Husk meg
Brukernavn
Passord

Her kan FFK snappe han før Start

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 06 jul 05, 08:57
Endret: 06 jul 05, 08:57
Hadde vært gøy om Fredrikstad kunne bydd over Start, og at de kunne føle litt på kroppen hvordan vi har det nåVikingspiller til Start

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 06 jul 05, 09:02
Hva skal vi med ham?!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 06 jul 05, 09:02
Greit at Start fikk Todi Jønsson, tenker det blir en ny Stavrum, skadene setter han ut. Skal ikke se bort ifra at han valgte Start pga kort reise hjem til danmark med danskebåtne og det er jo greit. Jeg er desuten av den oppfatning at FFK må bygge for fremtiden nå, og satse på spillere som skal være bærebjelker i laget og kontinuitetsbærere. Dette er noe man ikke får i TJ pga alder og skadde faren.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 06 jul 05, 09:08
hadde vi hatt samme utgangspunkt denne sommeren som forrige, hadde dette vært et godt kjøp.

nå har vi derimot et utgangspunkt som gir oss den muligheten til å se etter spillere med en framtid. dette er en mulighet vi ikke bare bør, men må benytte oss av hvis vi skal etablere oss som et godt tippeligalag. og det skal vi!

med ffk til champions league!

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 06 jul 05, 09:15
Blir spennende å se hvilke toppspillere som blir hentet da. Vil ikke si at Bjørkøy er en av de.

Skal også innrøme at jeg var litt skeptisk til Jonsson. Siden han var så ofte skadet. Han og Brian hadde vel spillt 45 min i annenhver kamp.

Fredd

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 06 jul 05, 09:48
aarsheim er vel den siste jeg vil se i ffk drakt...trenger ikke mer stallfyl sentralt ala kosso og peters.håper start henter bjarte,slik at vår kjære roger blir værende.alfa omega for ffks midtbane når han er i slag.

savner "svensk magi" allerede

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 06 jul 05, 12:57
Huff...det lukter sensasjon i sørlandsbyen.

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914