fra Hønefoss vil nok stå foran Risholt i køen om en plass på sentral midtbane.

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 07 jul 05, 08:54
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Brenne, Ramberg, Røn og evt han fra Hønefoss vil nok stå foran Risholt i køen om en plass på sentral midtbane.

Hvorfor det? Brenne er den som er den som burde spille uansett. Synes ikke Røn har gjort det så bra i år. Ramberg synes jeg fortsatt er litt for ustabil. Men han er jo helt sinnsyk når han er på sitt beste.

Husk at Risholt var innom lanadslaget en tur i fjor. Riktignok C-landslaget men. Han er en meget god spiller når han er i form.

Fredd

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 07 jul 05, 09:14
Risholt er blant våre topp 5 spillere. Skulle likt og høre reaksjonene fra menigmann hvis han ble solgt.. Nei Risholt er publikums yndling og han er vår!!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 07 jul 05, 09:23
Det jeg hevder er mine personlige meninger, og ikke noen opplest og vedtatt sannhet. Jeg mener som følger at Risholt på ingen måte er en av FFK`s topp 5 spillere. På en god dag er han en god ballvinner, men bruker alt for lang tid på å spille den fra seg.
Et typisk scenario:
Risholt vinner ballen, tar en 2-3 piruetter til øredøvende jubel og slår så ut med armene fordi han ikke har noen å spille til. Det siste fører ofte til mishagsytringer fra tribunen mot de øvrige spillerene. Noen som kjenner seg igjen?
Hadde Risholt spilt den ballen fremover med en gang, ville han hatt oppspillspunkter. Når han ikke gjør det går jo alle løpene i offside før han for rotet seg ferdig.
Min påstand er at Risholt er mer en publikumsspiller enn en lagspiller.
Takket være landslagspillet i vinter vil det også være mulig å få litt penger for ham, i motsetning til mange av de andre som ikke er tiltenkt en plass i 1. elveren.

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 07 jul 05, 09:34
Du har helt rett til å mene det. Vi deler nok ikke denne meningen. Ja Risholt er litt for glad i ballen. Men det er noe som har blitt bedre det siste året.

Men det er helt greit å holde på ballen, ta en pølse i brød på Rudi og smelle den i krysset. Glemmer ikke det med det første.

Fredd

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 07 jul 05, 09:36
Risholt er blant de på midtbanen som kan og slår ¨forløsende¨passninger, han vinner ballen i gode posisjoner, har høy insatts og jobber godt, noen kamper har han ikke vært på høyden men han må ha lov til det, Når FFK spiller 4-5-1 har han blitt brukt som indreløper, dette er noe han ikke er. Han er sentral midtbanespiller og er veldig god som førsteforsvarer og til å vende opp spillet. Han har ikke tatt det steget alle håpet på pga omstilling av roller med ny trener. Men nå som FFK har begynt å legge om til 4-4-2 igjen kommer han til å komme til sin rett. Håper bare han bli skade fri snart.

Og kanogvetalt, du er den første til å begynne å kritisere spillere helt uten grunn merkelig? men dette er ikke første gang jeg leser negative innlegg fra deg.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 07 jul 05, 09:42
Skriver konsekvent ikke negativt om spillere eller andre i klubben.
Grunnen til at jeg ytrer mine meninger om Risholt nå er fordi:
1 han er på vei bort
2 jeg synes han er sterkt overvurdert av FFK publikumet

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 07 jul 05, 10:10
Mener at Roger R er en god midtbane kriger når han er i form.
Tror fortsatt han han i form og med spillerglede er bedre en både Ramberg & Jonna B.
Ser derfor på kjøp av Jonna B som et av 1 alternativ.
1: Roger R på vei ut.
(hvorfor)
2: Drillo tenker videre 4-5-1 uten kreativ midtbane.
::(:(:mad:(

Det jeg skulle ønske var heller en kreavtiv midtbanespiller med lavere tenningsnivå enn Brenne.
Brenne er god han, men er fortsatt for uferdig.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 07 jul 05, 10:46
Tror også at han er på vei bort. Det ligger noe i det at de forsøkte å gi ham bort før sesongen.. Han er en kverrulant som sikkert er et problem for ledergruppa. Hvis vi får penger for ham så er det vel greit?

Det eneste litt kjipe er å få ham i mot seg neste gang vi møter start. Han er jo god...

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 07 jul 05, 11:51
Dracula: Vi trenger ikke flere kreative midtbanespillere. Vi har jo nesten ikke annet. Både Enerly, Ramberg, Brenne, macdonald og ikke minst Kvisvik er kreative spillere. Det vi trenger er noen som kan utfylle de kreative kreftene vi har i laget. En som kriger, jobber og løper mye. En Mikael Røn type bare enda bedre. Og vi trenger en slik både på midten og på topp. Vi har Brian som en slik spiller på topp, men vi trenger kanskje enda en siden han er så mye skadet.

Engasjert hovedtribunist!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 07 jul 05, 11:58
Julekake, julekake, hjembakt brød!
Veldig enig!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914