Husk meg
Brukernavn
Passord

unnskyld Tom Nordlie

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04

Lagt til: 04 jul 05, 00:23
syns rett å slett selv om noen sikkert syns det er gøy å slenge dritt til en av de beste trenerne i tippeligaen at det ikke einer seg å komme fra oss supportere(denne gangen hovedtribunen)

1. sett deg ned a tjukken
2. tjukken
3. følg med på kampen a tjukken
4. flytt den fete ræva de så vi får sett noe osv osv
morsomt? mobbing kaller man det

å kalle han keiko syns han sikkert er morsomt men å hetse en farveklatt som Nordlie er er skammlig

så på vegne av flere m meg unnskyld
Tom Keiko Nordlie

Det du har fått ut av Start(hittil iår) er som å få gull ut av gråstein
lykke til videre i sesongen

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 04 jul 05, 00:27
syns ikke keiko navnet er noe skam da. alle sier keiko til meg :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 04 jul 05, 00:30
Når det utarter seg til mobbing og ikke er noen form for humor blir det helt på trynet

SKAM!!!!

Står i plankehaugen,men beklager meg på hovedtribunens veine

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04

Lagt til: 04 jul 05, 00:30
mener jo ikke at keiko er skammlig å si da, for det er et navn han har brukt selv også men alt annet........
å dette kommer fra alt fra folk fra 20 til 60 år, folk bør vite bedre enn å drive skittkasting på den måten

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til: 04 jul 05, 00:35
Endret: 04 jul 05, 00:36
Tullprat. Nordli legger opp til det med oppførselen sin. Hvis dere hørte på ham under vålerengen-kampen så var ikke de kommentarene han kom med bl.a til 4.dommeren spesielt kultiverte. Da må han tåle å få litt dritt tilbake.

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jul 05, 00:35
Endret: 04 jul 05, 00:36
Opprinnelig postet av mr_max
mener jo ikke at keiko er skammlig å si da, for det er et navn han har brukt selv også men alt annet........
å dette kommer fra alt fra folk fra 20 til 60 år, folk bør vite bedre enn å drive skittkasting på den måten

måtte bare fleipe med keiko navnet..

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jul 05, 00:37
Opprinnelig postet av jashin
Tullprat. Nordli legger opp til det med oppførselen sin. Hvis dere hørte på ham under vålerengen-kampen så var ikke de kommentarene han kom med bl.a til 4.dommeren spesielt kultiverte. Da må han tåle å få litt dritt tilbake.
der er jeg fatisk enig med deg.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 04 jul 05, 00:48
Tom Nordlie er etter min mening norges beste trener pr.dag.
Han tåler sikkert noe mobbing, men det er ikke det som poenget.
Poenget er at drittkastning mot motstandere er regelrett dumt, uansett hvem det gjelder.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til: 04 jul 05, 00:59
Endret: 04 jul 05, 01:02
Nordli er totalt blottet for det som blir kalt for vanlig folkeskikk. Blant annet så banner han så det lyser foran åpent kamera. Derfor synes jeg ikke det er så rart at folk får lyst til å slenge litt dritt til ham. En fotballstadion er tross alt ikke det samme som en kirke. Et gammelt ordtak sier at krake søker make. Jeg synes det er tåpelig å ta opp slike ting da det ikke er spesielt vondt ment fra de som gjør det og det har sikkert vært ropt mange ting som er mye verre enn dette fra tribuner rundt omkring.

For å unngå misforståelser så har jeg ikke hørt om dette før jeg leste det her på forumet så jeg er ikke blant de som skrek til ham. Jeg står i Plankehaugen men jeg synes slike skinnhellige kommentarer ikke hører hjemme i et slikt forum.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 04 jul 05, 01:21
Latterlig diskusjon! tjukken får jammen tåle å høre litt dritt når han er som han er. ingen slenger vel mer dritt enn han...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 04 jul 05, 09:48
Det første jeg reagerte på var flagget som smågutteavdelinga til tifo-avdelinga i plankehaugen hadde lagd... Forøvrig også det eneste, ellers var plankehaugen supre igår.

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 04 jul 05, 09:58
Det sitter unger på tribunen som ikke tenker på om Nordli er stor i kjeften eller ikke. Synes det er skikkelig lavmål å slenge til de grader med leppa som mange gjorde.

Jeg oppfordrer alle anstendige FFK supportere til å ta til motmæle og stoppe slike mobbetendenser. Be dem å sette seg ned og holde kjeft hvis de ikke har noe annet enn mobbing å komme med.

Er åpen for tilrop av mindre hyggelig karakter, så lenge det ikke går på vekt, rase, utseende osv... Det blir lavmål!!!

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 04 jul 05, 10:09
Nordli har nok sjølironi til at kommentarer om vekta hans preller av, men det betyr ikke at det høres smart ut fra de som slenger med leppa :p

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 04 jul 05, 16:00
Kællen må tåle litt å...sånn tulling syns jeg er helt greit

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914