Husk meg
Brukernavn
Passord

Husker dere dette i fjor?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 04 jul 05, 08:07
Da så tabellen slik ut.Les her

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 04 jul 05, 09:41
Like fullt er hylekoret i gang igjen. Mistillit til trenere og spillere er daglig kost på dette forumet.
Mitt spørsmål ti darcula, ajg, bateman og dere andre er, hvor har dere tippet FFK på tabellen denne sesongen?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 04 jul 05, 10:03
Tror høstsesongen kan bli ihvertfall oppimot like bra som i fjor med Kvisvik denne nye danske spissen (?) vet egentlig ingenting om han men virker bra og resten av gutta tilbake fra skader.
Da kjemper vi om medaljer og ikke i bunnen, vi har tross alt mye mer poeng nå.

:ffk:

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 04 jul 05, 10:05
Det blir litt todelt svar til dette kanogvetalt. Vi forsterket tross alt troppen etter den mildt sagt dårlige starten med gode førstelagsspillere. Og det gjorde utslag i andre del av sesongen. Disse spillerne har vi ikke mistet.... Så sånn sett har vi ikke gjort det ett spor bedre enn hva som kunne forventes, snarere det motsatte.

MEN, vi har jo hatt så mye skader at vi nesten er tilbake på fjorårsnivå når det gjelder tilgjengelige spillerressurser, så med det i tankene ligger vi vel egentlig der vi kan forvente oss.

Klarer vi å få inn 2 spillere av klasse i tillegg til Kvisvik, få Ramberg, Risholt og Piiroja tilbake i toppform, kan laget prestere like godt som siste halvdel i fjor. Det vil si at vi fort kan kapre en royal leage plass, i det minste sikre en trygg "midt på tabellen" plass, og det er vel de fleste fornøyde med tipper jeg.

Drillo har foreløpig min tillitt, men presterer han ikke bedre med alle spillere tilgjengelig blir det for dårlig. Tror nok ikke det blir tilfelle.....

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 04 jul 05, 15:04
Å sammenligne vårsesongen i fjor med den i år blir jo feil, da bør vi heller mer sammenligne antall poeng vi plukket høstsesongen i fjor sammenlignet med vårsesongen i år, de stallene er mer like. Selv om vi har en del skader, har vi også fått inn nye i løpet av vinteren.

Jeg har tippet FFK på syvende plass, vi ligger nå på åttende, så jeg er relativt fornøyd med sesongen, selv om jeg ser at vi lett kunne ha plukket flere poeng med litt flere marginer på vår side, samt innsats i noen av kampene.

Nå venter jeg at ting snur og at vi gjør en like sterk høstsesong som i fjor.

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 05 jul 05, 12:55
Ikke engang om vi hadde kjøpt spillere for 100millioner hadde det vært realistisk å forvente en like god høstsesong i år som i fjor, for den var magisk!

Spillemessig og innsats kan man forvente seg det. Men den uttellingen a du! Jeg tror på mange færre baklengsmål når Piroja er tilbake. flere mål når kvisvik spiller og derfor flere på stadion!, Gleder meg..

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914