unnskyld Tom Nordlie
1. sett deg ned a tjukken
2. tjukken
3. følg med på kampen a tjukken
4. flytt den fete ræva de så vi får sett noe osv osv
morsomt? mobbing kaller man det
å kalle han keiko syns han sikkert er morsomt men å hetse en farveklatt som Nordlie er er skammlig
så på vegne av flere m meg unnskyld
Tom Keiko Nordlie
Det du har fått ut av Start(hittil iår) er som å få gull ut av gråstein
lykke til videre i sesongen
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
SKAM!!!!
Står i plankehaugen,men beklager meg på hovedtribunens veine
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
å dette kommer fra alt fra folk fra 20 til 60 år, folk bør vite bedre enn å drive skittkasting på den måten
Opprinnelig postet av mr_max
mener jo ikke at keiko er skammlig å si da, for det er et navn han har brukt selv også men alt annet........måtte bare fleipe med keiko navnet..
å dette kommer fra alt fra folk fra 20 til 60 år, folk bør vite bedre enn å drive skittkasting på den måten
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av jashin
Tullprat. Nordli legger opp til det med oppførselen sin. Hvis dere hørte på ham under vålerengen-kampen så var ikke de kommentarene han kom med bl.a til 4.dommeren spesielt kultiverte. Da må han tåle å få litt dritt tilbake.der er jeg fatisk enig med deg.
Han tåler sikkert noe mobbing, men det er ikke det som poenget.
Poenget er at drittkastning mot motstandere er regelrett dumt, uansett hvem det gjelder.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
For å unngå misforståelser så har jeg ikke hørt om dette før jeg leste det her på forumet så jeg er ikke blant de som skrek til ham. Jeg står i Plankehaugen men jeg synes slike skinnhellige kommentarer ikke hører hjemme i et slikt forum.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Jeg oppfordrer alle anstendige FFK supportere til å ta til motmæle og stoppe slike mobbetendenser. Be dem å sette seg ned og holde kjeft hvis de ikke har noe annet enn mobbing å komme med.
Er åpen for tilrop av mindre hyggelig karakter, så lenge det ikke går på vekt, rase, utseende osv... Det blir lavmål!!!
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914