Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva mer skjer i sommer?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 05 jul 05, 14:25
Til nå har vi hentet Kvisvik og Jónsson og snart er også Bjørkøy på plass. Men ryktene svirrer fortsatt rundt flere spillere og posisjoner som bør forsterkes, og ikke minst hvem som forsvinner ut av klubben. Hva mer tror vi skjer på overgangsfronten i løpet av sommeren? Henter vi flere spillere? Hvor mange forsvinner? Hvem forsvinner? Og hvorfor forsvinner de?

Personlig håper jeg på en løpsterk og gjennombruddshissig høyrekant og en ny midtstopper. Midtstopper er ikke så farlig om Piiroya blir klar igjen, men jeg hadde gjerne sett en allrounder i forsvaret, a`la bergdølmo eller vidar martinsen.

På høyrekanten ser jeg for meg en spillertype som storflor eller ødegård fra rosenborg eller espen hoff i odd. Synes Enerly har skuffet stort i år, samt at vi trenger en litt annen spillertype der når vi har fått Kvisvik på andre kanten. Et annet poeng er at vi per dags dato bare har Enerly på høyrekanten og trenger et alternativ til. Henter vi en gjennombruddspiller på den siden har vi et brett spekter av kantspillere på begge sidene og kan variere vår taktikk mye etter hvilket lag vi møter.

Om Lund Hansen finner seg en ny klubb eller drar hjem til rosenborg trenger vi også en ny keeper.

Hvem som forsvinner tror jeg avhenger av hvem som finner seg en ny klubb, men jeg tror Peters, Hornseth, Søderstjerna, Kosso, Trondsen (legger opp) og Lund Hansen er hete kandidater. Mulig også en av spissene våre forsvinner. Tenker da mest på Ringberg eller West. Sitter også med en følelse av at kanskje Roger Risholt må finne seg en ny klubb. Håper ikke det skjer, men jeg har en vond følelse i magen.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 05 jul 05, 14:33
At Risholt går til Start er vel så offisielt som det kan få blitt uten at de involverte har kommet med en bekreftende uttalelse.

Jeg men det trengs en ny keeper. Får vi det, samt denne dansken og han fra Hønefoss, tror jeg det blir med det. Tror faktisk det holder også.
Ved siden av Risholt så forsvinner vel ihvertfall Håkan, Hornseth, Lund Hansen og Trondsen.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 05 jul 05, 14:37
Opprinnelig postet av kanogvetalt
At Risholt går til Start er vel så offisielt som det kan få blitt uten at de involverte har kommet med en bekreftende uttalelse.

Har jeg ikke hørt noe om, på hvilket grunnlag sier du det? Her må det være noe jeg ikke har fått med meg.

Håper ikke det stemmer men...

Signatur:

max 250 tegn

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 05 jul 05, 14:43
spillere som kosso,peters,stjerna,hornseth og alh er vel de fleste sikre på forsvinner.kanskje ikke alle i sommer,men også noen ved sesongslutt.trondsen har jeg 1% tro på at kommer tilbake....desverre.det gjør at det er en plass som virkelig skriker etter alternativer:stopperplass.trenger erstatning her.og ønsker en GOD spiller.vil bli 2-3 valg neste år,så stallfyll er ikke ønsket.helland gir seg.piiroja og bora står igjen som eneste klare valg på stopperplass.men enig i at en ny høyreving også må hentes.først og fremst for å gi enerly konkurranse om plassen.og foretrekker da som mange andre en gjennombruddshissig ving.forøvrig veldig godt fornøyd med måten man henter spillere på.er man litt usikker så låner man dem med opsjon på kjøp.da blir ikke kjøpene like risikofylte.siste eksemplet er todi jønsson.fungerer det ikke i ffk for han,så er det over og ut i november uten noen problemer for klubben.

savner "svensk magi" allerede

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 05 jul 05, 15:10
Når det gjelder Roger Risholt, har jeg klippet følgende fra VG nett :

Nordlie sier til VG Nett at Aarsheim og to andre midtbanespillere vurderes i øyeblikket. Når det gjelder de to andre spillerne, er én i en norsk eliteserieklubb, mens den andre spiller i utlandet.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 05 jul 05, 15:32
Endret: 05 jul 05, 15:32
Håper virkelig ikke at Risholt forsvinner. Da skal det være litt penger på bordet først.

Bjørkøy snart klar??

Er det noen som vet noe om dette. Virker som om han er så og si klar for FFK nå. Trodde det var flere klubber som ville ha han jeg?

Fredd

Fjedjik

Landslagsspiller

Lagt til: 05 jul 05, 16:09
Ikke så veldig troverdig ordvalg av nettavisen. Det er nok flere klubber om beinet, men kanskje han helst ønsker å spille for FFK? Hønefoss selger nok til høystbydende klubb, og andre klubber enn FFK har jo penger. Vi får bare vente å se tenker jeg....

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 jul 05, 16:23
Ifølge Arve Mokkelbost så er ikke Christian Petersen interessert i å flytte på seg, i hvertfall ikke til Hønefoss. Dag Frode Hornseth er imidlertid lysten på Hønefoss-spill...

Ikke noe nytt om Jónsson, som fortsatt skal diskutere med familien.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Fjedjik

Landslagsspiller

Lagt til: 05 jul 05, 16:41
Constanza, sa han noe om hvor langt ffk hadde kommet i forhandlingene med hønefoss, annet enn at Dag F. skulle motsatt vei?

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 05 jul 05, 16:58
To spillere som kan forsvinne fra rbk hadde i hvertfall gått rett i førsteelveren til Fredrikstad

Robbie Russel og Ødegaard...Det sies at Rbk har fått flere henvendelser på disse..Så kanskje ffk er ute å fisker her?

Renner inn med henvendelser

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 05 jul 05, 17:11
Mener han sa både Hønefoss og Bjørkøy hadde fått tilbud og at praten gikk bra Dokken.

Skulle det skjære seg med Todi, er kanskje Alexander aktuell

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 05 jul 05, 17:30
Endret: 05 jul 05, 17:30
Opprinnelig postet av A9$h
To spillere som kan forsvinne fra rbk hadde i hvertfall gått rett i førsteelveren til Fredrikstad

Robbie Russel og Ødegaard...Det sies at Rbk har fått flere henvendelser på disse..Så kanskje ffk er ute å fisker her?

Renner inn med henvendelser

Nei.
Håper ikke klubben henter Russel siden han er Amerikanskj statsborger.
Vil ikke at veien til førsteelveren for Costa-Ricanerne skal bli lengre enn den allerede er.

Men gjerne Ødegaard....
:D

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 05 jul 05, 18:32
Endret: 05 jul 05, 18:33
og russel er i mine øyne ente noe bedre enn de vi allerede har.neste høyreback til klubben bør være en klassespiller.gjerne ungutt ala bertil.hadde f.eks smakt med skjønsberg fra stabæk.

forøvrig mektig imponerende hvordan lyn får fram nye talenter til enhver tid.rett og slett mektig imponert.kan ikke si det samme om ffk...

savner "svensk magi" allerede

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 jul 05, 18:36
Endret: 05 jul 05, 18:36
Er jo nesten bare samarbeidet med NTG, hvor mange av landets største talenter fra hele landet kommer, som gjør at Lyn har tilgang på så mange svært gode talenter.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914