Kan hente A-landslagsspillere
Administrerende direktør Arve Mokkelbost innrømmer at de jobber med å få med lokale investorer på "ulike prosjekter", men vil ikke bekrefte at et av disse prosjektene er Raymond Kvisvik.
– Vi ser på mange muligheter. Det jeg kan si er at vi jobber med forskjellige prosjekter, men jeg vil ikke kommentere navn, sier Mokkelbost.
– Har dere muligheten til å hente en spiller som Raymond Kvisvik?
– Hvis vi får med oss investorer har vi muligheten til å hente spillere i kategorien A-landslagsspillere og U-landsspillere, er Mokkelbosts svar.
– Ser det lyst ut med tanke på investorene?
– Det er ikke like mye pengeflyt i Fredrikstad som i Oslo eller Bergen, men vi har noen lokale investorer som har stor kjærlighet til FFK. I så måte er jeg positiv, sier Mokkelbost til Nettavisen gammel sak.
Det jeg vil fram til med denne saken, tyder vel på at det er penger igjen til flere spillere
– Vi ser på mange muligheter. Det jeg kan si er at vi jobber med forskjellige prosjekter, men jeg vil ikke kommentere navn, sier Mokkelbost.
– Har dere muligheten til å hente en spiller som Raymond Kvisvik?
– Hvis vi får med oss investorer har vi muligheten til å hente spillere i kategorien A-landslagsspillere og U-landsspillere, er Mokkelbosts svar.
– Ser det lyst ut med tanke på investorene?
– Det er ikke like mye pengeflyt i Fredrikstad som i Oslo eller Bergen, men vi har noen lokale investorer som har stor kjærlighet til FFK. I så måte er jeg positiv, sier Mokkelbost til Nettavisen gammel sak.
Det jeg vil fram til med denne saken, tyder vel på at det er penger igjen til flere spillere
Jo da, penger er det riktignok sikkert, men liker ikke tanken på at den neste spilleren på blokka er et hakk dårligere enn Todi. Jeg regner med de går inn i forhandlinger med den beste spilleren på blokka og jobber seg nedover? Så for hver spiller som takker nei til FFK, jo dårligere bli kvaliteten på neste spiller som tilbys kontrakt. Men vi kan jo være heldig også :)
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Tror andre ting og spiller inn på dette. Alder og Pris vil jo ha litt og si. Vis Todi hadde signert, kunne jo da klubben heller brukt tid det neste året på å finne en ny eller bruke tid på å utvikle egne spillere til å nå det rette nivået.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914