Brian West.
Ble medlem: 10 mar 05
Lagt til: 04 jul 05, 12:15
Jeg mener at nå er det på tide (dessverre) å kvitte seg medBrian West. Igjen skadet, og i tillegg til det jeg hørte på kampen mellom FFK og Start gjør at jeg bare er blitt styrket i troen på at Brian blir enn større utgift enn inntekt av poeng.
Hva hørte jeg? jo det skal jeg fortelle dere nå.
Han har visst ett dårlig treningoppmøte, sier ikke ifra visst han ikke kommer, har problemer med å innordne seg det nye treneteamet. Kommer heller ikke godt overens med medspillere.
Bare så det er sagt så er dette hørt å sett av personer uavhengig av hverandre, disse to personen kjenner heller ikke hverandre.
Eneste de har til felles er at de er på mange treninger og omgås noen av spillerne.
Hva mener dere nå? Skal vi fortsatt beholde han?
Ble medlem: 29 apr 03
Lagt til: 04 jul 05, 12:36
Synes helt klart han ikke bør tilbys ny kontrakt dersom det er en god spiss på vei. Han er for mye skadet og omtrent ubruklig når motstanderlaget ligger lavt.
Eller han kan tilbys en kontrakt med moderat lønn og en lav release-fee klasul.
---------------------------
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Ble medlem: 09 apr 03
Lagt til: 04 jul 05, 19:46
Vel, FFK er en arbeidsgiver hvor reglene er omtrent som i andre bedrifter. Man møter opp når arbeidstiden starter. Men jeg setter et spørsmåls tegn ved hvor riktige de påståtte overtrampene er. I likhet med på andre arbeidsplasser skal man ikke stole på rykter og såkalte sikre observeringer. Det er ledelsen som har arbeidsgiveransvaret til Brian. Det siste jeg så var at drillo ville beholde West og at han er tilbudt ny kontrakt. Eventuelle disputter løses internt, og skal ikke behandles på sittetribunen eller i media for den saks skyld.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 04 jul 05, 23:10
Jeg så bare på en liten sak som FFK hadde i Torvbyen for en liten stund siden, og da møtte ikke West opp før 2 timer etter han skulle. Det er ikke bra for en profesjonell spiller. Kanskje han sliter litt med disiplinen sin? Kanskje det var derfor han ikke satt på benken en gang mot start? Vet ikke jeg, men det er fullt mulig.
Er dette tilfelle kan vi vel la ham gå?`
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Ble medlem: 11 nov 04
Lagt til: 05 jul 05, 00:06
mIn viktigst innsigelse mot Brian West, er ikke rykteme, men at han IKKE har vist seg tillitten verdig når han i år har spilt fra start.
Det er luksus å ha en spiller som kom glimter til i noen få kamper, når han slipper til i 2omgang.
Personlig føler jeg at det er mer en fysiske skader som er årsaken til at West i år kun viser glimt av fjorårets form.
PS : dette er kun en følelse,men dessverre føler jeg at han pr.dato ikke framstår som en klasse spiller.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Ble medlem: 09 apr 03
Lagt til: 05 jul 05, 00:13
Jeg synes dere maler fanden på veggen her. Etter mitt syn, binder Brian opp to forsvarere når motstanderlaget er i angrep, og Han skaper "litt" panikk når FFK angriper. Dette er bonus, men når mannen virkelig er svært rask og skaper mange sjanser for seg selv og for spiss makkeren (Ringberg) er han vel verdt plassen. Målet han lagde mot Stabæk viser at han er noe helt spesielt. Fire forsvarere mot en angriper og 1-0. Tenk på opptreden hans mot Lyn i første serierunde ; skaffa straffa og var årsaken til at Vi fikk poeng. Nei la Brian komme i form, vi trengern!
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Ble medlem: 22 feb 04
Lagt til: 05 jul 05, 00:17
Helt enig i det Fjedjik sier her,har vi råd til å beholde han så for all del gjør det...FFK har fått utrolig mange straffer og mål pga west...IKke nødvendigvis at han har scora måla selv,men han bidrar sterk til at det blir kaos i forsvaret til lagene.Dette er helt klart en spiller vi trenger,bare gi han litt tid..har jo vært maks uheldig med skader..Bare vent til høstsesongen så skal dere nok få se en west i storform som skaper et H****** for motstanderlaga
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 05 jul 05, 00:41
litt artig å lese her nå, for en del av dere bruker de samme argumentene for å beholde West som tidligere har vært brukt for å bli kvitt Ringberg...
spennende
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 05 jul 05, 02:29
Nei, la oss endelig beholde West. Han kommer for fullt igjen i høstsesongen, tror jeg.
Med Todi Jønsson som spissmakker tror jeg også West vil bli enda bedre.
Todi Jønsson tror jeg vil vise seg å bli tippeligaens beste spiss til høsten. Han er en folkehelt på Færøyene og er regnet som sitt lands desidert beste spiller.
Med en skadefri Brian West i form, Kvisvik, Todi Jønsson og midtbanekrigeren Bjørkøy vil vi nå ha et kanonlag fra høstsesongen av.
FFK på toppen i 2005
Ble medlem: 22 jan 04
Lagt til: 05 jul 05, 05:41
Jeg er enig med Drillo i at resultatene er viktigst, men det finnes knapt bedre underholdning og adrenalinkick enn West som sprinter fra 3-4 motspillere... :D
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
Ble medlem: 08 des 03
Lagt til: 05 jul 05, 09:54
Det er farlig hver gang Brian har ballen foran seg, men denne skadesituasjonen bekymrer meg veldig. Jeg er glad det ikke er jeg som skal ta en avgjørelse om å gi fyren ny kontrakt.
Er det noe vi IKKE trenger er det disiplinær-problemer og dårlig moral!
Så da er det vel å foretrekke at Brian holder seg skadefri, oppfører seg som folk, og skriver under for et par år til :)
Har dere andre like stor tro på Todi Jønsson som SA1?
Ble medlem: 01 jul 04
Lagt til: 05 jul 05, 10:01
Jønsson er sikker bra. Tror at vi først og fremst får se ham som spissmakker til Ringberg. Kanskje vil dette føre til at Ringberg oftere kommer til avslutning innenfor 16. Ikke kun som tilrettelegger som det har vært mye av denne sesongen.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Ble medlem: 08 des 03
Lagt til: 05 jul 05, 10:11
Så nettopp at det er en egen tråd om Jønsson... beklager :)
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 05 jul 05, 10:45
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jønsson er sikker bra. Tror at vi først og fremst får se ham som spissmakker til Ringberg. Kanskje vil dette føre til at Ringberg oftere kommer til avslutning innenfor 16. Ikke kun som tilrettelegger som det har vært mye av denne sesongen.
hva om ringberg blir benka. wiig og Jønsson er også noe som kan prøves. Jønsson og hoås bør også prøves
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
06/10/2024 22:02 | 2001f914