Todi Jónsson takket «nei» til FFK
---------------------------
Ik Start og Menigheden i mitt hjerte!!!!!!
Det går først dårlig etter at spilleren har kommet til klubben, skjønte du ikke det? :)
Og jeg lurer veldig på hva som var kjedelig med FFK i kampen mot Start, vi fortjente minst et poeng... Syns vi spilte god, underholdende fotball jeg. Nok om det, har ikke tenkt å diskutere mer med enda en Startfan... Noen andre som melder seg frivillig?
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Og en ting, FFK rundspilte start på søndag, Start hedde rett og slett grisflaks som vant.
Tror ikke det er noe vits å være sur på Start, ikke bruk kreftene på det. Dere har hentet inn Kvisvik, tross alt og dere ble jo tippet på nedrykksplass. Jeg er overrasket over at dere i det hele tatt ikke ligger i bunnen.
Personelig er jeg meget fornøyd nå, vi har hentet inn en kanskje klassespiss og vi trenger rutine i spillestallen.
Lykke til videre......:cool:
ForzaStart!!
Opprinnelig postet av Startfan
Jaha, skal det gå dårlig? Vi slo dere borte og vi leder serien. Noe som er fantastisk sterkt. Hvorfor skulle det går dårlig? Vi er norges best trente lag. Etter min mening så var det dumt og ansette Drillo. Han har bare hatt suksess med et "lag". Og det var Norge. Da valgte han spillere som passet inn i systemet hans. Jeg håper at dere får Eggen tilbake snart. Da var det gøy å se på Ffk. Men med Drillo som trener synes jeg ikke det er noe gøy og se på FFK. Men hvis dere får Eggen tilbake, så kommer jeg til å frykte dere mer
Nå er vel endel av Drillo elementene ikke akkurat fremmedord hos Nordli heller da.
Men som man har sett med Drillo-fotball. Dritkult når man vinner, sinnykt kjipt når man taper...
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Vel vel, får håpe vi finner andre spillere da...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av FFK1903
Aaah, da får vi stole på at du har bedre kilder enn TV2, nok en gang kommet til bunns i en sak :)
Kildegransking, FFK1903... Kildegransking.
:D
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Og noen må jo jobber her, er ikke alle som har tid til å ta telefoner i øst og vest, dra på fisketurer og bruke hele uka på å komme opp med lure resultater på tippekonkurransen, som nesten utelukkende ender som fiasko :D
Ok, du gjorde en god jobb denne runden, men ingen regel uten unntak :)
Da har vel jeg kommet til bunns i alt som har med Todi å gjøre, så da får jeg vel vente til neste sikre kilder forteller meg hvem som er på vei til klubben :)
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050707/FFK/271578409
for en jævla kødd!!!
forbanna tulling
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
"Ååå, for en fin by. Ååå for en fin klubb. Disse kan jeg tenke meg å spille for. Zzzzz. Nei, jeg ombestemte meg. Jeg tar de gule istedenfor."
Bøllefrø... Håper han flopper mer enn Edmilson. :(
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914