Husk meg
Brukernavn
Passord

Huset til Raymond :-|

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 06 jul 05, 11:11
Opprinnelig postet av SuperBrann
Men skal dere holde en god profil blant både spillerene nå og fremtidige spillere og suporterene deres og andre suportere så bør dere stå for det dere sier.


Slapp av du a... Huset blir satt opp! De som har dratt i gang dette er folk som står for det de sier.

Poenget med denne tråden er å få fram at det er delte meninger om prosjektet og at ikke alle støtter det.

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 06 jul 05, 11:15
Vis noen tenker slik i FFK kan dem bare reise, dette er en gimik som PH gjør for å få litt positive fakter for Raymond. De andre spillerne synes nok det er morsom gjort uansett.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jul 05, 11:17
Dagfinn Enerly er medlem av Plankehaugen, regner med at han står klar med hammeren

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 06 jul 05, 12:20
Opprinnelig postet av Patrioten
Dagfinn Enerly er medlem av Plankehaugen, regner med at han står klar med hammeren


Eller vaffeljernet...

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 06 jul 05, 13:29
Vel, Holters satt åpenbart ikke i forhandlingsutvalget nei. Men det er vel ikke usannsynlig at Raymond får lønn i Fredrikstad? Eller tror du at han spiller gratis for oss, Øystein? Om klubben sparer litt lønnsutgifter, sign on fee eller hva det nå måtte være på at vi bygger hus for Raymond, da har vi vel hjulpet klubben? Eller har vi ikke det?

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 jul 05, 13:37
Opprinnelig postet av Patrioten
Dagfinn Enerly er medlem av Plankehaugen, regner med at han står klar med hammeren


Husk på at det er Tor Trondsen som har hammær`n da.:D

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 06 jul 05, 13:57
Og hvis ikke det har hjulpet på noe vis i lønnsforhandlingene, så har vel klubben utnyttet muligheten dårlig?

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 06 jul 05, 14:09
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Og hvis ikke det har hjulpet på noe vis i lønnsforhandlingene, så har vel klubben utnyttet muligheten dårlig?

Vel, i stedet for å være så retorisk.. Kan ikke du, som tydeligvis sitter i forhandlingsutvalget, si om dette hadde noe å si for kontrakten hans eller ei? Og at dette var den utløsende faktoren for at han ble FFK-spiller?

Jeg tviler.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 06 jul 05, 17:03
Jeg sitter takk og lov ikke i noe forhandlingsutvalg;-) Jeg bare kverulerer litt fordi folk mener at det er helt åpenbart at Plankehaugen kun er dumme og bruker masse tid på å bygge hus til en overbetalt spiller som har penger langt oppi xxxx i utgangspunktet og neppe trenger noe mer. At det kan ha hatt noe å si for kontrakten, vel det er ikke utenkelig. Om det var utslagsgivende for at han valgte FFK, det er en helt annen sak. Men om løftet om husbygging har bidratt til å gjøre FFKs lønnsutgifter til Raymond Kvisvik litt mindre, så er jo det flott!

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 06 jul 05, 17:50
DEt jeg undres litt på da er jo om det er sendt ut noen mailer til PH-mdl om dette her, om hvem som kan/vil/må være med etc... jeg f.eks har ikke mottatt noe hverken på mail eller i posten siden 2004

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 10 jul 05, 22:23
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Jeg sitter takk og lov ikke i noe forhandlingsutvalg;-) Jeg bare kverulerer litt fordi folk mener at det er helt åpenbart at Plankehaugen kun er dumme og bruker masse tid på å bygge hus til en overbetalt spiller som har penger langt oppi xxxx i utgangspunktet og neppe trenger noe mer. At det kan ha hatt noe å si for kontrakten, vel det er ikke utenkelig. Om det var utslagsgivende for at han valgte FFK, det er en helt annen sak. Men om løftet om husbygging har bidratt til å gjøre FFKs lønnsutgifter til Raymond Kvisvik litt mindre, så er jo det flott!


Når man først bidrar med å reise et hus til vel 3 mill. kroner så bør man vel få et visst innblikk i forhandlingene Lars? Det er jo ikke knapper og glansbilder man snakker om. Når det er sagt så mener jeg et initiativ der PH er med å bidrar med dugnadstimer eller penger er veldig positivt, men man bør jo være sikre på at dette inngår i totalpakken, og at klubben blir spart for tilsvarende mye penger.
Uansett tror jeg også at Raymond ville kommet uansett.

---------------------------

Macka fra start!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 11 jul 05, 16:19
Opprinnelig postet av BøgeJon
Opprinnelig postet av Shadar
Det er vel for svarte meg ikke sikkert at Kvisvik har god råd!

Du er lur :|


Jeg ser jo selv hvor dumt dette høres ut, men jeg har rett alikevel. Man hører jo ting av og til..

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 12 jul 05, 19:57
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Jeg sitter takk og lov ikke i noe forhandlingsutvalg;-) Jeg bare kverulerer litt fordi folk mener at det er helt åpenbart at Plankehaugen kun er dumme og bruker masse tid på å bygge hus til en overbetalt spiller som har penger langt oppi xxxx i utgangspunktet og neppe trenger noe mer. At det kan ha hatt noe å si for kontrakten, vel det er ikke utenkelig. Om det var utslagsgivende for at han valgte FFK, det er en helt annen sak. Men om løftet om husbygging har bidratt til å gjøre FFKs lønnsutgifter til Raymond Kvisvik litt mindre, så er jo det flott!


Når man først bidrar med å reise et hus til vel 3 mill. kroner så bør man vel få et visst innblikk i forhandlingene Lars? Det er jo ikke knapper og glansbilder man snakker om. Når det er sagt så mener jeg et initiativ der PH er med å bidrar med dugnadstimer eller penger er veldig positivt, men man bør jo være sikre på at dette inngår i totalpakken, og at klubben blir spart for tilsvarende mye penger.
Uansett tror jeg også at Raymond ville kommet uansett.


I tillegg sliter begge forsangere med tid til å bli ferdig med hus prosjektene sine. PH skulle heller brukt dugnadstiden til å hjelpe dem to å bli ferdig slik at disse kan konsentrere seg om jobben på stadion og slipper å ha dårlig samvittighet hver gang det spilles en kamp... ikke sant DJ ;)

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 12 jul 05, 23:32
Absolut Klok(em)an(n).

En liten VG headliner fra min side der, ikke dårlig den:cool:

---------------------------

Macka fra start!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 jul 05, 09:22
Ikke sant DJ... og da går dem og spørr hvorfor er vi så stille og slitne.... eeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ffk:

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 13 jul 05, 09:43
tja, dømming,fotball og husbygging...og PH, kanskje du burde kutte ut noe av det eller? dømminga f.eks

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 jul 05, 15:35
det kan du bare drømme om. yep ... det var det jeg sa jo etter vålerenga kampen. Det ble litt for brått rett etter denne kampen men tror det er siste sesong med ph

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 jul 05, 15:54
Opprinnelig postet av Shadar
Jeg ser jo selv hvor dumt dette høres ut, men jeg har rett alikevel. Man hører jo ting av og til..


Skal ærlig innrømme at jeg også har hørt ting og tang fra visse kilder som ikke er så hyggelig. Faktisk så lite hyggelig at jeg ikke kommer til å skrive slikt her...

Men falske rykter sprer seg fortere enn ekte fakta, så jeg skal ikke si at ting stemmer hundre prosent, men...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 jul 05, 16:31
HE....!!!!!!!! Rykter ???? det vet jeg ikke noe om ... stygge ???? haloooooo !!!!
Nå begynner jeg å lure på veldig ...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 13 jul 05, 16:57
Det er en artig greie å bygge huset til Kvisvik og Plankehaugen får mye publisitet på det, MEN det er da mange andre mennesker i denne byen som burde fått gratis husbygging enn en fotballspiller med garantert SOLID lønn!


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340