Åpenhet
Jeg foretrekker heller at klubben jobber i det skjulte enn at alt av spillerforsterkninger blir lekket ut i avisa. Sånn som de holder på nå er jo bare tøv. Blir ikke mye storfisk av det. Isåfall så må klubben ha ræva full av gryn. Jobb heller i skjul og spar penger, da slipper vi å være med på budrunder som vi ikke kan henge med på.
Er veldig enig.
selvfølgelig spennende med rykter og spekulasjoner. Men det som er det viktisgste er å få se gode spillere på banen i FFK-drakt, og ikke bare omtale og bilde i avisa mens det forhandles, bys og deales.
selvfølgelig spennende med rykter og spekulasjoner. Men det som er det viktisgste er å få se gode spillere på banen i FFK-drakt, og ikke bare omtale og bilde i avisa mens det forhandles, bys og deales.
ene øyblikket klager man på at det er en for lukket klubb og når de begynner å si noe går det til h****** hver gang...finnes det ikke en mellomting a..feks at de sier hvilken plass spillerne de ønsker skal spille på uten å gi oss navn..Er dritt lei av at andre klubber skal snappe spillere foran trynet på oss
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Jeg har vært for lukket klubb hele tiden. Og jeg har ikke deltatt i noen diskusjon rundt denne problematikken. Vi her inne får heller leke oss med rykter, og ikke mase om opplysninger fra klubben. Vi har ingen innvirkning på hva de gjør uansett. Det som kommer det kommer.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914