Kvisvik, Norges største Brann supporter
Nå gikk du langt over streken Ray.. Men... det er greit å vite hvilken klubb hjertet ditt brenner for.
---------------------------
Stinger
-Supporter i alle vindretninger
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Men den andre uttalelsen falt dårlig i smak....
Vi må riktignok huske at det kun var Brannsupportere til stede og at det var en avskjedsfest i Bergen...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Jeg hadde selvsagt hatt på meg blå skjerf hvis dinamo møtte FFK... blod er ikke vann gutter og hja....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av Holters
Vi må riktignok huske at det kun var Brannsupportere til stede og at det var en avskjedsfest i Bergen...
Vel, TV2 var tydeligvis der også. Jeg mener det var et solid overtramp.
Stinger
-Supporter i alle vindretninger
Jeg tar iallefall ikke uttalelsen alvorlig.
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Når det er sagt, samboer reagerte på samme måte som flere av dere, men alikevel, Brann vil alltid stå høyt hos Kvisvik, som det garantert gjør hos Ahlsen og Tore P, men uttalelsen kunne han spart seg...
Men folkens, om 3,5 år sier han det samme når han legger opp, men da er det FFK og PH som har vunnet hans hjerte
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
ekte lidenskap har et navn BRANN
Hva skal man forvente når man har full anledning til å skifte klubb midt i sesongen? En halv sesong for en gullkandidat og en halv sesong for en annen?
For noen ganske få år tilbake ville det vært helt utenkelig å skifte klubb i sesongen, fordi man den gang forsto at det kunne være litt moralsk problematisk nettopp det Raymond setter fingern på: At man har to roller innen samme prosess, nemlig tippeligasesongen.
Ikke at jeg har noen mistanker om at Raymond på noen måte vil være illojal overfor FFK. Jeg bare setter fingern på at dette faktisk er en tvilsom moralsk problemstilling som folk reagerer veldig forskjellig på.
Norsk fotball, og internasjonal også, vil ha anledning til å "kjøpe" seg suksess, og siden overganger innen en sesong medfører mer penger for agenter osv, og disse kjører knallhard lobby mot FIFA, ja så blir det flere runder med handling. De som har penger skal ha størst mulig mulighet til å bruke penger på overganger.
Sikkert mange som vil kalle meg gammeldags nå, men likefullt, fotball har mista noe sjøl om det går dobbelt så fort som før, og spillerene springer fire ganger så langt. I gamle dager spilte man fotball fordi det var et spill man elska, nå er det bare et yrke. Håndverk... Og vi vet hva det kan bety for kvalitet... Grøss
Opprinnelig postet av Asgeir
Lojalitet er for lengst død og begravet og erstattet av penger og business.
Hva har dette og for så vidt resten av innlegget ditt med Raymond Kvisvik å gjøre? Det var ikke akkurat på grunn av pengene han valgte FFK. Tror faktisk han kunne tjent mer i Brann hvis det var de verdifulle papirlappene det var snakk om.
Hadde det ikke vært for familien så hadde vel Kvisvik vært trofast mot Brann helt til han selv ble uønsket der.
Du hadde noen gode poenger angående fotball generelt, men skjønte ikke helt linken til Kvisvik som jo tråden handlet om.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Lenge leve "hjørnet"!
Må gå ann å være litt mindre trangsynt noen ganger.Kvisvik elsker brann,men hvis vi blir provosert over den uttalelsen, ja da er vi rett og slett trangsynte!!!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Kvisvik har hatt det supert i Brann, og det er helt greit at han slenger med leppa på avsluttningsfesten. Synes Brann fansen fortjener ros og den gleden siden de nå mister sin viktigste spiller.
Og ikke vær redd for den lojaliteten Kvisvik elsker brann og han vil elske FFK når han får tredd på seg drakten.
Og jeg er 100% sikker at Kvisvik vil prøve å sette ballen i krysset UANSETT om det fører til nedrykk for brann. Men tror ikke han vil juble noe særlig...men det er helt greit.
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Imponerende hvordan enkelte brukere av dette forumet evner å få noe negativt ut av absolutt alt. Være seg trenere, nye spillere, gamle spillere og tabellposisjon. Har mer enn nok med å glede meg til neste kamp.
AMEN
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Selvom innlegget vel kunne vært noe kortere uten at det poenget hadde blitt skadelidene.:p
Vel, som vanlig hever jeg blikket og fanger opp de store bildene ved å betrakte de små tinga, og det er ikke alltid det store bildet lar seg gjengi i få ord. :-)
I dette tilfellet burde det ikke være veldig vanskelig å se forholdet mellom Raymonds uttalelse og mitt innlegg, men det er vel kanskje viktig å ikke overvurdere sitt publikum? Høhøhø!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914