Risholt til Start?
Egentlig hadde en hadde en hardtkrigende martin andresen passet bra tror jeg, eller for eksempel kristoffer hæstad.. Men disse kan man jo bare drømme om. Er egentlig fornøyd med midtbanen jeg nå som kvisvik har kommet. Vi har da krigeren Brenne! Syns han er den beste i landet jeg..
Om det skulle vært noen flere som man hadde hatt sjans på, måtte det vært tromsøs Patrice Bernier!
Om det skulle vært noen flere som man hadde hatt sjans på, måtte det vært tromsøs Patrice Bernier!
---------------------------
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Bernier kan råtne, han er den mest overvurderte spillern i TL.. Spillere FFK burde gjøre fremstøt på er Lars Iver Strand, Jon Knudsen, Espen Hoff, Tommy Øren og muligens Morisbak-Schønsberg, Men etter sesongen for virkelig å se hvor det klemmer og fordi da vil prisen være mindre og klubben vil lettere selge.
Om vi får på plass bjørkøy så har vi bra dekning sentralt i brenne, røn, risholt, ramberg og bjørkøy. Egentlig så har vi for bra dekning. Vi har jo Kosso, Peters og Garro der også. På venstre har vi god dekning i Kvisvik og Macdonald. Men på høyrekanten har vi bare en skadeutsatt Dagfinn Enerly. Er ikke så vanskelig å se hvor skoen trykker da!
Det andre vi trenger er en knallgod midtstopper sammens med bora. Det beste hadde vært om han het Raio Piiroja, men om ikke han blir klar til høstsesongen, så trenger vi en ny stopper til. En annen ting er at både Helland og Trondsen vurderer å gi seg, så vi trenger uansett ny stopper etter sesongen.
På topp har vi egentlig bra dekning, men jeg kunne godt tenkt meg en mer komplett spisstype som utfyller alle de vi har fra før. En Viikmae type, bare litt mer målfarlig og litt sterkere i duellspillet.
Får vi på plass forstekninger på alle de plassene så kan vi begynne å snakke royal league, men det har vel ikke klubben råd til allerede i år...
Det andre vi trenger er en knallgod midtstopper sammens med bora. Det beste hadde vært om han het Raio Piiroja, men om ikke han blir klar til høstsesongen, så trenger vi en ny stopper til. En annen ting er at både Helland og Trondsen vurderer å gi seg, så vi trenger uansett ny stopper etter sesongen.
På topp har vi egentlig bra dekning, men jeg kunne godt tenkt meg en mer komplett spisstype som utfyller alle de vi har fra før. En Viikmae type, bare litt mer målfarlig og litt sterkere i duellspillet.
Får vi på plass forstekninger på alle de plassene så kan vi begynne å snakke royal league, men det har vel ikke klubben råd til allerede i år...
Engasjert hovedtribunist!
Vel kreative og kreative.
Jeg mp jo si at jeg savner de finurlige og forløsene pasningene da.
Det virker på meg som det går mye på lykke & fromme og det er ikke det jeg kaller kreativt.
Tja kanskje synes noen at de lange høye lompene er kreative. men dessverre det gjør ikke jeg.
Lov til å være uenig.
Jeg mp jo si at jeg savner de finurlige og forløsene pasningene da.
Det virker på meg som det går mye på lykke & fromme og det er ikke det jeg kaller kreativt.
Tja kanskje synes noen at de lange høye lompene er kreative. men dessverre det gjør ikke jeg.
Lov til å være uenig.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Tenk så hælvete det blir å få Risholdt i mot seg da.. "90. spilleminutt, fredrikstad ligger under 1-0 borte i kristiansand, fredrikstad i et godt angrep, men Råger vinner tilbake ballen igjen for start, runder av en spiller, blir taklet får frispark. kampen blåses av, start vinner 1-0 over fredrikstad".
Ikke umulig dette skjer..
Ikke umulig dette skjer..
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914