FCK-spiss (Todi Jønsson) til FFK?
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
men det bør vel en spiller osm har har et snitt på ca 0,3 mål per kamp for køben
Han har spilt over 25 kamper i snitt over 8 sesonger og gjort mål i hver tredje kamp. Ikke verst det!
Kan det tyde på at Ringberg forlater oss i sommer...?
Ansvarlig redaktør
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av A9$h
hmmm...33år,kan neppe være en langsiktig løsning i hvertfall
Er nok et kortsiktig supplement. 0.5 til 1.5 år, tipper jeg. Vi er rimelig tynne på topp når det kommer til effektive og målfarlige spisser. ;)
Ansvarlig redaktør
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
I følge 100%fotball.no er FFK ute etter Alexander Ødegaard.kvisvik konkurent. det er vel ikke andre plasser han kan spille. Det er bra det, men tror gutten blir kostbar
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
I følge 100%fotball.no er FFK ute etter Alexander Ødegaard.
Hadde vært fint om du hadde hatt en link når du henviser til andre nettsider som hadde skrevet det
Drillo
I følge 100%fotball.no er FFK ute etter Alexander Ødegaard.
Hadde vært fint om du hadde hatt en link når du henviser til andre nettsider som hadde skrevet det
her har du linken din.
ellers ser jeg det som positivt at FFK ser etter ny spiss, men å handle Ødegaard vil etter mitt syn være bortkastet... han er uten tvil en god spiller, men tror han ville hatt lite å tilføre FFK p.t
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Han er en spiller for framtiden, både midtbane og spiss.
F.eks Spiss duo Ringberg /Ødegaard ohu og hei det er lov å håpe!.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Ødegaard hadde etter min mening passet glimrende inn i FFK.nå holder det med ringberg :D skulle tro han var pelè jo :D
Han er en spiller for framtiden, både midtbane og spiss.
F.eks Spiss duo Ringberg /Ødegaard ohu og hei det er lov å håpe!.
Jeg tror ikke det er noe hold i ryktene, (jeg vil i såfall bli veldig positivtoverrasket), men er jo lov å håpe. Dersom ikke Brian snart klarer å spille en hel kamp, så synes jeg ikke vi skal satse på ham. En spiller som Ødegaard ville vært drømmen da.
For å være helt ærlig, så kunne jeg tenkt meg Ødegaard, Storflor, eller Helstad uansett jeg. Savner en slik spillertype.
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Hentet fra forumet til FCK:
Re: Todi på vej til Frederiksstad
›Sikkert en fin klub for Todi, samtidig med at han bliver
›holdkammerat med Bora. Og det er måske en klub han måske kan få
›en fast plads i.
Man kan kun få en fast plads, hvis man kan holde sig skadesfri.. Dette kan Todi ikke.
Moderator: Innlegget har blitt flyttet. Det var umulig å bruke denne tråden? Eller?
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Mål:
0-1 (18 min.) Tobi Jønsson
1-1 (65 min.) Harald Martin Brattbakk
12-1 (84 min.) Harald Martin Brattbakk.
Les her
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Opprinnelig postet av HectorFFK
Etter det jeg kan forstå av BøgeJon sitt sitat fra FCK-forumet er Jønsson skadeutsatt...noen som vet no om det?
Over alt hvor jeg har sett, så har han vært skadet og slitt med lysken. Virker veldig skadeutsatt, men vi har da hatt suksess med tidligere skadeutsatte spillere før vi! (Dadason, Helland, Enerly, etc)
Merkelig teori, Bora! ;)
Ansvarlig redaktør
Hvorfor er alle så kritiske til at vi henter et par over 30 år? Før sesongstart hentet vi utelukkende unggutter, så jeg har ingen betenkligheter med å hente et par ringrever.
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Holters
Nå skal det sies at dette er en klassespiss da... Smaker skikkelig fugl av dette i motsetning til da vi hentet Hornseth - ung og lovende som han var...Der er jeg fatisk enig og slik jeg skjønner bora sitt intervju til Radir fr.stad så har han fatisk vært topp skårer. skal nok ikke mye til at han er flere klasser bedre en ringberg
Hvorfor er alle så kritiske til at vi henter et par over 30 år? Før sesongstart hentet vi utelukkende unggutter, så jeg har ingen betenkligheter med å hente et par ringrever.
Men det kan bli spennende det, en erfaren måltyv som har scoret mål over lengre perioder. Men virker som om det er mye greier for enkelte her inne at Todi kommer, men det var mange som mente at det bare var tragisk å hente Brattbakk. Ser litt likhetstrekk mellom de to, begge er godt i trettiårene, begge har spilt lenge for en skandinavisk toppklubb og har puttet en del mål opp igjennom årene. Men det med Brattbakk var kanskje ment som utlån?
Uansett, tror vi kan ha godt av litt erfaring, så dette kan være en fin ting dette, men håper at vi får enda en spiller som kan være midt i sine beste år som fotballspiller og som er kjent for sine nåværende prestasjoner. Det er lov å håpe :)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Men vi kunne kanskje startet en ny tråd om Bjørkøy isteden for å legge det inn her...
Men vi kunne kanskje startet en ny tråd om Bjørkøy isteden for å legge det inn her...
FFK til Royal League
* Han blir en av de beste spissene i tippeligaen. Nivå med Sæternes, Årst, Braathen, Ødegård m.f.
* Han er en bevegelig, rask og gjennombruddshissig spiller. Dvs han må supplimentere de spissene vi har fra før, og tilføre egenskaper vi mangler.
* Han må kunne spille så og si alle og hele kampene. Vi trenger ikke en ny West når det gjelder skader.
Oppfyller han ikke de tre krava synes jeg det er bortkasta penger. Vi har fire gode spisser, men om problemene til west vedvarer, synes jeg vi bør bytte han ut. Utenom det synes jeg ikke vi trenger noen ny spiss.
Dette stiller seg selvsagt i et annet lys om en av de andre spissene våre forsvinner. F.eks. Ringberg, da trenger vi en erstatter for han. Men selv da bør han være en av tippeligaens toppspisser om det skal være noen vits i å hente ham.
Engasjert hovedtribunist!
Jeg ser for meg dette laget mot Lyn jeg:
---------Lund Hansen-----------
Czwartek--Bora--Piiroja--Bertelsen
Enerly---Brenne--Risholt--Kvisvik
---------Todi--West------
Benken:
Sørlie
Blixt
Ringbeg
Mackie
Hoås
petersen/Wiig
Helland
Så kan jo evt. nye forsterkninger gjøre første 11`ern enda bedre. Morten Fevang f.eks kunne jeg tenkt meg. Men jeg mener at denne 11`ern jeg tok bør være god nok til å kjempe om Royal League.
Da blir det moro utover høsten da!
FFK til Royal League
Opprinnelig postet av Bora
Nå er det sommer og sol og temeraturer for Brian West. Og utover høsten kommer han til å bli 100% igjen. I fjor slet han med skader på vårsesongen da også. Han var frisk og rask hele høstsesongen så vidt jeg kan huske.der er jeg ikke enig. en keeper som ikke kan være andre valg en gang. hvorfor var ikke A.L.H. andre keeper den siste kampen da ?
Jeg ser for meg dette laget mot Lyn jeg:
---------Lund Hansen-----------
Czwartek--Bora--Piiroja--Bertelsen
Enerly---Brenne--Risholt--Kvisvik
---------Todi--West------
Benken:
Sørlie
Blixt
Ringbeg
Mackie
Hoås
petersen/Wiig
Helland
Så kan jo evt. nye forsterkninger gjøre første 11`ern enda bedre. Morten Fevang f.eks kunne jeg tenkt meg. Men jeg mener at denne 11`ern jeg tok bør være god nok til å kjempe om Royal League.
Da blir det moro utover høsten da!
Sørlie i mål
Opprinnelig postet av keiko
der er jeg ikke enig. en keeper som ikke kan være andre valg en gang. hvorfor var ikke A.L.H. andre keeper den siste kampen da ?
Sørlie i mål
Her står det at Lund Hansen har en kneskade. Men når vi så sørlie i går var han ikke akkurat trygg i feltarbeidet. Ruser ut i dueller og det som verre er. Hvis vi hadde vært riktig uheldige hadde vi sluppet 2 mål pga det.
FFK til Royal League
Da er det bare å krysse fingrene!
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Bora
ALH klarer ikke å kjempe seg til plass + at vi må slutte med å hjlep rbk. Han skrev nydlig under en 3 år kontrakt med RBK. Skaff oss heller en bedre valg en ALH. Dette er min menigOpprinnelig postet av keiko
der er jeg ikke enig. en keeper som ikke kan være andre valg en gang. hvorfor var ikke A.L.H. andre keeper den siste kampen da ?
Sørlie i mål
Her står det at Lund Hansen har en kneskade. Men når vi så sørlie i går var han ikke akkurat trygg i feltarbeidet. Ruser ut i dueller og det som verre er. Hvis vi hadde vært riktig uheldige hadde vi sluppet 2 mål pga det.
Espen Johnsen er omtrent like gammel som ALH og og Espen Johnsen er ikke god nok til utlandet før om noen år og da er det for sent å satse på Lund Hansen.
FFK til Royal League
Ansvarlig redaktør
og en førstekeeper
Drillo
Midt banen er komplett med han fra Hønefoss, selv om Risholt blir borte.
Forsvarsfireren er ok ut sesongen. Regner da ikke med Trondsen, men Helland må erstattes etter sesongen.
Keeper plassen er helt klart ankepunktet etter min mening.
Ang nye spillere bør keeper nå være første prioritet. Hvis denne dansken og han fra hønefoss går i boks, er det bare sisteskansen som trenger å forsterkes nå. ALH vil til barteland, Staw for ung og Sørlie for tung.Sørlie for tung :D sikker på han ler nå. Sørlie er god nok, men helt klart vi trenger en til for A.L.H vil hjem og han vil jo en gang ikke prøve å kjempe seg til plass mener jeg
bare lurer på hvilke keepere som kan være aktuelle?..hmmm
Drillo
Marching on together!
De har jo ingen sitater, ingen kilder og ingen bekreftelser på noe som helst.
PS! Jon Anders Bjørkøy høyaktuell
Ansvarlig redaktør
Stinger
-Supporter i alle vindretninger
FB
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av KeJ
ja da var det klart, Todi er FFK eiendom ut året...
FB
De har jo basert artikkelen på det som står her på FFKsupporter.net og på DR. Og det som står der er følgende: De er ENIGE om INNHOLDET i kontrakten, men han må hjem for å diskutere med familien først. Er rimelig sikker på at de ble enige når Todi var her i Fredrikstad - ikke sent i går kveld.
Smaker journalistisk frihet av den saken...
Men håper da inderlig at han bestemmer seg for FFK snart! ;)
Ansvarlig redaktør
Drillo
kanskje dette her blir en ny Schei lindbæk sak...journalisten til fb dreit seg jo mildt sakt heftig ut der
Er samme mann som har skrevet denne artikkelen; Vidar Henriksen!
Ansvarlig redaktør
du nevnte jo selv Bjørkøy-artikkelen
er vel samme mann som skriver "alle" artikkelene?
Jepp, er stort sett Henriksen som dekker FFK. Synes han er flink til å grave opp FFK-stoff. Imponerende at de har klart å ha noe om FFK så å si hver eneste dag i 2-3 år. Gjerne minste to sider.
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Holters
er vel samme mann som skriver "alle" artikkelene?
Jepp, er stort sett Henriksen som dekker FFK. Synes han er flink til å grave opp FFK-stoff. Imponerende at de har klart å ha noe om FFK så å si hver eneste dag i 2-3 år. Gjerne minste to sider.
Når det er dobbelt side, så er det gjerne store bilder å da. Så det er ofte ikke mer enn èn side med tekst.
FFK til Royal League
Han er jo sjiitGo! 15 mål for bunnlaget Songdal taler vel for seg. Han trenger ikke å bevise noe mer han. Det er ikke hans skyld at Rosenborg bruker ham feilaktig på kanten..
En slik avslutter i FFK hadde vært drømmen.
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av Planken
Spilte ikke Ødegaard mye på kanten i Sogndal også?jo jeg mener jeg kan huske det
Opprinnelig postet av Shadar
Skjønner ikke at noen her på forumet skulle være kritisk til Aleksander Ødegård.
Han er jo sjiitGo! 15 mål for bunnlaget Songdal taler vel for seg. Han trenger ikke å bevise noe mer han. Det er ikke hans skyld at Rosenborg bruker ham feilaktig på kanten..
En slik avslutter i FFK hadde vært drømmen.
Ikke glem at han fikk ta straffene til sogndal å da,regner med at dette ble gjort for å få prisen opp for han i følge Sogndal supportere som jeg har snakket med...så nesten halvparten av de måle er vel på straffer da..
men uansett,ødegaard hadde helt klart vært en forsterkning
Drillo
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Fy faen for en kødd
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914