Forskjellen med/uten McDonald
Det er kanskje litt tidlig å si, men fortjener han ikke å spille litt oftere i tiden framover?
---------------------------
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
men for en spiller:-D
Tror vi får se MacDonald som innbytter for en sliten Kvisvik.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Frykter at han ikke for spille så mye framover nå pga. større konkuranse, men er en sjanse for at drillo prøver han som spiss tror jeg. Syns hvertfall han bør kunne få noen innhopp, men vi får se.
Lenge leve "hjørnet"!
midtbane :
Kvisvik - Brenne - Risholt - Enerly
Spisser :
Mackie - West
Jeg er fullstendig klar over at vi har fått en dansk toppspiller, men allikevel.....
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
savner "svensk magi" allerede
Det var rart å se innhopperne i Start-kampen sist, for det var akkurat som om de kom inn og slacka inntil de skjønte at det var skikkelig gøts i laget, og da kom innsatsen automatisk. Det viser jo hvor mye laginnsats har å si, forøvrig...
Jeg har sansen for McDonald, først og fremst fordi han har et veldig raskt, unorsk *steg*, og kan passere spillere en mot en, noe som forøvrig er mangelvare i norsk fotball, og dernest fordi McDonald jobber knallhardt, og har god løpskapasitet, jobber langt hjem, osv osv.
Når nå Kvisvik kommer blir det ingen plass på venstre for McDonald, men han kan vel spille på høyre også, eller? Alternativt sentralt, som et raskt alternativ til West.
Vi skal passe på at ikke McDonald får spille for lite, for da kan han fort bli utålmodig, vil jeg tro, siden han tross alt er i ferd med å bli en komplett fotballspiller. Siden han er en mann for framtida er det viktig at han blir behandla deretter, IMO.
Engasjert hovedtribunist!
Eggen sier jo rett ut her at Mackie er et alternativ på spissplassen.
Slik som jeg ser det så er det da kun West han kan sette ut av laget.
McDonald er nok også klart best på vingen. Mener også å ha hørt han si selv at han trives langt bedre der enn som spiss.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Det å gi slipp på West er idiotisk, til tross for skadeproblematikk og dårlig form har han scoret mål og skaffet flere straffer i år. Om ikke annet kan han være super subb.
La oss selge hele laget!!
Opprinnelig postet av bateman
kanskje det FFK først og fremst burde kjøpt i sommer er noen sinnsyke fysioterapeuter?!DET hadde vært en investering for en "noe" skadeutsatt klubb...!
Eller kanskje ansette Gud. han hjalp visst Marius Johnsen med skader. I følge han selv. Han takket Gud og fysioterapeutene for en god jobb.
Synes synd på fysioterepauten som ikke fikk den cred. som han egentlig burde fått. Leste dette i fevennen i våres. For et utsagn! :D
Fredd
Det er ihvertfall synspunktet mitt nå, men mine meninger har gått i bølgedaler i hgele år, så en vet jo aldri..hehe:)
Trallalla........
Brian West ville blitt en fantastisk super-sub, og når han er i toppslag også et fast innventar på et vært tippeligalag. Derfor synes jeg ikke vi skal slippe han kun på bakrunn av skadene hans. Men om han gir faen som det ryktes om, så er`e bare å kaste`n i dammen og be`n svømme hjem..
Engasjert hovedtribunist!
Og FFK har gitt West og hans agent beskjed om at Brian må vise over tid at han holder et høyt nivå i 90 minutter, før man evt. forlenger hans kontrakt.
Dette legger selvfølgelig et press på West til å bruke sommeren spesielt godt, slik at han kan starte høstsesongen på forhåpentligvis det nivået som han viste på sitt beste i 2004.
Jeg synes faktisk klubben har behandlet denne saken på en meget fornuftig måte, og håper West klarer å komme tilbake i løpet av sommeren.
FFK på toppen i 2005
PS! Synes nesten det virker som om enkelte mener det er West sin feil at han har pådratt seg en lei strekkskade...
Er helt sikker klubber som er intressert i West, men neppe noen som vil kjøpe ut en skada spiller, med mindre enn en halv sesong igjen av kontrakten...
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Lenge leve "hjørnet"!
Opprinnelig postet av Costanza
PS! Synes nesten det virker som om enkelte mener det er West sin feil at han har pådratt seg en lei strekkskade...
det er vel ingen som faktisk mener dette.det er vel mer at vi konstaterer at han er ofte skada.altfor ofte.
Husk også at han nesten ikke har vært skadet overhodet før han kom til FFK, og det er ikke uvanlig at spillere er skadet nå og da. Uheldigvis har West fått en slik uheldig periode nå i FFK, men jeg vil si det er en katastrofal feilvurdering om man lar det være bestemmende for at han ikke blir tilbudt ny kontrakt. Vi bør rett og slett ta sjansen på at han kommer tilbake. Som de fleste spillere som blir skadet gjør. Alternativet, det å ikke tilby kontrakt, kan få konsekvenser jeg helst ikke vil tenke over...
Dersom ryktene om at han ikke har de beste holdningene og den rette innstillingen stemmer, så mener jeg utvilsomt at vi bør selge han. Dersom de ikke stemmer så mener jeg vi må vurdere mulighetene for West til å holde seg skadefri over en lengre periode, noe jeg tror det er små sjanser for, dersom klubben mener det samme som meg, så tror jeg de selger. Hadde West slitt med en og samme skade, så kunne jeg også vært tilbøyelig til å kalle det en uheldig periode, men når han stadig drar på seg forskjellige typer av små og store skader som setter han ut av spill, så mener jeg han er veldig skadeutsatt, og derfor tror jeg klubben selger West i sommer!
P.S. Hadde elsket å sett West i toppslag igjen, hvis noen skulle tvile på det.
Lenge leve "hjørnet"!
Når det målet er satt, må vi ansette og legge forholdene til rette for å nå det målet. Om det betyr 5 kjedelige timer på sats hver uke, eller mindre vekttrening I dont care. Finn frem til eksperter på omerådet og VIRKELIG sats på å nå ett mål om å være den minst skadeutsatte klubben i Norge.
Lykke til!
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Jeg tror forbyggende trening, øvelser og fysioterapi er veien og gå for å redusere skadebelastningen vi har. Det å skylde på treningen i ung alder fører ingen vei, for da har man egentlig sagt at det ikke er noe å gjøre....
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914