Huset til Raymond :-|
Jeg vil presisere at jeg er jævlig glad for at Raymond kommer til oss, men husbygging blir bare for dumt. Han hadde jo bestemt seg for å komme hit uansett....
Noen som er enig ? (helt sikkert en del som er uenig...)
---------------------------
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Supportere skulle kunne bidra på en annen måte i en klubb som FFK. Jeg vet ikke helt hva, men å bygge et luksushus til en spiller som allerede har millioner er litt på kanten. Ingen enkeltspiller er verdt det, på en måte. Det er jo bare fotball vi snakker om, tross alt.
Enig i at Kvisvik sikkert ikke er den husbyggeren med dårligst økonomi, men hva så?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Fremover blir det selvfølgelig en prioritert oppgave for disse sentrale PH-
folka å få ferdig huset til Raymond. Da havner kanskje mer "vettuge" supporteraktiviteter i andre rekke. Frykter jeg.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Tidligere i år var det forøvrig stor stemning her på forumet for å starte innsamling til en ny spiller. Og folk ville mer enn gjerne gi en del penger. Her kan man bidra til å finansiere en spiller ved å gjøre litt dugnadsinnsats. Ser ikke den store forskjellen på å jobbe inn penger, skatte av disse for så å sette døm inn på en konto, kontra å jobbe på dugnad noen timer for Plankehaugen med alt fra snekring til vaffelsteking og attpåtil ha det veldig artig samtidig som man er med på å finansiere en spiller. Det gode miljøet som er blant de mest aktive i Plankehaugen, skyldes først og fremst dugnadsjobbingen som fører til at man blir godt kjent, har masse trivelige folk å dra på tur med også videre. Så det dreier seg ikke bare om å bygge hus for en fotballmillionær.
Men selvfølgelig er det en fare for at husbyggingen kan gå ut over andre aktiviteter, men vi har alltid hatt mange større og mindre dugnader i Plankehaugen ved siden av bannermaling og andre aktiviteter, men jeg synes vi har klart oss ganske bra så langt!
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
...men jeg synes vi har klart oss ganske bra så langt!
Det er jeg 100% enig i O` Store Høvding!
Synes dette tar litt av, men hver får velge selv hva de vil bruke tiden til. Nå bør vi bare passe på at Kvisvik ikke "blir" Fredrikstad.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av BøgeJon
Fremover blir det selvfølgelig en prioritert oppgave for disse sentrale PH-
folka å få ferdig huset til Raymond. Da havner kanskje mer "vettuge" supporteraktiviteter i andre rekke. Frykter jeg.
Tja, dersom vi slipper patetiske diskusjoner om bannere og andre sanksjonsmuligheter så er vel kanskje det bare bra?
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Jeg for min del, hjelper til ved å la være å ta i en hammer ute på tomta hans. Vil nemlig ikke at vår nye godgutt skal bo i en dødsfelle:cool:
Pættærnæ døm hang og slang!!
www.runenilsen.dk
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Opprinnelig postet av Shadar
Det er vel for svarte meg ikke sikkert at Kvisvik har god råd!
Du er lur :|
Hm...merkelig hvor mye du vet om forhandlingene med Raymond Kvisvik, Holters... I forhandlingsutvalget eller?
Nei. Er du kanskje? Eller noen andre i haugen?
Skal vel ikke rare forståelsen til for å skjønne at Brann driter vel i om haugen bygger hus for Kvisvik eller ikke. De var ute etter å få mest mulig penger, og de pengene får de ikke gjennom husbyggingen til haugen.
I tillegg har Raymond uttalt at han allerede før sesongen forsøkte å komme hjem til Fredrikstad pga familien, men Brann ville ikke slippe ham, så jeg tviler sterkt på at husbyggingen var tungen på vektskålen.
Men du må gjerne tro det, Lars! ;)
Ansvarlig redaktør
Forrøvrig et morsomt intisativ, som uansett har skapt positiv publisitet til Plankehaugen og øvrige FFK supportere.
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Engasjert hovedtribunist!
www.runenilsen.dk
Opprinnelig postet av SuperBrann
Men skal dere holde en god profil blant både spillerene nå og fremtidige spillere og suporterene deres og andre suportere så bør dere stå for det dere sier.
Slapp av du a... Huset blir satt opp! De som har dratt i gang dette er folk som står for det de sier.
Poenget med denne tråden er å få fram at det er delte meninger om prosjektet og at ikke alle støtter det.
Opprinnelig postet av Patrioten
Dagfinn Enerly er medlem av Plankehaugen, regner med at han står klar med hammeren
Eller vaffeljernet...
Opprinnelig postet av Patrioten
Dagfinn Enerly er medlem av Plankehaugen, regner med at han står klar med hammeren
Husk på at det er Tor Trondsen som har hammær`n da.:D
Og hvis ikke det har hjulpet på noe vis i lønnsforhandlingene, så har vel klubben utnyttet muligheten dårlig?
Vel, i stedet for å være så retorisk.. Kan ikke du, som tydeligvis sitter i forhandlingsutvalget, si om dette hadde noe å si for kontrakten hans eller ei? Og at dette var den utløsende faktoren for at han ble FFK-spiller?
Jeg tviler.
Ansvarlig redaktør
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Jeg sitter takk og lov ikke i noe forhandlingsutvalg;-) Jeg bare kverulerer litt fordi folk mener at det er helt åpenbart at Plankehaugen kun er dumme og bruker masse tid på å bygge hus til en overbetalt spiller som har penger langt oppi xxxx i utgangspunktet og neppe trenger noe mer. At det kan ha hatt noe å si for kontrakten, vel det er ikke utenkelig. Om det var utslagsgivende for at han valgte FFK, det er en helt annen sak. Men om løftet om husbygging har bidratt til å gjøre FFKs lønnsutgifter til Raymond Kvisvik litt mindre, så er jo det flott!
Når man først bidrar med å reise et hus til vel 3 mill. kroner så bør man vel få et visst innblikk i forhandlingene Lars? Det er jo ikke knapper og glansbilder man snakker om. Når det er sagt så mener jeg et initiativ der PH er med å bidrar med dugnadstimer eller penger er veldig positivt, men man bør jo være sikre på at dette inngår i totalpakken, og at klubben blir spart for tilsvarende mye penger.
Uansett tror jeg også at Raymond ville kommet uansett.
Macka fra start!
Opprinnelig postet av BøgeJon
Det er vel for svarte meg ikke sikkert at Kvisvik har god råd!
Du er lur :|
Jeg ser jo selv hvor dumt dette høres ut, men jeg har rett alikevel. Man hører jo ting av og til..
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Opprinnelig postet av djpete
Jeg sitter takk og lov ikke i noe forhandlingsutvalg;-) Jeg bare kverulerer litt fordi folk mener at det er helt åpenbart at Plankehaugen kun er dumme og bruker masse tid på å bygge hus til en overbetalt spiller som har penger langt oppi xxxx i utgangspunktet og neppe trenger noe mer. At det kan ha hatt noe å si for kontrakten, vel det er ikke utenkelig. Om det var utslagsgivende for at han valgte FFK, det er en helt annen sak. Men om løftet om husbygging har bidratt til å gjøre FFKs lønnsutgifter til Raymond Kvisvik litt mindre, så er jo det flott!
Når man først bidrar med å reise et hus til vel 3 mill. kroner så bør man vel få et visst innblikk i forhandlingene Lars? Det er jo ikke knapper og glansbilder man snakker om. Når det er sagt så mener jeg et initiativ der PH er med å bidrar med dugnadstimer eller penger er veldig positivt, men man bør jo være sikre på at dette inngår i totalpakken, og at klubben blir spart for tilsvarende mye penger.
Uansett tror jeg også at Raymond ville kommet uansett.
I tillegg sliter begge forsangere med tid til å bli ferdig med hus prosjektene sine. PH skulle heller brukt dugnadstiden til å hjelpe dem to å bli ferdig slik at disse kan konsentrere seg om jobben på stadion og slipper å ha dårlig samvittighet hver gang det spilles en kamp... ikke sant DJ ;)
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
En liten VG headliner fra min side der, ikke dårlig den:cool:
Macka fra start!
Dinamo Zagreb
Dinamo Zagreb
Jeg ser jo selv hvor dumt dette høres ut, men jeg har rett alikevel. Man hører jo ting av og til..
Skal ærlig innrømme at jeg også har hørt ting og tang fra visse kilder som ikke er så hyggelig. Faktisk så lite hyggelig at jeg ikke kommer til å skrive slikt her...
Men falske rykter sprer seg fortere enn ekte fakta, så jeg skal ikke si at ting stemmer hundre prosent, men...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Nå begynner jeg å lure på veldig ...
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
HE....!!!!!!!! Rykter ???? det vet jeg ikke noe om ... stygge ???? haloooooo !!!!
Nå begynner jeg å lure på veldig ...
Ja... Men ingenting å uroe seg over, det dreier seg mer om ting på det private plan, og har ingenting med sportslig ting å gjøre. Men mer sier jeg ikke, for jeg ser ikke helt at dette gagner noen om jeg pøser ut med det jeg har hørt...
Opprinnelig postet av FFK1903
Ja, for dette er jo et diskusjonsforum hvor det ikke er lov å lufte rykter, ærlig talt, hva tror du diskusjonsforum er?
...... og det har jeg da vitterlig lov til...
Tar meg friheten til å påpeke att du går over streken, siden du tar opp ting som er litt mer privat enn det man vanlighvis diskuterer her. I tillegg vet du jo ikke om det er sant engang.
Hadde det ikke blitt tatt opp av en annen bruker her inne, hadde jeg ikke nevnt det overhodet, men når noe likevel har kommet frem, så ser jeg ikke noe galt i å skrive at jeg har hørt noe av det samme.
Dermed har jeg ikke tatt opp noenting, ettersom det allerede var tatt opp, og så lenge jeg ikke sier hva det er så er det vel ingen skade som har skjedd? Jeg bare forsvarer en som blir kalt mindre lur på bakgrunn av sitt innlegg, og da er det vel greit at jeg backer opp påstanden hans?
er du helt ....????????????
Dinamo Zagreb
hva f... er det du snakker om nå ??? private ting og greier ??? halo ?????
Who?
Dinamo Zagreb
hva f... er det du snakker om nå ??? private ting og greier ??? halo ?????
Hva er egentlig vanskelig å forstå?
1. Noen hevder at Kvisvik ikke er fullt så rik som andre skal ha det til, og blir kalt mindre lur.
2. Jeg skriver at jeg har hørt noe om det samme. Men siden det har mer med privatlivet enn noe sportslig å gjøre, så velger jeg å ikke si noe mer enn det.
Og hva i all verden er det du mener jeg er? Hvis du først har gjort om en mening om meg vil jeg vite hva du tror jeg er, slik at jeg kan motbevise det.
Enten det eller så kan du få lov til å lese igjennom mine innlegg her i løpet av de par årene jeg har vært her og se om du forstatt mener det samme. Som du sikkert vil oppdage så er ikke jeg den som slenger ut ting og tang her inne med jevne mellomrom. Kunne sikkert skrevet mye mer enn det jeg har gjort, men ikke alt trenger å komme ut.
Men når folk blir kalt mindre lure når de kun forteller det de vet, så er det vel ikke så farlig at jeg sier jeg har hørt det samme når det allerede var bragt frem?
Jeg har vel til gode å bli irritert her inne, men et slikt tåpelig innlegg til fra deg Klokan, som jeg til nå har sett på som en fornuftig kar, så er jeg på god vei til å bli det. Jeg er verken en komplett idiot eller hva det var du prøvde å få frem i ditt forrige innlegg...
Håper dette forblir siste innlegg fra meg i denne tråden, for jeg har i grunn andre tanker i hodet akkurat nå, og det burde vi vel alle når vår alles Ringberg er i ferd med å forlate klubben.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914